آمازون گسترش کار از خانه سیاست برای شرکت کارکنان به 2021

آمازون را گسترش شرکت های بزرگ کار از خانه از طریق سیاست ژانویه سال آینده. این شرکت همچنین برنامه ریزی برای ادا

توسط PARINEWS در 25 تیر 1399

آمازون را گسترش شرکت های بزرگ کار از خانه از طریق سیاست ژانویه سال آینده. این شرکت همچنین برنامه ریزی برای ادامه محدود کردن غیر ضروری سفر کسب و کار از طریق پایان سال است. آمازون تصمیم راستا با کسانی که از Facebook و گوگل که هر دو اعلام کرده اند کار از خانه سیاست است که گسترش از طریق 2020. مایکروسافت برنامه ای برای بازگشایی دفاتر خود در مرحله شروع در ماه اکتبر در حالی که اپل در حال حاضر تعمق نگه داشتن دفاتر خود را بسته و از طریق پایان سال بلومبرگ گزارش داد اوایل این هفته.

"ما همچنان به اولویت سلامت کارکنان و به دنبال دولت های محلی هدایت. کارکنان که کار در یک نقش است که به طور موثر می تواند انجام شود از خانه خوش آمدید به انجام این کار تا ژانویه 8th," آمازون سخنگو در بیانیه ای گفت. "ما سرمایه گذاری قابل توجهی در بودجه و منابع برای نگه داشتن کسانی که انتخاب می کنید برای آمدن به اتاق امن از طریق فیزیکی فاصله عمیق تمیز کردن درجه حرارت چک و با ارائه پوشش صورت و ضد عفونی کننده دست."

این سیاست تنها به آمازون شرکت های بزرگ نیروی کار است. این شرکت دارای یک انبار بزرگ نیروی کار در میان دیگر ساعتی و قرارداد کارگران است که تا به حال به کار را از طریق این بیماری همه گیر. این شرکت در آن تجدید نظر مرخصی بدون حقوق و سیاست در مارس به طوری که تمام مرکز پاسخگویی کارکنان مورد نیاز برای از سرگیری کار در مارس 1, مگر اینکه آنها دریافت تایید برای تمدید مرخصی بدون حقوق بود که به اعطا می شود تنها اگر کسی تا به حال یک موجود وضعیت سلامت یا زندگی با کسی که.

قبل از آن اکثر کارکنان به کار ادامه داد در آمازون انبارها اما کسانی که آرزو باقی می ماند خانه از ترس برای سلامت خود بودند مجاز به انجام این کار. کارگران که مبتلا COVID-19 یا کسانی که مشغول به کار در تماس نزدیک با کسی که هنوز واجد شرایط برای دو هفته پرداخت را ترک کنند.

با وجود آن منافع و 4 میلیارد دلار این شرکت گفت: آن را صرف مبارزه با COVID-19 آمازون در این آتش سوزی بیش از چند ماه گذشته برای رسیدگی به بهداشت عمومی و ایمنی شرایط در آن انبارها. تعدادی از کارگران انبار کرده اند از COVID-19 و این شرکت مواجه شده است و تعدادی از کارکنان اعتراض و طرح دعوی در دادگاه در شهر نیویورک بیش از آنچه که برخی از کارگران و فعالان سازمان های مشخص به عنوان شکست بحرانی برای حفظ کارگران امن است.

کسانی که شکست عبارتند از اتهام عدم اطلاع رسانی برخی از کارگران هنگامی که یک همکار تشخیص داده شده است با COVID-19 نه به اندازه کافی بسته کردن و تمیز کردن امکانات در هنگام شیوع در میان کارگران شناسایی شده است و نه دادن کارگران به اندازه کافی زمان برای شستن دست و پاکسازی ایستگاه های کاری در طول شیفت. آمازون در پاسخ به این انتقادات توسط آن بهبود بهداشت عمومی و ایمنی کارگر حمایت و گسترش ساعتی پرداخت کارکنان را افزایش می دهد, در میان دیگر اقدامات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن