دولت مسائل تازه قوانین بین دولت سفر

14 روز در قرنطینه های اجباری برای همه مسافران از جمله دفاع راه آهن ISRO و حرفه ای پزشکیدر Mysuru شش هتل با 266

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399
  • 14 روز در قرنطینه های اجباری برای همه مسافران از جمله دفاع راه آهن ISRO و حرفه ای پزشکی
  • در Mysuru شش هتل با 266 اتاق این سایت متعلق به مرکز قرنطینه; محل اقامت رایگان در Morarji مدرسه

بنگلور/Mysuru: در کارناتاکا دولت را افزایش محدودیت برای کسانی که در حال آمدن از در معرض خطر متحده است. در همان زمان آن تصمیم گرفته است که اجازه می دهد تا فعالیت های تجاری از جمله باز کردن در هتل ها, رستوران ها و معابد از 1 ژوئن. گسترده دستورالعمل در حال انتظار از مرکز در این زمینه است.

این تصمیم گرفته شده است که مسافران از 'شيوع متحده' (Maharashtra, Gujarat, Tamil Nadu, دهلی نو, راجستان, Madhya Pradesh) مورد نیاز خواهد بود برای انجام یک هفت روز "نهادی قرنطینه" خواهد شد که به دنبال آن خانه قرنطینه از 7 روز.

جدید هنجارهای همچنین گفت که خانه قرنطینه از 14 روز خواهد بود لازم برای تمام مسافران که از کشورهای دیگر. "هیچ قرنطینه برای مسافران کسب و کار با داشتن یک تست منفی گزارش به دست آمده در عرض دو روز قبل از تاریخ سفر از ICMR تایید آزمایشگاه" گفت: منظور صادر شده توسط خانواده و سلامت وزارت رفاه جزئیات دستورالعمل.

نهادی قرنطینه به مدت 14 روز است که اجباری برای اعضای دفاع و شبه نظامی و راه آهن DRDO ISRO, PSUs در اختصاص داده شده مهمان خانه یا قرنطینه تسهیلات مورد نظر سازمان. صفحه اصلی قرنطینه به مدت 14 روز در مناطق روستایی برای کسانی که اقامت در خانه روستایی" می خواند ،

دستورالعمل جدید گفت که تمام تماسهای ورودی افراد باید به دست آوردن یک e-عبور از کارناتاکا دولت Seva Sindhu پورتال. صفحه اصلی قرنطینه برای 14 روز نیز موظف شده است برای حرفه ای پزشکی و پرستاران و کارکنان پیراپزشکی و بهداشت پرسنل و کارکنان آمبولانس.

تصمیم به اعمال محدودیت های زیر اخیر ورود تعداد زیادی از مردم از کشورهای دیگر. نمرات کسانی که بازگشت از تحت تاثیر کشورهای غربی آزمایش مثبت در قرنطینه منجر به افزایش در تعداد از عفونت در کارناتاکا.

شش هتل در Mysuru

در Mysuru شش هتل بوده اند برای مردم خواهد شد که در زیر قرار داده شده نهادی قرنطینه به مدت 7 روز. این هتل بوده اند از جمله در زمینه Bannimantap (45 اتاق) حلقه جاده Hebbal (32 اتاق) Metagalli (60 اتاق) مندی Mohalla (65 اتاق) زمرد محاصره Hebbal (35 اتاق) و Nazarbad (29 اتاق).

در همه وجود دارد 266 اتاق ها و قیمت اتاق های طیف وسیعی از Rs. 1000 تومان. 1,800 هر فرد در هر روز از جمله وعده های غذایی و مالیات. کسانی که نمی توانیم هتل ها را رایگان ارائه خواهد شد محل اقامت و غذا در Morarji دسای خوابگاه Varakodu منابع اضافه شده است.

21,607 خارج ورود درخواست متوقف

گزارش از بنگالور می گویند که این تصمیم را زودتر از ممنوعیت ورود مردم از ماهاراشترا گجرات و تامیل نادو به کارناتاکا است منجر به تاخیر انداختن از به عنوان بسیاری از 21,607 درخواست توسط افرادی که در حال حاضر واقع در این کشورها را وارد کنید, Karnataka. این شامل 10,568 درخواست از ماهاراشترا و 10,351 از Tamil Nadu.

"کسانی که می آیند از این کشورها ندارند گواهی پزشکی. ما باید به آنها اجازه می آیند و بنابراین موارد جدید COVID-19 پدید آمده اند. برای هم بودن ما را متوقف کرده اند نوشته از گجرات ماهاراشترا و TN تا زمانی که این وضعیت را پاک می کند و ما احساس می کنیم آن است که بسیار خوب در زمینه" کارناتاکا وزیر S. سورش کومار گفت.

مرزهای بسته

همچنین دولت بسته شده جاده ها و مهر و موم مناطق جنگلی در کارناتاکا-تامیل نادو مرز برای متوقف کردن مردم از ورود دولت به طور غیر قانونی لغزش های گذشته را بررسی کنید-posts. Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar به خبرنگاران گفت: در Mysuru امروز که مطلب را از طریق جنگل از تامیل نادو مسدود شده است.

DC شد پرداختن رسانه ها پس از دریافت یک نامه از کارناتاکا Rajya Raitha Sangha و Hasiru Sene که خواستار امکانات مختلف به کشاورزان رنج می برند که با توجه به COVID-19. کشاورز فعالان اعتراض در مقابل DC دفتر این صبح است.

"وجود دارد شکایت مردم از ورود کارناتاکا از کرالا از طریق D. B. Kuppe و Machoor برای خرید مشروب. این کسانی که از طریق این رودخانه که دارای آب کمتر در حال حاضر. ما خواسته وزارت جنگل به افزایش گشت زنی و همچنین چهار مجوز مشروب مغازه ها در این منطقه بسته شده اند," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب