آمازون دو برابر سود خود را در طول یک بیماری همه گیر

مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس, هشدار به سرمایه گذاران در اوایل این سال است که آنها ممکن است بخواهید به یک صندل

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس, هشدار به سرمایه گذاران در اوایل این سال است که آنها ممکن است بخواهید به یک صندلی و آماده شدن برای از دست دادن ممکن است در Q2 به عنوان شرکت برنامه ریزی شده به صرف 4 میلیارد دلار — همه از آن انتظار می رود Q2 سود عملیاتی در COVID 19-هزینه های مربوط. آمازون پیش بینی بالقوه از دست دادن از 1.5 میلیارد دلار در این سه ماهه. اما با پایان Q2 در حال حاضر پشت سر ما آمازون مشترک سه ماهه خود را يافته و آنها کاملا مخالف غم انگیز.

با وجود این همه گیر آمازون دو برابر سود خالص خود را در سال بیش از سال به $5.2 میلیارد دلار در مقایسه با $2.6 میلیارد دلار در این زمان در سال 2019. این رقم قابل توجه می آید پس از این شرکت با صرف بیش از 4 میلیارد دلار در چه بزوس توصیف به عنوان "افزایشی COVID-19 هزینه های مربوط در این سه ماهه برای کمک به نگه داشتن کارکنان امن و تحویل محصولات به مشتریان" نشان می دهد سود می تواند به بیش از دو برابر اگر نه برای هزینه های آن.

آمازون تبلیغ که از ماه مارس آن را ایجاد 175,000 مشاغل جدید از آن است که در حال حاضر تبدیل 125,000 به طور منظم کارکنان تمام وقت. این شرکت اعلام کرد که آن متعهد $27 میلیون نسبت به Black Lives Matter, کمک های مالی, اگر $8.5 میلیون دلار در کمک های مالی می آید از کارکنان. همچنین توزیع یک بار 500 میلیون دلار جایزه در میان خود کارگران خط مقدم و همکاران هر چند آمازون به اشتراک بگذارند دقیقا چگونه بسیاری از کارکنان دریافت یک جایزه. برخی از 4 میلیارد دلار در COVID هزینه استفاده شد به پرداخت دستمزد بالاتر و برای مردم کار ساعتی.

این نادر است برای دیدن یک شرکت به خوبی انجام می دهند در طول یک بیماری همه گیر است که در سمت چپ میلیون ها نفر از مردم بیکار هر چند صنعت فن آوری انجام شده است قابل ملاحظه ای هست. آن را به خصوص تکان دهنده است که آمازون تا این حد رواج آن سود سه ماهه دو برابر نسبت به سال گذشته است. آن را از دست دادن نیست جای پای خود را در طول زمان بحران اقتصادی آن رشد داشته است. بزوس می گوید او انتظار دارد که این شرکت به صرف حداقل یکی دیگر از $2 میلیارد دلار از درآمد عامل در COVID-هزینه های مربوط در Q3.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب