روشن شدن آمازون و اکو تیم در حال حاضر مشغول به کار در این شرکت COVID-19 تست پروژه

آمازون Lab126 سخت افزار گروه مسئول توسعه شرکت Kindle e-reader و اکو smart سخنران استخدام مهندسین به کار بر روی

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

آمازون Lab126 سخت افزار گروه مسئول توسعه شرکت Kindle e-reader و اکو smart سخنران استخدام مهندسین به کار بر روی آن COVID-19 تست ابتکار با توجه به لیست کار برای اولین بار گزارش شده توسط GeekWire در روز دوشنبه. به عنوان در حال حاضر در آمازون قرارداد با موجود labs به روند سواب بینی و بزاق نمونه برای آزمون نیروی کار خود را به صورت رمان coronavirus. اما آمازون هدف نهایی این است برای ساخت یک قوی تست شبکه با یک مرکز تست hub و این استخدام های جدید در حال آورده برای کمک به ساخت آن است.

"Lab126 آغاز شد و در سال 2004 به عنوان یک شرکت تابعه از Amazon.com Inc. ، در اصل ایجاد بهترین-فروش Kindle خانواده از محصولات. از آن پس ما باید تولید پیشگامانه دستگاه های مانند آتش قرص Fire TV آمازون اکو و آمازون نشان می دهد" می خواند یک مثال شرح برای ارشد ساخت و تولید طراحی می باشد. "با اخیر همه گیر Lab126 شده است وظیفه کمک به حفظ و تحقق مرکز امن برای کارکنان." نقش های جدید خواهد بود "مسئول تعریف پیاده سازی و مقدماتی تجهیزات و اتوماسیون به پشتیبانی از آمازون COVID-19 تست ابتکار" را مثال می گوید.

Lab126 مستقر در دره سیلیکون در Sunnyvale, California. اما لیست این مشاغل می گویند موقعیت ها در الخليل, کنتاکی, که در این نزدیکی است شرکت اصلی حمل و نقل هوایی hub و جایی که این شرکت قصد دارد به ساخت بزرگترین آزمایشگاه تست با توجه به خبری بلومبرگ گزارش از هفته گذشته است.

هدف این است که برای پرواز نمونه از آمازون انبارها در اطراف ما به آزمایشگاه تست برای پردازش با استفاده از آمازون-مدیریت حمل و نقل هوایی جت. بلومبرگ همچنین گزارش می دهد که Lab126 را Sunnyvale است و هنوز هم درگیر و استخدام میکروبیولوژی و دیگر محققان پزشکی و همچنین غیر مهندسی و علوم مربوط به نقش های اختصاص داده شده به پیچیدگی های قانونی از راه اندازی چند دولت های پزشکی, تست شبکه.

در تازه ترین گزارش درآمد سه ماهه آمازون گفت: آن را در نظر دارد به صرف حداقل 300 میلیون دلار در تلاش های تست تا پایان ماه ژوئن به عنوان بخشی از یک گسترده تر از 4 میلیارد دلار تعهد برای مقابله با اثرات این بیماری همه گیر. این شرکت یکی از معدود شرکت های بزرگ فناوری به نه تنها باقی می ماند مصمم با مستندات و پناهگاه در محل سفارشات اما همچنین به رشد در طول COVID-19 به عنوان تکیه در آمازون خدمات گسترش یافته است. به عنوان یک نتیجه از آن بدون توقف عملیات و سریع استخدام آمازون آمده است در زیر آتش خود را برای دست زدن به ایمنی کارگر در زمانی که اکثریت قریب به اتفاق عملیات خود را نجات دهد و دفاتر شرکت های بزرگ باید باز مانده است و در نزدیک به ظرفیت کامل.

منتقدان و انبار خود کارگران را متهم به آمازون از عدم به درستی ارتباط عفونت در میان نیروی کار و از ادامه فعالیت بدون به اندازه کافی توقف عملیات انبار به صورت عمیق پاک. آمازون حاضر به افشای تعدادی از کارگران که آزمایش مثبت برای این ویروس و این شرکت هنوز به تایید تعداد مرگ و میر در میان تحقق آن کارگران است. گزارش های رسانه ها تا کنون ثابت تعداد آمازون کارگران که درگذشت از COVID-19 در هشت عنوان از هفته گذشته است.

تا کنون آمازون دوباره purposing موجود با تکنولوژی و سخت افزار گروه به مبارزه COVID-19 تولید نتایج. این شرکت در حال حاضر ساخت سپر چهره برای خط مقدم کارگران از طریق خود رباتیک که به طور معمول با این نسخهها کار در آن هواپیماهای بدون سرنشین تحویل پروژه و انبار رباتیک. رباتیک مهندسین نیز در حال توسعه شده است مرتب سازی ماشین آلات و تجهیزات برای انبار کار برای کاهش تماس انسان در حالی که انبار در حال حاضر دوربین های نظارت بر تخلفات اجتماعی فاصله دستورالعمل و غربت امنیت رباتها مجهز به نور ماوراء بنفش قطره چکان ضد عفونی کردن کار مناطق بلومبرگ گزارش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب