AMC تئاتر تغییرات دوره و نیاز مشتریان به پوشیدن ماسک صورت

در یک ناگهانی در مورد چهره سینما زنجیره ای AMC روز جمعه گفت این امر نیاز به مهمانان به پوشیدن ماسک صورت هنگامی

توسط PARINEWS در 31 خرداد 1399

در یک ناگهانی در مورد چهره سینما زنجیره ای AMC روز جمعه گفت این امر نیاز به مهمانان به پوشیدن ماسک صورت هنگامی که آن تئاتر بازگشایی پس از مدیر عامل آدم آرن زودتر گفت: آن را نمی خواهد.

"این خبر باعث شدید و فوری اعتراض از مشتریان و روشن است از این پاسخ است که ما نمی تواند به اندازه کافی در استفاده از ماسک های" آرن در بیانیه ای گفت. "بر این اساس و با پشتیبانی کامل از ما علمی مشاوران ما در حال معکوس و البته در حال تغییر ما مهمان ماسک سیاست. به عنوان ما بازگشایی تئاتر ما در حال حاضر نیاز است که همه AMC مهمانان در سراسر کشور پوشیدن ماسک به عنوان آنها را وارد کنید و لذت بردن از فیلم ما در تئاتر."

در روز پنج شنبه آرون گفت: تنوع زنجیره ای نمی خواهد نیاز مراجعان به پوشیدن ماسک صورت از آنجا که آن را "نمی خواهم کشیده می شود به یک بحث سیاسی" گفت: او در فکر آن خواهد بود "معکوس اگر ما مجبور به پوشیدن ماسک بر روی آن دسته از افرادی که به شدت اعتقاد دارند که لازم نیست."

AMC, بزرگترین تئاتر زنجیره ای در جهان, برنامه ای برای بازگشایی در 450 از آن 600 ما مکان در تاریخ 15 ژوئیه با ظرفیت محدود و پس از بسته شدن همه از آن تئاتر در سراسر جهان در اواسط ماه مارس. این شرکت نوشته شده $2.2 میلیارد دلار از دست دادن خالص در سه ماهه اول و ساخته شده "تقریبا هیچ درآمد" در دو هفته گذشته از ماه مارس با توجه به وال استریت ژورنال. AMC نیز گفت: در آن 8-K تشکیل پرونده در اوایل این ماه که مگر اینکه آن را قادر به راه اندازی مجدد عملیات در ماه جولای است که "قابل توجهی شک وجود دارد در مورد توانایی ما برای ادامه به عنوان یک نگرانی رفتن برای یک مدت زمان معقول."

چند بسیار-پیش بینی انجمن در حال برنامه ریزی برای اولین بار در ماه جولای از جمله دیزنی live-action مولان و کریستوفر نولان در شعار از برادران وارنر AMC رقبای Regal Cinemas و Cinemark هر دو اعلام کرد برنامه ای برای بازگشایی در فاز, با Cinemark ابتدا در اوایل این هفته.

مثل AMC تئاتر, شاهوار راه می رفت و پشت در سیاست است. شاهوار وب سایت در مورد بازگشایی در حال حاضر اشاره می کند که مهمانان نیز "ملزم به پوشیدن ماسک" با ماسک یکبار مصرف در دسترس ساخته شده به عنوان مورد نیاز است. قبلا زنجیر مانند شاهوار اشاره کرد که آن را نمی خواهد نیاز مراجعان به پوشیدن ماسک مگر اینکه اجباری توسط دولت های محلی. Cinemark هنوز تغییر نکرده آن موضع.

Alamo Drafthouse سینما در روز جمعه گفت: این نیاز کاربران را به پوشیدن ماسک صورت هنگامی که آن را بازگشایی. "هنگامی که ما باز, ایمنی ما هم تیمی ها و مهمان نمی تواند به خطر بیافتد. این است که نه سیاسی" آلامو توییتی اضافه کردن آن را با ارائه ماسک به مشتریان که آنها را نمی.

مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) توصیه می کند که مردم در ایالات متحده پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش coronavirus. سازمان بهداشت جهانی (WHO) نیز به روز شده آن هدایت ژوئن 5th, فراخوانی برای مردم به پوشیدن ماسک "در حمل و نقل عمومی در مغازه ها یا در دیگر محدود یا محیط های شلوغ."

برخی از ایالات آمریکا از جمله کالیفرنیا موظف اند مردم ماسک در عمومی به عنوان کسب و کار شروع بازگشایی. اما رئیس جمهور تهمت به گفته وال استریت ژورنال این هفته که او فکر کرد که برخی از آمریکایی ها ممکن است با پوشیدن ماسک صورت به عنوان یک راه برای سیگنال "مخالفت" از او نه به عنوان یک محافظ اندازه گیری.

به روز رسانی 1:45 ET ژوئن 19: این داستان در اصل اظهار داشت: AMC نمی خواهد نیاز به ماسک, اما به زودی پس از انتشار AMC تغییر سیاست های خود در پاسخ به واکنش. داستان تغییر کرده است تا منعکس کننده موقعیت جدید خود.

به روز رسانی 3:35 ET ژوئن 19: این داستان در ابتدا اظهار داشت که شاهوار نمی خواهد نیاز به ماسک, اما قوانین در وب سایت خود دولت است که دیگر مورد. داستان تغییر کرده است تا منعکس کننده موقعیت جدید خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن