AMC می خواهد به بازگشایی سینماها در ماه ژوئیه اما روشن نیست مخاطبان آماده

AMC تصریح کرد امید خود را برای بازگشایی این شرکت سینماها در ماه ژوئیه پس از ارسال متناوب از دست دادن مالی وال

توسط PARINEWS در 21 خرداد 1399

AMC تصریح کرد امید خود را برای بازگشایی این شرکت سینماها در ماه ژوئیه پس از ارسال متناوب از دست دادن مالی وال استریت ژورنال گزارش. در یک درآمد تماس دیروز مدیر عامل شرکت آدم آرن گفت که او انتظار دارد که 97 درصد از شرکت ما مکان برای بازگشایی ماه آینده پس از AMC مجبور شد به تئاتر در ماه مارس به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر. AMC در عمل بیش از 1000 تئاتر و بیش از 11 ، 000 صفحه نمایش در سطح جهان است. بررسی های اخیر اما نشان می دهد که فیلم را برانگیخت آماده نیست به بازگشت قابل توجهی اعداد.

ACM به طور کامل متکی به مجامع عمومی را به خود پول, ارسال a $2.2 میلیارد دلار از دست دادن خالص در سه ماهه اول سال است. از آن ساخته شده "تقریبا هیچ درآمد" در دو هفته گذشته از ماه مارس با توجه به وال استریت ژورنال.

AMC دارای امید بالا برای جولای هنگامی که آن را برنامه ای برای بازگشایی سینما با تشکر از انتشار بسیار پیش بینی فیلم هایی مانند کریستوفر نولان را شعارو دیزنی live-action مولان بازسازی. "ما اعتقاد داریم وجود خواهد داشت قابل توجه مقید کردن تقاضا برای بازگشت به جهان" آرون گفت. خوش بینی خود را, اما خو اخیر 8-K پرونده هشدار داد که "قابل توجهی شک" برای ادامه عملیات باید AMC تئاتر نیست با موفقیت به بازگشایی در این شرکت انتظار بازه زمانی.

در بررسی های اخیر شک و تردید در چه مقدار از این "مقید کردن تقاضا" وجود دارد واقع شده است. یک نظرسنجی از 2,200 ما بزرگسالان از صبح مشورت داده هوش شرکت گزارش داد که از آغاز ماه ژوئن فقط 22 درصد از مردم گفته اند که می شود راحت رفتن به سینما. 33 درصد گفت: این امر می تواند شش ماه یا بیشتر قبل از آنها می خواهم احساس راحت رفتن به سینما در حالی که فقط 14 درصد گفت: آنها خواهد بود خوشحال به سفر ماه آینده.

اپیدیولوژی شاید جای تعجب نیست به نظر می رسد حتی بیشتر محتاط. بررسی 511 حرفه ای انجام شده توسط نیویورک تایمز نشان داد که اکثریت (64 درصد) انتظار نداریم که برای حضور در بزرگ و مجامع عمومی مانند رویدادهای ورزشی و کنسرت و یا نمایشنامه برای حداقل یک سال.

حداقل وجود دارد برخی از نشانه هایی است که مخاطبان می تواند آماده برای بازگشت به سینما. AMC مدیر عامل شرکت گفت که حضور قوی بوده است و در سه سالن این شرکت دوباره باز در نروژ به تازگی. این تا به حال به کار در 25 درصد ظرفیت اجازه می دهد تا برای اجتماعی فاصله اما این شرکت به فروش می رسد 83 درصد از آن صندلی های موجود را بیش از آخر هفته. "با در نظر گرفتن همه چیز را در نظر" مدیر عامل شرکت گفت: "این سه تئاتر زخم تا در مورد انجام کسب و کار همان آخر این هفته در این سال به عنوان آنها را برای همین آخر هفته سال گذشته است."

رفتن به جلو, مدیر عامل شرکت گفت که این شرکت را نشان می دهد فیلم های محبوب در سراسر صفحه نمایش بیشتر برای جبران کمبود صندلی است. "ما دو یا سه برابر یا چهار برابر این تعداد سالن نمایش شعار یا مولان را برای کاهش ظرفیت محدودیت" آرون گفت: "بنابراین ما باید مقدار زیادی از فلش [در] ما ترکش به مطمئن شوید که صندلی ظرفیت محدودیت نیست ما صدمه دیده است."

بزرگتر موانع می تواند از قانونگذاران محلی. وال استریت ژورنال اشاره می کند که اگر چه برخی از ایالت ها اجازه تئاتر برای باز کردن در ماه گذشته بازارهای کلیدی از جمله لس آنجلس و نیویورک در حال محتاط تر. نیویورک سینما تنها اجازه داده می شود برای باز کردن در مرحله چهارم از بازگشایی طرح اما شهر نیویورک است که هنوز در فاز اول آن که از این هفته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن