FDA به پایان می رسد اضطراری مجوز برای هیدروکسی کلروکین

غذا و دارو است خروج اضطراری مجوز برای کلروکين و هیدروکسی کلروکین به عنوان درمان برای COVID-19 آژانس امروز اعلا

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

غذا و دارو است خروج اضطراری مجوز برای کلروکين و هیدروکسی کلروکین به عنوان درمان برای COVID-19 آژانس امروز اعلام کرد. بالینی نشان داد که این داروها موثر نبودند در برابر این بیماری است.

این داروها هنوز مورد تایید FDA برای بیماری هایی مانند مالاریا و لوپوس, به طوری که آنها باقی می ماند در بازار است. زیرا آنها تایید شده برای بیماری های دیگر پزشکان از لحاظ فنی می تواند هنوز هم تجویز آنها برای COVID-19 بيمار تحت خارج از برچسب استفاده کنید. آزمایش های بالینی با تمرکز بر مواد مخدر نیز می تواند ادامه یابد. این تصمیم اگر چه نشان می دهد که FDA است که دیگر اعتماد به نفس است که این دارو بهره مند شوند COVID-19 بيمار.

"ما در حال حاضر بر این باورند که دوز پیشنهاد رژیم برای [کلروکين] و [هیدروکسی کلروکین] ... بعید است که برای تولید یک اثر ضد ویروسی" دنیس Hinton دانشمند ارشد در FDA گفت: در اعلام.

هر دو مواد مخدر شده اند و بحث برانگیز برای ماه می باشد. آنها به سرعت در آغوش رییس جمهوری برزیل Jair Bolsonaro تحت فشار قرار دادند که برای افزایش تولید و استفاده از مواد مخدر در برابر مشاوره و سلامت خود را به مقامات. در آمریکا رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت برای استفاده از آنها بر اساس شواهد محدود قبل از پژوهش نشان داد که به نظر نمی رسد برای کمک به بیماران. پزشکی پیشرفته تحقیقات و توسعه اقتدار رو فشار سیاسی به داروهای موجود به غیر بستری COVID-19 بيمار با وجود فقدان شواهد برای حمایت از استفاده از آنها با توجه به مدیر سابق ریک روشن است. در اوایل این ماه در یک کارآزمایی بالینی از مواد مخدر خارج شده از یک مجله علمی بیش از نگرانی در مورد دقت و صحت داده های خود را.

کلروکين و هیدروکسی کلروکین می تواند عوارض جانبی جدی از جمله مشکلات قلبی FDA می گوید در نامه خود اعلام تصمیم امروز است. "شناخته شده و بالقوه مزایای ... دیگر بیشتر شناخته شده و خطرات بالقوه" در این نامه می گوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن