آمازون به ایستگاه های تلویزیونی coronavirus تبلیغات و برخی از پخش آن

آمازون شده است با موفقیت تغذیه صحبت کردن, نقاط, فیلم و دیگر شرکت های بزرگ پیام به اخبار تلویزیون محلی ایستگاه

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

آمازون شده است با موفقیت تغذیه صحبت کردن, نقاط, فیلم و دیگر شرکت های بزرگ پیام به اخبار تلویزیون محلی ایستگاه جلوتر از آن سالانه سهامداران جلسه روز چهارشنبه. فیلم و اسکریپت طراحی شده به رنگ آمازون در یک نور مثبت آن را به عنوان چهره های تورنت بد پوشش رسانه ای و انتقاد از فعالان و سیاستمداران بیش از آن در دست زدن به محل کار و مسائل ایمنی در طول coronavirus بیماری همه گیر.

به عنوان Zach Rael یک لنگر به صورت وابسته به ABC KOCO 5 اخبار در شهر اوکلاهما با اشاره به در توییتر در اوایل صبح امروز آمازون روابط عمومی تیم شده است, ایمیل, ایستگاه های تلویزیونی در سراسر کشور با آمادگی اسکریپت و b-رول بسته است که ترویج این شرکت اقدامات ایمنی و دیگر اقدامات برای مبارزه با COVID-19 در میان آن انبار نیروی کار است.

تا کنون هشت آمازون کارگران فوت کرده اند این ویروس با توجه به گزارش های رسانه ها و دیگران بی شماری آلوده شده اند. هنوز آمازون آمده است در زیر آتش برای امتناع از فاش کردن بتن اعداد در اطراف COVID-19 عفونت سرکوب کارگر در اعتراض به شرایط ایمنی و عدم اطلاع رسانی به برخی از کارگران که همکاران خود را تبدیل به بیمار است.

این استراتژی های روابط عمومی مستقر شده اند توسط شرکت های دهه, اما اخلال تصویری قرار داده و همراه با اخبار محلی متمرکز خروجی پیک Newsroom نشان می دهد که چگونه موثر آمازون رویکرد است و به همین دلیل بسیاری از شرکت ها با استفاده از استراتژی های مشابه به دانه به روایت رسانه های خبری. ویدیو ویترین 11 اخبار ایستگاه های در حال اجرا بخش هایی از آمازون اسکریپت کلمه به کلمه با کلمات صحبت های محلی اخبار مجریان و بدون هر گونه اذعان شده که در آنها نوشته شده توسط آمازون سخنگو تاد واکر سابق پخش روزنامه نگار که او نیز انجام شده در محل مصاحبه.

"تنها یک ایستگاه تولیدو وابسته به ABC WTVG اذعان که واکر شد آمازون کارمند یک خبرنگار و محتوا آمده بود از آمازون" پیک گزارش. زمانی که رسیده از نظر وس آرمستد بود, اخبار مدیر بلوفیلد, West Virginia NBC وابسته WVVA گفت: پیک "من آگاه بود در بسته بندی ارائه شده توسط آمازون" و اضافه کرد "ما می خواهیم مطمئن شوید که این اتفاق نمی افتد دوباره."

پیک می گوید آمازون را رد کرده است هر گونه تخلف در عوض با اشاره به در دسترس عموم مطبوعات انتشار آن صادر شده در مارس 23, از طریق کسب و کار سیم حاوی اسکریپت متن و b-roll footage آن ارائه شده به رسانه ها.

در یک بیانیه آمازون گفت: این بسته طراحی شده برای کمک به اخبار رسانه ای است که نمی توانید به ساقه در محل در طول بیماری همه گیر. "ما خوش آمدید خبرنگاران به ساختمان و آن را گمراه کننده نشان می دهد در غیر این صورت. این نوع تصویری ایجاد شده برای به اشتراک گذاشتن یک نگاه از درون به سلامت و ایمنی اقدامات ما نورد در ساختمان های ما و در نظر گرفته شده برای خبرنگاران که به دلایل مختلف نمی توانند به آمده تور یکی از سایت های ما خود را" یک سخنگوی شرکت می گوید در آستانه.

آمازون همچنین می گوید: تصویری عرضه شده به ایستگاه های خبری بود و نه تبلیغاتی در طبیعت و هیچ کس در آن درگیر پرداخت شده به شرکت است.

به روز رسانی آوریل 26th, 6:12 بعد از ظهر ET: به روز رسانی شامل یک بیانیه از آمازون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن