گوگل تست iMessage-مانند emoji واکنش برای RCS پیام

گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جدید در آن Messages برنامه ای است که اجازه می دهد تا شما واکنش نشان می دهند به پیا

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

گوگل در حال آزمایش یک ویژگی جدید در آن Messages برنامه ای است که اجازه می دهد تا شما واکنش نشان می دهند به پیام ها با استفاده از از emoji. برای اولین بار کشف ق توسط کاربران در یک موضوع است که بود و توسط Android Police, ویژگی های گزارش اجازه می دهد تا شما واکنش نشان می دهند به یک پیام های طولانی با فشار دادن بر روی آن. سپس شما می توانید از emoji از جمله شست, شست و خشم و گریه با خنده. این ویژگی به نظر می رسد تنها کار بیش از RCS و در دسترس نیست در اس ام اس-تنها مکالمات.

پیام نیست اولین برنامه چت شکلک های emoji به واکنش های که نیز در دسترس هستند در Facebook مسنجر, توییتر و پیام های مستقیم و iMessage اپل. شبیه به iMessage اگر شما تلفن نمی کند در حال حاضر این ویژگی (از آنجا که شما یک بخش از آزمون به عنوان مثال) شما دریافت خواهید کرد یک مستقل پیام به شما بگویم اگر کسی با استفاده از emoji برای پاسخ به یکی از پیام های خود را به جای دیدن این شکلک بعدی به نظر می رسد به پیام خود را. آن را برای تلفن های موبایل مانند یک شبیه راهحل به چه iMessage برای استفاده از آن حباب سبز کاربران است.

در حال حاضر گوگل به نظر می رسد آزمایش این ویژگی با تعداد کمی از کاربران است. معلوم نیست اگر در حال اجرا آخرین نسخه بتا از این برنامه این است که یک پیش نیاز برای دیدن شکلک واکنش و یا اگر آن را یک سرویس سمت پرچم تعیین شده توسط گوگل.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن