پزشکان بهتر است در درمان COVID-19 بيمار در حال حاضر از آنها در مارس

در اوایل ماه مارس بسیاری از پزشکان در ایالات متحده تا به حال هرگز دیده می شود یک فرد بیمار با CO

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399
NYC Veterans Affairs Hospitals Begin Admitting Civilian COVID-19 Patients

در اوایل ماه مارس بسیاری از پزشکان در ایالات متحده تا به حال هرگز دیده می شود یک فرد بیمار با COVID-19. چهار ماه بعد تقریبا هر اتاق اورژانس و مراقبت های ویژه پزشک در کشور آشنا تنگاتنگی با این بیماری است. در آن زمان آنها آموخته زیادی در مورد چگونه به بهترین درمان بیماران. اما در برخی از موارد, آنها هنوز هم همان رویکرد آنها در بهار.

"وجود دارد خیلی متفاوت است و خیلی که می گوید:" مگان Ranney یک پزشک اورژانس و استادیار در دانشگاه براون گروه طب اورژانس.

برای چند ماه اول از همه گیر توصیه هایی برای هر افزایشی تصمیم گیری ساخته شده و در بیمارستان بودند تغییر سریع تر از آنها همیشه قبل از. "شما تقریبا نمی تواند نگه دارید تا از یک روز به بعد تمرین خود را تغییر خواهد کرد و خود را از پروتکل های تغییر خواهد کرد. این واقعا disorienting برای پزشکان و پرستاران" Ranney می گوید.

اطلاعات بین همکاران از طریق آموزش پزشکی وبلاگ ها و پادکست ها و در رسانه های اجتماعی. پزشکان در مورد تحقیقات جدید در توییتر به اشتراک گذاشته و استراتژی های جدید در Facebook و گروه های در واتساپ. اگر یک پیشنهاد است که شناور توسط یک دکتر در یک Facebook گروه کم خطر و به نظر می رسید مانند آن ممکن است مفید می تواند آن را به عمل قرار داده بلافاصله. "اگر آن را یک تغییر کوچک آنها می تواند شروع به استفاده از آن روز بعد" او می گوید.

این که چگونه در حال حاضر رایج درخواست بيماران مبتلا به COVID-19 به تلنگر بر روی معده خود را گسترش: از طریق کلمه از دهان و در رسانه های اجتماعی. زمانی که به کسی است که خود را پشت اندام خود را له ریه های خود را و آن را سخت تر برای راه های هوایی خود را به طور کامل گسترش دهد. زمانی که به کسی است که در معده آنها را از ریه های خود را بیشتر اتاق را پر کنید تا با هوا. مشاوره شروع گردش از طریق جامعه پزشکی قبل از وجود رسمی منتشر شده پژوهش در عمل است.

تست آن را نمی خواهد که بسیاری از جنبه های منفی (آن را خطرناک برای بیماران) و آن را آسان به انجام است. "وجود دارد این امکان است که از آن می تواند مثبت و وجود دارد بسیاری از داستان در مورد آن داشتن یک اثر مثبت و" Ranney می گوید. "پس از آن در یک مقدار بیشتر مواد آلی و راه سریع به دلیل آن چیزی است که ما می تواند انجام دهد اما ما نیست نگران آن خواهد صدمه دیده است بیماران است."

پزشکان مانند chevron, استادیار طب اورژانس در دانشگاه نورث وسترن دیدم موقعیت کمک به بیماران دریافت اکسیژن کافی برای اجتناب از نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی. "من شروع به شوخی آن را "tummy time'," او می گوید. مطالعات شروع به اعتبار کسانی که مشاهدات پیدا کردن که بیمارانی که زمان صرف شده در شکم خود شد و در واقع بهتر است.

Stamford Hospital Inundated With Patients During Coronavirus Pandemic

از مارس پزشکان را نیز نمیفهمد راه های دیگر برای کمک به شدت بیمار بیماران اجتناب از تهویه. "ما درک است که آن را احتمالا چیز زیادی برای این بیماران و ما از راه های دیگر به مردم در سطح بالایی از اکسیژن می گوید:" جیمز Hudspeth این COVID پاسخ بستری طبقه سرب در بوستون مرکز پزشکی. برای مثال پزشکان در حال تبدیل شدن به کانول بینی که شاخک های غیر تهاجمی است که ضربه اکسیژن به بینی قبل از ونتيلاتور.

آنها بهتر داروها برای بیماران بستری در حال حاضر بیش از حد. از ماه مارس پزشکان باید حدودا از طریق چند گزینه های مختلف مانند هیدروکسی کلروکین که معلوم نمی شود موثر است. در حال حاضر آنها در درجه اول با استفاده از remdesivir و داروی ضد ویروسی است که به نظر می رسد برای کمک به COVID-19 بيمار بهبود سرعت بیشتر و استروئید دگزامتازون که کمک می کند تا بهبود بقای بیماران در هواکش. "بسیاری از بخش های مراقبت ويژه و بسیاری از بیمارستان ها ایجاد کرده اند خود را سفارش استاندارد مجموعه و یا درمان استاندارد برای افراد با COVID-19," Ranney می گوید. کسانی که تغییر را به عنوان شواهد جدید بیرون می آید در اطراف داروهای مختلف.

که غیر معمول Ranney می گوید. بیمارستان ها به طور منظم تغییر مواد مخدر و استفاده از آنها برای شرایط مانند آنفولانزا و ذات الریه به عنوان اطلاعات جدید بیرون می آید. "چه غیر معمول است برای تغییر عمل به سرعت," او می گوید. "که فقط واقعیت جهانی همه گیر با بیماری ما هرگز قبل از دیده می شود."

بسیاری از تغییرات در پزشکان استراتژی در طول چند ماه گذشته شده است در بیمارانی که به شدت بیمار است. اگر کسی بیمار است به اندازه کافی برای بستری با COVID-19 اما نمی نیاز به مراقبت های ویژه هنوز هم وجود ندارد پزشکان می تواند برای آنها انجام. آنها را دریافت مایعات را به مطمئن شوید که آنها اقامت هیدراته و اکسیژن داده شده اگر آنها به آن نیاز دارید. پزشکان سعی خواهد کرد به نگه داشتن خود را در تب و نظارت بر آنها را به دیدن اگر آنها مریض تر اما این است که در مورد آن.

"این فقط کسانی که کارهای اساسی" Ranney می گوید. پزشکان در حال حاضر بیشتر مراقب باشند به تهدید از لخته شدن خون که به نظر می رسد در بسیاری از COVID-19 بيمار در طول ماه گذشته است. چون تست های بیشتر در دسترس در بیمارستان ها بیش از آن در اوایل سال جاری آنها را نیز تایید می کنند که نسبتا بد بیمار در واقع باید COVID-19 — و اجتناب از آنها را به درمان های غیر ضروری. اما فعال مداخلات درمانی برای بیماران مبتلا به کمتر علائم شدید هستند و هنوز هم در اطراف همان است که آنها در ماه مارس. "ما هنوز هم به نوعی در این ناظر انتظار," او می گوید.

یکی از طولانی سوال Hudspeth می گوید که بدانند چگونه به نگه داشتن آن در حد متوسط بيماران بد حال از تبدیل شدن به شدت بیمار است. استروئیدها ممکن است مفید قبلا او می گوید که می تواند آنتی بادی مصنوعی درمان است که بلوک ویروس هر چند این استراتژی هنوز تحت بررسی است. "بخشی از چالش ما در حال حاضر است که متوسط بیماران اغلب که در آن ما می خواهم به دخالت" او می گوید.

تغییرات در استراتژی درمان برای بیمارانی که به شدت بیمار شده اند سخت تر است — در بخشی به دلیل این ریسک را به سعی کنید چیزی جدید در این گروه. اگر کسی نیست خطرناکی بیمار وجود ندارد به همان اندازه برای به دست آوردن از با استفاده از یک درمان تجربی است که ممکن است احتمال ایجاد آسیب به طوری که پزشکان کمتر احتمال دارد به خطر. "ما به احتمال زیاد به تلاش چیزهای با مریض تر بیماران" Ranney می گوید. "و خانواده خود را بیشتر احتمال دارد به رضایت به یک کارآزمایی بالینی است."

با وجود این باز مسائل اطراف COVID-19 درمان, نرخ جدید اطلاعات کم کردن سرعت. پزشکان نیست تغییر شیوه های خود را به عنوان به سرعت به عنوان آنها در ماه مارس و آوریل و Trueger می گوید او فکر می کند چند ماه آینده ممکن است نسبتا با ثبات است. پزشکان ممکن است اطلاعات جدید در مورد کدام داروها بیشتر یا کمتر مفید اما رایج دیگر بهترین شیوه ممکن است بیشتر تثبیت شده. "من فکر نمی کنم همه چیز در حال رفتن به تغییر به عنوان به سرعت به عنوان تغییرات ما تا به حال تا زمانی که ما واقعا پرواز نیمه نابینا," او می گوید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن