کم هزینه و نوآوری است که می تواند صرفه جویی در زندگی می کند در طول یک بیماری همه گیر

JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات می آید تا با ICU بر روی چهار چرخ کم هزینه ونتیلاتور چند حالت هوا sanitiser میس

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات می آید تا با ICU بر روی چهار چرخ کم هزینه ونتیلاتور چند حالت هوا sanitiser

میسور/Mysuru: در حالی که Coronavirus همه گیر باعث شده بسیاری از نوآوری ها در سطح جهان از جمله تحولات تکنولوژیکی کشف داروهای جدید و واکسن توسعه سریع تست تشخیص نوآوری در شیوه های پزشکی ریاضی مدلسازی و پيش بينی علوم در اینجا در Mysuru یک ICU بر روی چهار چرخ و کم هزینه ونتیلاتور توسعه یافته اند.

نوآوری فنر از JSS آکادمی آموزش عالی و تحقیقات (JSS AHER) که به تازگی به رتبه 20 در جهان و 1 در هند با زمان های آموزش عالی (از) در تاثیر خود را رتبه بندی.

ایده نامحدود Mysuru یک شهر مبتنی بر پزشکی دستگاه های ساخت شرکت همراه با JSS AHER به طور مشترک تلفن همراه توسعه یافته ICU و دیگر دستگاه های پزشکی برای مبارزه با COVID-19 و دیگر بیماری های همه گیر. این دستگاه ها آماده شد فقط در 12 روز طول مستند و پرده برداری شد در Suttur Mutt جمعه گذشته است.

این دستگاه به دست آورده عمومی قدردانی و همچنین جلب توجه صنایع وزیر Jagadish Shettar, Mysuru منطقه وزیر S. T. Somashekar و توسعه شهری وزیر B. A. Basavaraj. تجهیزات نشان داده شد به VVIPs در حضور Suttur پیغمبر روپیه Shivarathri Deshikendra Swamiji MP Pratap Simha و MLAs S. A. Ramdas L. Nagendra, G. T. Devegowda B. Harshavardhan و C. S. Niranjan کومار.

این فن آوری یا محصولات بومی پشتیبانی و در دسترس و کم هزینه مداخلات و برنامه های کاربردی و ارزشمند به بشریت است. با توجه به Nagendra Setti از ایده نامحدود Mysuru و دکتر Srinivasamurthy که توسعه تلفن همراه ICU نوآوری کمک می کند تا به ارائه مراقبت به موقع به بیماران در مواقع اضطراری.

ICU بر روی چهار چرخ

جداسازی ICU بر روی چهار چرخ است که یک نرم افزار را قادر خواهد ساخت که بسیج از انزوا و ICU مرکز به اقصی سایت از فاجعه و حمایت از ساعت طلایی, درمان در هر وضعیت داده شده بود آن را یک بیماری همه گیر و یا یک فاجعه است. با افزایش هزینه های بستری شدن در بیمارستان و انزوا و مراقبت های ویژه ممکن است در دسترس در خانه با این پیشرفت است. هزینه تقریبی این مجموعه در حال حاضر در مرحله توسعه است که در مورد Rs. 4 لاخ و کاهش دریافت خواهد شد در مقیاس بزرگ ساخت.

کم هزینه ونتیلاتور

این کم هزینه ونتيلاتور قابل حمل است تا یکبار مصرف ambu-کیسه های قابل تنظیم تنفسی نرخ قابل تنظیم حجم جاری و فراهم می کند مثبت انتهای بازدم فشار (جوانه زدن) آن است که در دیگر کم هزینه هواکش. هزینه ونتیلاتور در حال حاضر Rs. 30,000 و می تواند بیشتر به ارمغان آورد.

Denti امن

Denti امن یک برنامه کاربردی است که اطمینان حاصل شود عمل دندانپزشکی امن برای بیماران و دندانپزشکان. این Denti برنامه امن است که از نظر علمی توسعه یافته دستگاه تلفن همراه است که می تواند جماهير صندلی دندانپزشکی و درمان مناطق در کمتر از 20 دقیقه با استفاده از یک غیر شیمیایی مداخله و متکی به طول موج خاص از اشعه ماوراء بنفش نور است که ایمنی را تضمین می کند.

نرم افزار قابل حمل است و می تواند در مکان های مختلف در دندانپزشکی بیمارستان و اطمینان از ایمنی بیمار و دندانپزشک. هزینه تقریبی دستگاه تومان است. 30,000 و می تواند به کاهش در مقیاس بزرگ ساخت.

چند حالت هوا sanitiser

این چند حالت هوا sanitiser دارای سه مرحله sanitisation فرآیند اشعه ماوراء بنفش و درمان در یک طول موج خاص به کشتن ویروس, یونیزاسیون است که جان تمام میکروب ها از جمله ویروس و در نهایت هپا (High Efficiency Particulate Air) فیلتر را کاهش می دهد که این ذرات معلق در هوا. هزینه این هوا sanitiser تومان است. 4,500 و می تواند به شدت پایین آمده اگر انبوه تولید می شود.

دست برگزار می شود اشعه ماوراء بنفش سطح sanitiser

این باتری لیتیوم-یون با باتری دستگاه است یک دستی سطح sanitiser است که می تواند شارژ توسط شارژر موبایل و با استفاده از تابش اشعه ماوراء بنفش برای sanitising سطوح کوچک است که اغلب مورد استفاده توسط دیگران به عنوان مثال آسانسور دکمه های کلیدی تخته عامل ابزار و غیره. این شخصی sanitiser انجام می شود توسط افراد در جیب خود را با سهولت. این را به راحتی از ایمنی شخصی به افراد در حالی که با استفاده از مکان های عمومی. هزینه سطح sanitiser تومان است. 1,250 و می تواند به کاهش بیشتر در تولید انبوه. این فن آوری است که حمایت از بیمار و ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ایمنی و رفاه ارزشمند خواهد بود و حتی فراتر از این بیماری همه گیر و در صلح آمیز بار.

این تیم تحقیقاتی از مدیر تحقیقات Dr. S. مانیان, استاد پزشکان اطفال دکتر Srinivasamurthy استاد اطفال دندانپزشکی دکتر B. Nandlal Dean & دانشکده پزشکی Dr. H. Basavannagowdappa Dean & دانشکده دندانپزشکی Dr. S. Ravindra و ثبت Dr. B. Majunatha کمک فوق العاده برای پروژه های.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن