آمازون انبار کارگران شکایت بیش از خطر COVID-19 عفونت

یک گروه از سه آمازون انبار کارکنان که کار از شرکت نیویورک تحقق مراکز باید طرح دعوی در دادگاه ادعا این شرکت با

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

یک گروه از سه آمازون انبار کارکنان که کار از شرکت نیویورک تحقق مراکز باید طرح دعوی در دادگاه ادعا این شرکت با قرار دادن آنها و خانواده شان در خطر COVID-19 عفونت با توجه به گزارش از بلومبرگ. یکی شاکی باربارا چندلر می گوید: او قرارداد این ویروس در ماه مارس از دولت جزیره انبار شناخته شده به عنوان JFK8. پسر عموی او که هم اتاقی او بعد از درگذشت پس از تجربه COVID-19 علائم در این گزارش آمده.

شکایت متهم آمازون پرورش یک محیط کار است که در آن کارکنان "بودند به صراحت یا به طور ضمنی را تشویق به ادامه حضور در محل کار و جلوگیری از به اندازه کافی شستن دست های خود و یا مطابق با اصول بهداشتی ایستگاه های کاری خود." همچنین ادعا می کند این شرکت از طریق سهمیه بندی و اقدام انضباطی رهبری کارگران برای جلوگیری از اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات ایمنی برای ادامه هدف قرار دادن معیارهای و به نگه دارید تا با افزایش تقاضا است.

طرح دعوی در دادگاه نیز مدعی است که آمازون گرفته شده lax رویکرد به تماس با ردیابی تحقیقات را امتحان کنید و تعیین کنید که کارکنان ممکن است به تماس با کسی که مبتلا به COVID-19 و شرکت punished کارگران برای صحبت کردن در مورد نگرانی های ایمنی.

"منابع انسانی فقط به من گفت که من باید آن را نگه دارید آرام" چندلر گفت: در آستانه بازگشت در ماه آوریل در مورد گفتگو با سرپرستان در مورد او مثبت نتایج آزمون. "که همه آنها به من گفت."

این طرح دعوی در دادگاه واصل در نیویورک است و نه به دنبال خسارت برای بیماری و یا مرگ بلومبرگ گزارش. به جای کت و شلوار برای درخواست رسمی به دستور نیروی آمازون به رعایت بهداشت عمومی ارشاد. سه کارکنان نیز تیمی را به طور مشترک فایل کت و شلوار با غیر انتفاعی شرکت حقوقی نسبت به عدالت غیر انتفاعی حقوقی وکالت سکس عمومی, عدالت و حقوق کارگران سازمان را در جاده ها, New York.

آمازون بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

آمازون پدید آمده در طول این بیماری همه گیر به عنوان یکی از چند کشور ضروری کسب و کار است که دیده است یک افزایش در تقاضا برای خدمات خود را پس از پناهگاه در محل سفارشات و دیگر مستند اقدامات به اثر رفت در سراسر کشور در ماه مارس. آمازون پاسخ با استخدام صدها هزار نفر از کارگران جدید, تصویب, جدید اقدامات ایمنی در انبارها و گسترش آن مرخصی استعلاجی و دیگر منافع کارگر به تلاش و ارائه انعطاف پذیری را به کارگران ساعتی. بسیاری از آمازون حقوق و مزایای شرکت و کارکنان از سوی دیگر شده اند قادر به کار به راحتی از صفحه اصلی.

با وجود متعهد به صرف 4 میلیارد دلار برای مقابله با اثرات COVID-19 آمازون آمده است در زیر آتش انجام نمی دهد به اندازه کافی برای محافظت از خود کارگران و برای سرکوب تظاهرات در برابر عدم سلامت و اقدامات ایمنی در انبارها. در اواخر ماه آوریل این شرکت به پایان رسید آن نامعلوم مرخصی بدون حقوق و سیاست شروع به درخواست کارگران نشان می دهد تا برای تغییرات مگر اینکه به طور خاص می گویند COVID-19 خطری برای آنها و یا اعضای خانواده خود را.

در عین حال انبار کارگران که بسیاری از آنها کم درآمد ساکنان که نمی توانید کار های دیگر در طول همه گیر شده است به گزارش کار در آمازون انبار طولانی قبل از مهلت. کسانی که کارگران شده اند ابراز انتقاد از آمازون برای سال در حال حاضر این ادعا این شرکت موفق به بگویید کارکنان زمانی که همکاران آلوده شده اند و نمی به اندازه کافی امکانات تمیز پس از عفونت های گزارش شده برای جلوگیری از هر گونه اختلال در عملیات. حداقل هشت آمازون کارگران فوت کرده اند از COVID-19 تا کنون اگر چه این شرکت نمی دهد از بتن اعداد و هنوز به افشای چگونه بسیاری از را تبدیل به بیمار است.

در ماه مارس آمازون اخراج یک سازمان از یک اعتراض در همان جزیره استاتن انبار چندلر می گوید: او قرارداد این ویروس به اتهام نقض اجتماعی فاصله گرفت. که به دست آورده عمومی خشم سناتور. برنی ساندرز (D-VT) و محکومیت گسترده از فعالان و سیاستمداران بیش از نگرانی های به عمل تلافی جویانه و به بیرون درز آمازون جلسه یادداشت های بعد نشان داد در سطح بالا برنامه به لام سازمان در رسانه ها.

این شرکت پس از اخراج های متعدد شرکت کارکنان پس از آن کارکنان ابراز نگرانی انبار ایمنی; آمازون رسمی توجیه این است که این کارکنان نقض سیاست های داخلی. ماه گذشته یک دادگاه در حکم تعطیل انبار آمازون در کشور برای هفته ها پس از بزرگ كارگري درخواست انبار کارگران استدلال این شرکت انجام نمی دهد به اندازه کافی برای حفاظت از آنها در کار است. انبار تنها پس از بازگشایی آمازون وعده جدید سلامت را تضمین و ارائه مزایای بهتر.

در اوایل این ماه برجسته آمازون معاون رئیس جمهور از شرکت استعفا داد و آن را متهم در یک داغدار عمومی پست وبلاگ درمان انبار کارگران به عنوان "قابل تعویض واحد از انتخاب و بسته بالقوه" و نادیده گرفتن "انسان از هزینه های بی امان رشد و انباشت ثروت و قدرت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن