Netflix نام محتوا رئیس Ted Sarandos به عنوان co-مدیر عامل

دیرین Netflix اجرایی Ted Sarandos شده است نام شرکت-ارشد اجرایی در کنار بنیانگذاران Reed Hastings این شرکت امرو

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

دیرین Netflix اجرایی Ted Sarandos شده است نام شرکت-ارشد اجرایی در کنار بنیانگذاران Reed Hastings این شرکت امروز اعلام کرد به عنوان بخشی از آن درآمد سه ماهه دوم انتشار در پنج شنبه.

"تد شده است شریک زندگی من برای چند دهه. این تغییر باعث می شود رسمی و چه در حال حاضر غیر رسمی — که تد و من به رهبری از Netflix" هیستینگز گفت: در نامه ای به سهامداران است. این نامه دولت اگر این حرکت بلافاصله موثر است.

هیستینگز اضافه شده در یک وبلاگ در وب سایت این شرکت که او انتظار ندارد بسیار برای تغییر "در شرایط روز به روز در حال اجرا از Netflix بکشد." هیستینگز افزود که "ما کلید اجرایی رهبری گروه بدون تغییر هستند" و او بیشتر مشخص می شود که این حرکت به عنوان "تد به خوبی سزاوار ارتقاء رسمی چگونه ما در حال حاضر در حال اجرا کسب و کار امروز است."

این یک بعد از اجرایی تغییرات در Netflix بکشد و Hastings اشاره کرد در وبلاگ خود نوشته است که این "تغییرات بخشی از یک فرایند طولانی از برنامه ریزی جانشینی." برنامه ریزی جانشینی می تواند تلقین کردن که در حال حاضر مدیر عامل شرکت در حال آماده سازی خود برای ترک اما Hastings هیچ برنامه ای برای ترک هر زمان به زودی. هیستینگز اشاره کرد در وبلاگ خود نوشته است که او را "متعهد به Netflix برای دراز مدت" و در یک درآمد تماس با تحلیلگران تصریح کرد که او در آن برای مسافت های طولانی.

"برای اینکه کاملا روشن من در یک دهه — let me be واقعا روشن است که" هیستینگز گفت. "من در یک دهه. به عنوان co-مدیر عامل آن دو نفر از ما تمام وقت. آن را مانند یک بخش زمان معامله است."

Sarandos که پیوست Netflix در سال 1999 شده است و با شرکت بیش از 20 سال به مدت طولانی در خدمت به عنوان رئیس محتوای افسر یک نقش است که درگیر نظارت بر Netflix بکشد انبوه با موفقیت اصل برنامه با شروع سری مانند نارنجی و خانه از کارت. از آن پس Sarandos تبدیل این شرکت به یکی از بزرگترین قدرت بازیکنان در هالیوود است. به عنوان بخشی از حرکت Sarandos نیز انتخاب شده است به هیئت مدیره.

"من نیز فوق العاده خوش شانس در تیم ما ساخته شده است در Netflix بکشد که ما ابداع خودمان را دوباره و دوباره برای دیدار با اعضای ما نیاز دارد: از دی وی دی به جریان از صدور مجوز به اصل از سری به فیلم و از ما به زبان محلی داستان گفته شده توسط سازندگان در سراسر جهان" Sarandos گفت: در همان پست وبلاگ.

به عنوان بخشی از Netflix طبقه تاریخ Sarandos یکی از بازیکنان کلیدی درگیر در راه اندازی پلت فرم به عنوان یک بنیادی جریان ویدئو محصول در حال حاضر خانه به حدود 200 میلیون مشترک. بازگشت در سال 2013 Sarandos خواسته شده بود توسط خبرنگار هالیوود که اگر او تا به حال به آن را انجام دهد همه را دوباره و دوباره خواهد او صرف مقدار زیادی از پول او را در خانه از کارت — a $100 میلیون معامله که حتی Hastings می دانستند در آن زمان است. Sarandos پاسخ: که اگر آنها واقعا به تلاش و رسیدن به اصل برنامه نویسی بازی او نمی خواست تلاش خود را برای شکست "از آنجا که ما نمی سعی کنید به اندازه کافی سخت و یا نمی توانیم به اندازه کافی بلند پروازانه."

آن را کاملا کتمان حقیقت است. پس 2013, Sarandos بوده است در Netflix بکشد استراتژی محتوا کمک کرده است که این شرکت ریختن آن دی وی دی سرویس ایمیل آغاز و تبدیل به یک هالیوود نیروی عظیم منهدم کننده. بیش از نیمی از این عناوین در Netflix بکشد در حال حاضر اصل به عنوان شرکت به عنوان گرایند خود به خود خاموش صدور مجوز در حالی که استعداد استخر Netflix بکشد با این نسخهها کار به رشد شامل مدیران مانند مارتین اسکورسیزی Ava DuVernay و ریچارد لینکلیتر. این پرچم در حال اهتزاز در حال حاضر اغلب غالب جایزه نشان می دهد مکالمات به عنوان آن را تبدیل به یک سرگرمی نیروی با بازشناخت همه در کمتر از یک دهه. بسیاری از این اعتبار به Sarandos و تیم خود را از مدیران کار بر روی هر دو تلویزیون و فیلم طرف.

"پس از تماشا نی و تد با هم کار کنند تا زمانی که هیئت مدیره و من با اعتماد به نفس این است که حق گام به تکامل Netflix ساختار مدیریت به طوری که ما می تواند همچنان به بهترین خدمت به اعضا و سهامداران برای سال آمده است" سرب مدیر مستقل جی Hoag گفت.

در کنار Sarandos ارتقاء Netflix نیز اعلام کرد که گرگ پیترز منصوب شده است افسر ارشد عامل در بالا از رئیس خود محصول افسر نقش. هیستینگز اشاره کرد در این پست وبلاگ که پیترز' انتصاب به عنوان رئیس اجرایی "بازتاب استراتژیک و تحلیلی نقاط قوت او به ارمغان آورد به ما محصول تیم بیش از 10 سال گذشته است."

"من هنوز هم خودم خرج کردن که من فکر می کنم در مورد آنچه که ما ساخته ایم با هم — با تقریبا 200 میلیون عضو و اتاق فوق العاده برای رشد به عنوان مصرف کنندگان در آغوش اینترنتی, سرگرمی" هیستینگز نوشت. "اگر ما همچنان به بهبود خدمات ما و کیفیت ما را نشان می دهد و فیلم ما می توانیم برای خدمت به صدها میلیون نفر بیشتر مردم در طول ده سال آینده است. این که چرا من خیلی هیجان زده در مورد اینکه در Netflix بکشد برای دهه پیش رو است."

به روز رسانی جولای 16th, 7:45pm ET: به روز رسانی شامل اضافی از نظر رید هیستینگز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن