DC تماس برای مدیریت موثر از مهار مناطق خانه Isolations

میسور/Mysuru: به عنوان Coronavirus همه گیر است, پخش كردن, ایجاد مهار مناطق و دقیق و مدیریت موثر از این مناطق م

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

میسور/Mysuru: به عنوان Coronavirus همه گیر است, پخش كردن, ایجاد مهار مناطق و دقیق و مدیریت موثر از این مناطق می تواند کمک به محدود کردن انتقال تا زمان دانشمندان, دارو, شرکت توسعه COVID-19 واکسن.

این مناطق کمک به کاهش مردم به تماس با مردم و شکستن زنجیره ای از گسترش ویروس — انگیزه دولت اعلام کرد مستندات. این مناطق در خدمت همان هدف. به گفته کارشناسان بهداشت و درمان ایجاد مهار مناطق تنها عملی جداسازی استراتژی موجود با دولت است. این سبب مقامات محلی در مناطق شهری و روستایی برای مدیریت موثر از این مناطق.

در Mysuru بیش از حد چند مهار مناطق اعلام شده است و با افزایش موارد تعداد این مناطق بیش از حد تنظیم شده است به افزایش است. همچنین, شده است وجود دارد افزایش در انزوا موارد و در اینجا بیش از حد نظارت دقیق مورد نیاز است که در آن گام های محلی افسران به شدت اجرای قوانین و پروتکل های صادر شده توسط دولت مرکزی و دولت.

در پی این تحولات Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar خواسته است سطح زمین تیم و سرپرستان و کارکنان تمیز کردن پلیس و دیگر کارگران خط مقدم را به اندازه کافی احتیاط به طوری که این بیماری گسترش یافته است. او پرداختن به یک تیم از ماموران در Zilla Panchayat سالن دیروز.

او از افسران را به محلی نمایندگان مذهبی و جامعه سر به اعتماد به نفس در حالی که اعلام منطقه به عنوان منطقه مهار و یا یک خانه جداسازی منطقه است. "محلی افسران شده اند قدرت را به تصمیم می گیرید که منطقه نیاز به مشخص شده به عنوان مهار مناطق. آنها می توانند تصمیم بگیرند که چگونه بزرگ آنها خواهد بود و چه نوع محدودیت را اعمال می شود و پس از در نظر گرفتن سهام از وضعیت نگاهی به تعدادی از موارد مثبت," او گفت:.

اندازه مهار مناطق کوچکتر به عنوان تعدادی از موارد در حال افزایش است. "کوچکتر از اندازه کمک به ما حداقل رساندن تمرکز به یک منطقه خاص جامعه به ساختمان و خانه. در حال حاضر علامت گذاری مهار مناطق تنگ است از تمام محلات به مستعمرات محله به خیابان ها و خطوط به ساختمان های خاص و در حال حاضر فقط خاص طبقه است. شناسایی انجمن های محلی ساکن رفاه انجمن و دیگر انجمن های داوطلبانه و ادامه کار طبق پروتکل," او گفت: افسران.

به عنوان Coronavirus عفونت نرخ در حال افزایش هستند و روز به روز وجود دارد ممکن است کمبود تخت. "بیماران می تواند بستری در بیمارستان های خصوصی در هر زمان و تحت هر شرایطی. اطلاع مدیریت از بیمارستان های خصوصی در مورد تخت الزامات و اگر بیمارستان ها همکاری نمی کنند, موارد, می توان ثبت شده علیه آنها را تحت های مختلف حقوقی و مقررات" DC گفت.

Abhiram Sankar همچنین کارگردانی افسران به تاخیر در انتقال بیماران به بیمارستان ها و COVID مراکز مراقبت بعد از آنها تست مثبت است. Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کمیسر Gurudatta Hegde منطقه توسعه شهری همراه افسر Lokanath, AYUSH منطقه افسر دکتر Seethalakshmi منطقه افسر بهداشت دکتر Venkatesh, باروری و بهداشت کودک افسر Dr. L. Ravi MCC سلامت افسر Dr. D. G. Nagaraju منطقه Vector-Borne Diseases Control افسر دکتر Chidambar مواد غذایی و مدنی منابع مشترک مدیر P. Shivanna و دیگر افسران حاضر بودند.

صفحه اصلی انزوا تنها در صورتی لازم می گوید DC

صفحه اصلی جداسازی انجام خواهد شد و تنها در موارد لزوم در آن وجود دارد از جان گذشته نیاز Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar گفته است.

صحبت با خبرنگاران دیروز گفت که مشاهده شده است که بسیاری از افرادی که آزمایش مثبت و چه کسی درخواست کرده بود خانه انزوا رفته اند از خانه های خود و گسترش این بیماری است. "برای جلوگیری از این فقط فوری و لازم است موارد مجاز خواهد بود به در خانه انزوا. تصمیم گرفته خواهد شد توسط وزارت بهداشت و درمان در مورد-به-مورد," او گفت:.

در تمام موارد دیگر COVID مثبت بيماران خواهد بود بستری شده در بیمارستانها و مراکز مراقبت که در آن آنها خواهد شد مراقبت از پزشکان او اضافه شده است.

تمام افسران به کارگردانی شده به دنبال خانه انزوا پروتکل شدت و قبل از اجازه خانه انزوا و خانه ها و امکانات, و امکانات دیگر از جمله بیمار شرکت کنندگان خواهد بود به طور کامل بررسی و تایید شده است. تنها در صورتی که امکانات خانه ملاقات انزوا پروتکل همان مجاز است, DC توضیح داد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن