خدمات پستی ایالات متحده تاخیر نسل بعدی کامیون ایمیل برنامه با توجه به همه گیر

خدمات پستی ایالات متحده (USPS) است عقب هل دادن مهلت به صورت رسمی پیشنهادات خود را با نسل بعدی کامیون ایمیل به

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

خدمات پستی ایالات متحده (USPS) است عقب هل دادن مهلت به صورت رسمی پیشنهادات خود را با نسل بعدی کامیون ایمیل به دلیل "فعلی COVID-19 همه گیر و تاثیر آن بر خدمات پستی و تامین کننده عملیات." تاخیر که برای اولین بار گزارش شده توسط Trucks.com می آید به خدمات پستی است که به دنبال میلیاردها دلار کمک مالی اضطراری به عنوان بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی عمل می کنند.

مهلت مناقصه قرار بود مارس 27th, اما در حال حاضر جولای 14th, با توجه به USPS. این برنامه می تواند جایزه به 6 میلیارد دلار قرارداد برای یک یا چند مناقصه و این انتظار منجر به تولید حدود 200000 ایمیل جدید کامیون. برخی از پیشنهاد دهندگان باید مشغول به کار در تمام برقی نسخه های دیگران را بررسی گزینه های ترکیبی و یک تلاش مشترک از فورد و نظامی تولید کننده خودرو اشکوش — در حال کار بر روی یک گاز نسخه.

این برنامه به جای USPS فعلی کامیون های راه اندازی شد در سال 2015. اما آن را کشیده وادار خدمات پستی به نگه داشتن آن زمان کامیون در خدمات گذشته خود را انتظار می رود عمر — با وجود این واقعیت است که آنها معرفی شده در اواخر دهه 1980 و اوایل دهه 1990 و عدم امکانات مانند تهویه مطبوع. دو تا از اصلی شش شرکت کاهش یافته است.

یکی از چهار شرکت های باقی مانده است یابو مبارزه برق خودرو راه اندازی است که بسیاری از تخم مرغ خود را در USPS قرارداد سبد خرید. تاسیس در سال 1998 به عنوان یک تجاری ون سازنده آن خریداری شد توسط حمل و نقل غول Navistar در سال 2005 که در نهایت آن را تعطیل کند. آمپر وسایل نقلیه الکتریکی یک شرکت با تمرکز بر مقاوم سازی احتراق موتور خودرو با EV powertrains خرید IP در سال 2013 و فرض یابو نام.

جدید یابو توسعه الکتریکی (برقی و-کمک) تجاری کامیون و وانت که برخی از آنها خریداری شده توسط امثال رایدر و یو پی اس. این شرکت همچنین گسترش به هواپیماهای بدون سرنشین و شروع به کار در الکتریکی وانت. اما به عنوان خرید و فروش کامیون و وانت خشک یابو گرفته شده در وام های بزرگ از شرکت های سرمایه گذاری برای زنده ماندن. آن را به فروش هواپیماهای بدون سرنشین خود را بدست آورد و به فروش می رسد EV وانت IP به سابق خود مدیر عامل که جدید راه اندازی lore city Motors خریداری یک جنرال موتورز کارخانه. یابو که دریافت بیش از 1 میلیون دلار به عنوان بخشی از coronavirus چک حفاظت از برنامه حتی به تازگی خریداری کردن شریک زندگی خود را در پست الکترونیکی کامیون برنامه (حمل و نقل تولید کننده VT Hackney) به منظور حفظ و پیشنهاد خود را زنده.

دیگر رقبای باقی مانده شامل آمریکای شمالی بازوی هندی کنگلومرا ماهیندرا که در حال کار بر روی یک موتور احتراق و ترکیبی کامیون ایمیل. Karsan, یک خودرو تجاری تولید کننده در حال کار با میشیگان بر اساس USPS تامین کننده مورگان اولسون در یک پلاگین در ترکیبی کامیون ایمیل.

آمازون که متکی بر USPS اما شده است به طور پیوسته ساختمان اختصاصی تحویل زیرساخت های سال است که تحت آن خود عمده فشار به electrify ناوگان خود را. این شرکت دستور داده است تا 100,000 برقی تحویل وانت از EV راه اندازی Rivian به عنوان بخشی از یک سرمایه گذاری بزرگ اعلام کرد در سال گذشته است.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن