Amazon reportedly considering mall spaces for fulfillment centers

به گزارش وال استریت ژورنال، آمازون با گروه املاک سایمون در مورد تبدیل برخی از فضاهای مرکز خرید خود به مراکز تح

توسط PARINEWS در 20 مرداد 1399

به گزارش وال استریت ژورنال، آمازون با گروه املاک سایمون در مورد تبدیل برخی از فضاهای مرکز خرید خود به مراکز تحقق گفتگو داشته است. گفتگوها قبل از همه گیر شدن ویروس کوروناویروس و قبل از آخرین موج ورشکستگی توسط استالوارتز های مال مانند لرد و تیلور، JCPenney و Nieman Marcus آغاز شده است. این کمی از نمونه بر روی بینی از چگونه تجارت الکترونیکی است که در حال تقبل سنتی آجر و ملات خرده فروشی که قبلا در مرکز تجربه مرکز خرید.

سایمون بزرگترین مالک بازار در آمریکاست، و به دنبال پر کردن فضاهای خرده فروشی خالی است، به ویژه آن هایی که توسط مستاجرهای لنگر سابق مانند سیرز و JCPenney در پشت سر گذاشته شده است. داشتن انبارهای مرکز تحقق خود را نزدیک به مناطق مسکونی کمک خواهد کرد آمازون را تحویل سریعتر، یادداشت های بانک مرکزی.

هنوز مشخص نیست که آمازون در کجا یا چند فروشگاه در نظر گرفته شده است، یا اینکه مستاجران بازار کوچکتر ممکن است در مورد به اشتراک گذاشتن یک سقف با غول خرده فروشی e-comm احساس. برخی از مراکز در سراسر آمریکا اجاره پارکینگ به وسایل نقلیه آمازون در حال حاضر، اما این غیر معمول برای یک شرکت مانند سیمون به اجاره فضای خرده فروشی به طور مستقیم به آمازون، به عنوان اشاره می کند.

در حالی که همه گیر شده است اکثر خرده فروشان را به شدت محکم، آمازون در نتایج درآمد سه ماهه دوم خود گزارش داد که آن را دو برابر سود خالص خود را در سال بیش از سال به 5.2 میلیارد دلار است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب