آمازون ممنوع فروش خارجی دانه در ایالات متحده در میان بسته های رمز و راز

آمازون گفت فروش خارجی دانه ها در آمریکا را پس از آن که هزاران آمریکایی بسته های ناخواسته دانه ها را در صندوق ه

توسط PARINEWS در 17 شهریور 1399

آمازون گفت فروش خارجی دانه ها در آمریکا را پس از آن که هزاران آمریکایی بسته های ناخواسته دانه ها را در صندوق های پستی خود دریافت کردند، که بیشتر از چین شده بودند، ممنوع کرده است.

وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) در ماه ژوئیه بیش از یک دوجین گونه گیاهی اعم از شکوه صبح تا خردل در کیسه های دانه های ناخواسته را شناسایی کرد. به آمریکایی ها هشدار داد که دانه ها را نپاشند.

به گفته کارشناسان گیاهی، دانه های دیگر نقاط جهان می توانند انواع غیر بومی باشند که به محصولات کالایی آسیب می رسانند.

آمازون روز شنبه در بیانیه ای ایمیلی اعلام کرد: «حرکت به جلو، ما فقط اجازه فروش دانه توسط فروشندگانی را می دهیم که در آمریکا مستقر هستند.»

این شرکت سیاست خود را در مورد فروش بذر در ۲ سپتامبر تغییر داد. تغییر سیاست برای اولین بار توسط وال استریت ژورنال گزارش شد.

این شرکت افزود: فروشندگانی که از دستورالعمل های آن پیروی نمی کنند، مشمول اقدام خواهند شد که از آن جمله می توان به حذف بالقوه حساب های خود اشاره کرد.

بر اساس صفحه وب سیاست آمازون، این ممنوعیت به گیاهان و محصولات گیاهی گسترش می یابد.

USDA در ماه ژوئیه گفت : بسته ها به احتمال زیاد بخشی از کلاهبرداری مسواک زدن ، که در آن مردم دریافت اقلام ناخواسته از فروشنده که پس از آن بررسی مشتری مثبت کاذب برای افزایش فروش.

در بروز رسانی در اوت 11، اسامه ال لیسی، معاون مدیر خدمات بازرسی بهداشت حیوانات و گیاهان USDA، گفت: کارشناسان تجزیه و تحلیل برخی از دانه ها از چین مشکلات بسیار کمی پیدا کرد. ال لیسی افزود دو کشور به طور مشترک روی تحقیقات کار می کردند.

توسط شوبهام کالیا



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن