درز مشخصات نشان می دهد که چگونه سامسونگ به طور منظم Galaxy Note 20 می افتد کوتاه از فوق العاده

سامسونگ در ماه اوت بستهای رویداد نزدیک شدن و امروز وجود دارد کامل مشخصات کمپرسی به صورت استاندارد توجه داشته ب

توسط PARINEWS در 1 مرداد 1399

سامسونگ در ماه اوت بستهای رویداد نزدیک شدن و امروز وجود دارد کامل مشخصات کمپرسی به صورت استاندارد توجه داشته باشید کهکشان 20. ما در حال حاضر بدست کامل مختصر و مفید برای ردیف بالا توجه داشته باشید 20 فوق العاده اما در حال حاضر ما می توانید یک عکس فولر فقط برای چه تفاوت وجود دارد بین این دو — و فداکاری سامسونگ ساخته شده در "کوچکتر" تلفن. WinFuture منتشر کرده امکانات, فقط به عنوان آن را برای بزرگتر آینده توجه داشته باشید.

مهم ترین جمع و جور است که قطعا روی صفحه نمایش. به طور منظم Galaxy Note 20 را 6.7 اینچ صفحه نمایش 1080p است که در صدر یک سنتی نرخ refresh از 60Hz. (توجه داشته باشید 20 Ultra اعتقاد بر این است که یک 6.9 اینچ 3200 x 1440 صفحه نمایش اجرا می شود که در 120Hz مانند کهکشان S20.) در سمت به علاوه تصاویر روشن است که توجه داشته باشید 20 تا تملق گفتن صفحه نمایش نسبت فوق را تا حدودی لبه های منحنی.

سامسونگ نیز رزرو 108 مگاپیکسلی برای گل سرسبد آن توجه داشته باشید 20 فوق العاده امید بستن برای یک دوربین 12MP گسترده 12MP ultrawide و 64MP پرتره / تله سه نفر در پشت توجه داشته باشید 20 است که اجازه می دهد تا برای 8K ضبط ویدئو و 30x زوم. (فوق العاده شایع است برای رسیدن به 50x زوم قابلیت.)

حتی S Pen برگزار می شود و عقب کمی در توجه داشته باشید به طور منظم 20 با 26 میلی ثانیه پاسخ دهی برای سامسونگ قلم نسبت به تازگی بهبود یافته در نزدیکی-فوری 9ms در مدل فوق العاده.

استاندارد تبصره 20 را 4,300 میلی آمپر باتری با معکوس شارژ بی سیم, 256GB ذخیره سازی (هیچ microSD پشتیبانی از این یکی) و 8GB رم. این ممکن است همان پردازنده به عنوان بزرگتر, فوق العاده, اما شما قطعا می توانید ببینید که در آن سامسونگ تصمیم گرفت تا به یک مزیت فوق العاده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن