آمازون را می توان در برابر محصولات فروخته شده در بازار برگزار شد، قوانین دادگاه تجدید نظر

آمازون را می توان در برابر محصولات معیوب فروخته شده در بازار خود را در کالیفرنیا برگزار شد، دادگاه تجدید نظر ح

توسط PARINEWS در 24 مرداد 1399

آمازون را می توان در برابر محصولات معیوب فروخته شده در بازار خود را در کالیفرنیا برگزار شد، دادگاه تجدید نظر حکم پنجشنبه. دادگاه استیناف ناحیه چهارم کالیفرنیا حکم دادگاه محاکمه سال ۲۰۱۹ را معکوس کرد و ادعاهای زنی را که می گوید او دچار سوختگی درجه سه شده است هنگامی که باتری لپ تاپ معیوبی که از فروشنده شخص ثالث در آمازون خریداری کرده بود آتش گرفت.

این تصمیم می تواند به دنبال داشته باشد و خدشه دار برای آمازون، که برای سال ها استدلال می کند که آن را تنها به عنوان واسطه بین خریداران و فروشندگان شخص ثالث در بخش بازار از پلت فرم خود را خدمت می کند. که موضع آمازون را از مسئولیت برای محصولات بازار محافظت می شود، که تا به حال. شرکت در حال حاضر با چندین طرح دعوی دیگر بر سر محصولات معیوب در دادگاه های دیگر مواجه است.

آنجلا بولگر می گوید که او یک باتری لپ تاپ جایگزین در آمازون از E-Life خریداری کرد، نام شرکتی ساختگی برای Lenoge Technology Ltd. که باتری را در بسته بندی با مارک آمازون به او حمل می کرد. چند ماه بعد، بولگر ادعا می کند، باتری منفجر شد. او می گوید او هرگز از نگرانی های ایمنی که منجر به زندگی الکترونیکی از پلت فرم آمازون ممنوع اعلام شد.

دادگاه ی کم تر در سال ۲۰۱۹ حکم داد که آمازون تحت قوانین مسئولیت محصول قرار نمی گرفت. دادگاه دادگاه همچنین حکم داد که قانون ارتباطات صلاحیت نمی خواهد این شرکت را از ادعاهای بولگر تحت قانون ایالتی کالیفرنیا محافظت می کند. Bolger درخواست تجدید نظر که حکم، استدلال می کنند که در کالیفرنیا، مسئولیت سخت گیرانه تنها در مورد اینکه آیا فروش ساخته شده است بستگی دارد.

در حکم خود، دادگاه تجدید نظر گفت آمازون مرکزی برای فروش باتری لپ تاپ در پرونده بولگر است. "هر اصطلاحی که ما برای توصیف نقش آمازون استفاده می کنیم، آن را "خرده فروش،" 'توزیع کننده،' و یا صرفا "تسهیل کننده،" آن را در آوردن محصول در اینجا به مصرف کننده محوری بود، دادگاه نوشت. آمازون باید در صورتی که محصول در وب سایت خود را معیوب است ، دادگاه اضافه کرد.

آمازون بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر در روز پنجشنبه پاسخ نداده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن