شورش چهره انتقاد پس از لیگ از افسانه رقابت اسپانسر شده از طرف عربستان megacity

شورش آمده است در زیر آتش پس از لیگ از افسانه های مسابقات قهرمانی اروپا (LEC) یکی از محبوب ترین esports لیگ در

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

شورش آمده است در زیر آتش پس از لیگ از افسانه های مسابقات قهرمانی اروپا (LEC) یکی از محبوب ترین esports لیگ در جهان اعلام کرد که حمایت مقابله با بحث عربستان سعودی megacity Neom. توسعه دهنده امروز اعلام کرد که این شهر را تبدیل به یکی از "حامیان مالی اصلی" برای لیگ پیوستن به امثال کیت کت و کیا.

اعلام شد ملاقات فوری با انتقاد داده شده دولت عربستان را سابقه طولانی در نقض حقوق بشر است که گسترش برای ایجاد Neom تن به تن به عنوان یک اینده زمین بازی. در آن اعلام شورش توضیح داد که شهر "خواهد بود دفاع از توسعه esports در سراسر جهان است." طرفداران اشاره کرد نارضایتی خود را با معامله در توییتر; زمان است به خصوص فاحش توجه به این که LEC توییتر آواتار در حال حاضر ویژگی های یک غرور پرچم در حالی که همجنسگرایی غیر قانونی در عربستان سعودی است.

در ضمن چند LEC رسانههای ابراز نارضایتی خود را در توییتر. "لیگ من پوشش در حال حاضر ترویج یک کشور است که کشتن من فقط برای موجود گفت:" جیمز "استرس" اولری. "احساس بسیار خوبی است." مفسر ایندیانا "Froskurinn" سیاه و تکرار آن افکار در یک بیانیه است.

"این ناامید کننده است به دلیل این است که LEC," او گفت:. "این تیم من من محصول من مدیران دفتر من. خانواده من. خانه من. این نیست که کسی دور در HQ که من نمی دانم. این است ویرانگر زیرا من می دانم که این انتخاب و احساس می کنم سکوت."

دیگر شورش کارکنان صحبت کرد و از جمله علامت Yetter سرب طراح گیم پلی در لیگ از افسانه. "من نمی توانم و نمی شخصا حمایت از این همکاری" او گفت:. "حامیان ضروری برای esport به رشد اما نه در هزینه های زندگی بشر و آزادی."

شورش هنوز برای اظهار نظر در این بحث پس از اعلام. این شرکت به تازگی پرده برداری از یک عمده نام تجاری جدید تعریف از لیگ از افسانه esports در تلاش برای آوردن همه آن لیگ در سراسر جهان — از جمله LEC — به هم نزدیک است.

فقط دیروز Neom پروژه نیز اعلام حمایت مقابله با انفجار برتر محبوب Counter-Strike: Global Offensive رقابت است. "این یک رکورد برای مقابله انفجار و عهد اخیر ما رشد و ایستاده در صنعت در حال حاضر" مدیر عامل رابی Douek در بیانیه ای گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن