سونی اعلام نشده 1000XM4 هدفون نشت کامل با جزئی اما خوش آمدید, تغییرات

سونی اعلام نشده WH-1000XM4 سر و صدا لغو هدفون به بیرون درز کرده اند در کامل با تشکر به یک لیست جدید در خارج وب

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

سونی اعلام نشده WH-1000XM4 سر و صدا لغو هدفون به بیرون درز کرده اند در کامل با تشکر به یک لیست جدید در خارج وب سایت است که نشان می دهد در واقع هر چیز دیگری وجود دارد که در مورد تجدید هدفون. این شامل جدید AI امکانات به منظور افزایش فشرده موسیقی قابلیت اتصال به دستگاه های متعدد در یک بار و یک $348 برچسب قیمت از طریق پلیس آندروید.

بسیاری از 1000XM4s به نظر می رسد یکسان به M3s با آنچه به نظر می رسد طراحی مشابه سر و صدا لغو تکنولوژی USB-C شارژ سریع پشتیبانی برای سونی LDAC انتقال تکنولوژی و کنترل صفحه لمسی. که احتمالا یک چیز خوب با توجه به این که M3s در حال حاضر برخی از بهترین هدفون های اطراف.

جدید به M4 مدل آستین درخواست شده گزینه ای برای اتصال به دو دستگاه بلوتوث (مانند تلفن و لپ تاپ) به طور همزمان. سونی نیز به دنبال بهبود در تماس های تلفنی با M4s اضافه کردن آنچه در آن اشاره به عنوان "دقیق صدای وانت تکنولوژی" که وعده به استفاده از پنج ساخته شده است در میکروفون همراه با بهبود پردازش سیگنال را انتخاب کنید تا صدای خود را بهتر است.

نیز وجود دارد یک, جالب, جدید, تطبیقی, کنترل صدا از ویژگی های است که اجازه می دهد تا به کاربران برای سفارشی تنظیم در تنظیمات پروفایل برای مکان های مختلف (مانند یک کتابخانه یا قهوه خانه) را از طریق Sony companion app.

در نهایت 1000XM4s نیز از ویژگی های نسخه جدید از سونی دیجیتال صدا موتور بهبود تکنولوژی DSEE شدید (جایگزین قدیمی DSEE HX تکنولوژی) که وعده به درخواست AI به "مجلل فشرده دیجیتال فایل های موسیقی را در زمان واقعی" به منظور "بازگرداندن بالا-محدوده صدا از دست رفته در فشرده سازی."

متاسفانه بر خلاف برخی از شایعات که ادعا کرد که 1000XM4s خواهد پیشنهاد افزایش عمر باتری به نظر می رسد که سونی هنوز هم امیدوار کننده 30 ساعت عمر باتری در مدل های جدید (همان M3s).

با وجود نشت سونی هنوز به طور رسمی اعلام 1000XM4s. اگر چه با این محصول مثال نشان دادن آن به احتمال زیاد نمی تواند بیش از حد طولانی قبل از رسمی تر نشان می دهد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن