آمازون نخواهد جریان هر یک از نیویورک یانکیز بازی در این فصل پس از تمام

با لیگ اصلی بیس بال فصل کوتاه به فقط 60 بازی در این سال آمازون نخواهد بود پخش هر گونه نیویورک یانکیز بازی های

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

با لیگ اصلی بیس بال فصل کوتاه به فقط 60 بازی در این سال آمازون نخواهد بود پخش هر گونه نیویورک یانکیز بازی های این فصل بلومبرگ گزارش شده است.

آمازون بود که میله میله به جریان 21 یانکی ها بازی آغاز آوریل 17th با چندین بالا-پروفایل بازی ها —از جمله سه برابر Boston Red Sox— در این فهرست است. آمازون نخست اعضای نیویورک در شمال شرق پنسیلوانیا, کانکتیکات و نیوجرسی مرکزی می شده اند قادر به جریان تمام 21 بازی.

اما یانکی ها " YES شبکه تصمیم گرفتند برای حفظ آن بازی برای آن کانال و MLB قوانین محدود کردن جریان بازی وجود دارد که نشان داده شده است در منطقه ای شبکه های ورزشی مانند بله.

"با توجه به شرایط منحصر به فرد در اطراف این فصل YES شبکه خواهد televise تمام نیویورک یانکیز بازی نیست پخش در شبکه های ملی," آمازون در بیانیه ای گفت به بلومبرگ. "ما ارزیابی برنامه های ما در پایان این فصل است."

آمازون بخشی-صاحب بله در ماه اوت گذشته پس از دیزنی به فروش آن 80 درصد سهام. معامله تقسیم شد در میان احزاب متعددی از جمله یانکی ها Sinclair Broadcast Group, آمازون و RedBird سرمایه است.

یانکی ها بازی را به اضافه آمازون ورزشی جریان مخلوط; آن را در حال حاضر جریان پنج شنبه شب فوتبال و زده معاملات نشان می دهد لیگ در انگلستان و لیگ قهرمانان اروپا مسابقات مسابقات در آلمان است.

یانکی ها ضرب و شتم اتباع واشنگتن 4-1 روز پنج شنبه در MLB بازکن فصل در یک بازی است که به ESPN گفت: درو 4 میلیون بیننده.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب