Mysuru در حال حاضر می تواند اداره کند 1,000 COVID آزمون در روز

DFRL اهدا تلفن همراه مهار آزمایشگاه PARAKH به K. R. بیمارستان در روز ملی فن آوری روز امروزState-of-the-art دست

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399
  • DFRL اهدا تلفن همراه مهار آزمایشگاه PARAKH به K. R. بیمارستان در روز ملی فن آوری روز امروز
  • State-of-the-art دستگاه یک مزیت در طول بیولوژیکی اضطراری

میسور/Mysuru: این Mysuru دولت های منطقه و میسور پزشکی دانشگاه و موسسه تحقیقاتی (MMCR&I) متصل به K. R. بیمارستان باید یک شات در بازو برای تست COVID-19 موارد جدید تست مرکز اهدا شده توسط دفاع غذایی آزمایشگاه تحقیقاتی (DFRL), Mysuru این صبح است.

با این تعداد تست در Mysuru که می ایستد در بیش از 300 هر روز در حال حاضر می تواند افزایش تا 700 در هر روز برای دیدار با هدف 1000 با دو دستگاه اهدا مرکزی غذایی موسسه پژوهش فن آوری (CFTRI), Mysuru به تازگی.

نوآورانه دولت از هنر "PARAKH - یک موبایل میکروبی مهار (BSL-3) و آزمایشگاه طراحی و توسعه توسط DFRL, Mysuru تحویل داده شد توسط DFRL مدیر دکتر آنیل دات Semwal به دکتر C. P. Nanjaraj Dean & Director, MMC&RI.

شناسایی پاتوژن ها و سموم

این به آسانی خدمت آزمایشگاهی می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تشخیص سریع و خواص پاتوژن ها و سموم در مواد غذایی و آب است. آزمایشگاه مستقل 20 فوت کانتینر نصب شده بر روی Ashok لیلند کامیون. آن است که قادر به شناسایی انتخاب مواد غذایی-برن پاتوژن ها و سموم (Anthrax بروسلوز سالمونلا شیگلا, E. Coli, لیستریا, يرسينيا بوتولينوم, سپس انتروتوکسين, Afla سم Ochra سم و غیره) با استفاده از هر دو ایمنی و مولکولی آزمون.

در حال حاضر این فوق مدرن تست تسهیلات شده است را به دست MMC&RI برای تست COVID-19 بيمار. اتفاقا امروز (11 مه) توسط ملی فن آوری روز که نشانه نقطه عطفی در تاریخ هند نوآوری های فن آوری به عنوان هند با موفقیت آزمایش بمب هسته ای در Pokhran در مارس 11, 1998.

یک مزیت

به گفته دکتر آنیل دات Semwal, PARAKH پایبند به 'کلاس ایزو 7' و عمل با فشار منفی برای رسیدگی بالینی, مواد غذایی و محیط زیست نمونه در طول بیولوژیکی اضطراری و بدون هر گونه خطر به شخصی و محیط زیست است.

"این است که مجهز به پویا تصویب جعبه برای انتقال نمونه ها به طور مستقیم در داخل کلاس III ایمنی زیستی دولت برای دست زدن به امن. آن را کامل تهویه گرمایش و تهویه (HVAC) برای نگهداری از یک سویه جریان هوا و فشار اتاق شیب فشار منفی نسبت به محیط," او گفت:.

ویژگی های پیشرفته

آزمایشگاه ارائه شده با استفاده از روش PCR workstation, PCR در زمان واقعی دستگاه انکوباتور عمیق فریزر و یخچال و فریزر برای آزمایش نمونه ها و ذخیره سازی مواد با ارائه درمان مایع پساب ایمن سازی جامد biohazard زباله و آلودگی توسط اتوکلاو. این مرکز همچنین ارائه برای ذخیره سازی و پوشیدن تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) ذخیره سازی استفاده می شود پیش بند همراه با اورژانس بدن دوش و چشم شوی.

تلفن همراه آزمایشگاه مجهز به اسیر و خام قدرت تامین سوخت و آب می تواند به راحتی حمل و نقل از طریق جاده و مستقر در محل اورژانس به عنوان در هر مورد نیاز. PARAKH ارائه شده است با درجه زیر تعلیق برای کاهش لرزش در طول حمل و نقل و هوا کمپرسور باد لاستیک او اضافه شده است.

آماده برای 1000 تست در هر روز

پرداختن به خبرنگاران در طول راه اندازی, Dr. C. P. Nanjaraj مدیر MMC&RI گفت که آنها تا به حال یاد گرفتیم در مورد تلفن همراه میکروبی مهار آزمایشگاهی و DFRL به آسانی به توافق دست آن برای COVID-19 انجام شد.

"دکتر Anuradha سر و میکروبیولوژی و دکتر Amrutha افسر مسئول ویروسی تحقیقات و آزمایشگاه تشخیصی (VRDL) بازدید DFRL و آن را بسیار خوب پیشرفته و امن برای تست ویروس قاتل," او گفت:.

در تعدادی از آزمایشات PARAKH می تواند انجام دهد, او گفت که این ظرفیت برای آزمون 300 بيمار. "Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar خواسته است ما را به آماده شود برای حداقل 1000 COVID آزمون در روز است. این VRDL واقع در میکروبیولوژی بال MMC&RI (K. R. بیمارستان) آزمون 300 نمونه در هر روز آن را به عنوان توابع round-the - clock. PARAKH می توانید تست های اضافی 300. با هم PARAKH و VRDL می توانید کشش تا 700 تست در هر روز. همچنین CFTRI اهدا کرده است دو PACR ماشین آلات است که می توانید یکی دیگر از 300 بيمار. در مجموع ما آماده برای 1000 تست," او اضافه شده است.

دکتر Anuradha دکتر Amrutha و Dr. H. B. Sashidhara از MMC&RI, Dr. M. M. Parida, سر, میکروبیولوژی, Dr. N. Gopalan دکتر جوزف کینگستون و Jayaprakash از DFRL شد و در حال حاضر در تلفن همراه آزمایشگاه توزیع بیش از مراسم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب