آمازون گزارش بدست می آورد ماشین خود رانندگی, راه اندازی, Zoox

آمازون است که دستیابی به ماشین خود رانندگی, راه اندازی, Zoox در یک معامله تخمین زده می شود ارزش بیش از $1 میلی

توسط PARINEWS در 6 تیر 1399

آمازون است که دستیابی به ماشین خود رانندگی, راه اندازی, Zoox در یک معامله تخمین زده می شود ارزش بیش از $1 میلیارد و اطلاعات و فایننشال تایمز گزارش هستند. معامله را به آمازون کنترل نزدیک به 1000 نفر راه اندازی شده است که در حال توسعه یک برق خود رانندگی خودرو. این معامله می تواند به عنوان اعلام کرد امروز. شایعات از کسب اولین ظهور در ماه گذشته زمانی که از آن گزارش شد که آمازون خواهد به دست آوردن Zoox کمتر از 3.2 میلیارد دلار آن ارزش در جولای 2018.

دستیابی خواهد بود آمازون بزرگترین سرمایه گذاری هنوز در ماشین خود رانندگی فناوری و یکی از بزرگترین خرید های تا کنون. در حال حاضر معلوم نیست که دقیقا چه چیزی از آمازون قصد دارد با استفاده از تکنولوژی. اطلاعات یادداشت که آمازون می تواند با استفاده از این فناوری به صورت مستقل تحویل مشابه موجود در آن ربات و هواپیمای بدون سرنشین تحویل پروژه های در حالی که بار مالی می گوید که آمازون استفاده خواهد کرد دستیابی به تولید مستقل سوار-نقطه ناوگان به رقابت با امثال الفبای Waymo.

Zoox شده است در حال توسعه یک دو جهته خودرو با هیچ فرمان و یا قابل تشخیص جلو و یا عقب پایان اجازه می دهد آن را به راحتی سفر در هر دو جهت که این شرکت گفت: را وارد کنید و تست در سال 2020 است. Zoox شده است تست خود رانندگی فناوری در ناوگان مجهز تویوتا Suv ها در سان فرانسیسکو و لاس وگاس. این آزمون شده اند نهفته COVID-19 خاموش شدن ناگهانی و در مارس Zoox گذاشته تقریبا همه از آن قرارداد کارگران از جمله آن پشتیبان گیری از درایور. در آن زمان گفت: در آن برنامه ریزی شده آنها را دوباره استخدام یک بار پناهگاه در محل سفارشات برداشته شد.

Zoox به تازگی اعتراف کرد که چهار نفر از آن استخدام های جدید از تسلا در اختیار داشتن اسناد محرمانه خود را از کارفرمای قبلی زمانی که آنها پیوست Zoox تدارکات تیم. افشای آمد و پس از Zoox حل و فصل یک دعوی در دادگاه بیش از ماده است که در آن موافقت به پرداخت تسلا مقدار نامعلومی از پول و انجام ممیزی به مطمئن شوید که هیچ دیگر کارکنان به حال محرمانه تسلا اطلاعات است.

با توجه به بار مالیآمازون است که انتظار می رود به اجازه Zoox اجرا به عنوان یک مستقل تابعه پس از کسب شبیه به چگونه Twitch در حال حاضر عمل می کند. آمازون انتظار می رود که به سرمایه گذاری میلیاردها دلار را به Zoox وسایل نقلیه به بازار است.

این خواهد بود که اولین سرمایه گذاری آمازون ساخته شده است در ماشین خود رانندگی فن آوری است. سال گذشته این غول تجارت الکترونیک در زمان بخشی در بودجه دور برای Aurora نوآوری مستقل فناوری راه اندازی گروگان توسط رئیس سابق گوگل را ماشین خود رانندگی پروژه. آمازون همچنین سرمایه گذاری در برق خودرو راه اندازی Rivian.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن