خطوط هوایی آمریکا رول touchless کیسه بررسي است اما هنوز هم بریم وسط صندلی

خطوط هوایی آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ساخت آن است که در بررسی روند کاملا touchless حتی برای مسافران که به بر

توسط PARINEWS در 28 تیر 1399

خطوط هوایی آمریکا روز جمعه اعلام کرد که ساخت آن است که در بررسی روند کاملا touchless حتی برای مسافران که به بررسی کیف. اما این شرکت همچنان به کتاب مسافران را به وسط صندلی های پس از آن در نهایت یک حرکت کوچک است که تنها کمی کاهش احتمال قرار گرفتن در معرض رمان coronavirus.

شروع جمعه مسافران پرواز با خطوط هوایی آمریکا را مجبور به تنظیم تعداد کیسه های آنها, آوردن جلوتر از زمان در شرکت نرم افزار و یا وب سایت. پس از آن زمانی که آنها نشان می دهد تا در فرودگاه آنها فقط اسکن پاس شبانه روزی تلفن همراه خود را در یک کیوسک فورا به چاپ کیسه برچسب ها — بدون صفحه نمایش لمسی تعاملات مورد نیاز است. مسافران پس از آن می تواند رها کردن آن کیسه قبل از رفتن به دروازه خود را.

خطوط هوایی آمریکا فریم این یک "فن آوری جدید" که "افزایش[s] تجربه مشتری" هر چند این واقعا کمی بیش از یک تقویت تعامل جریان است که شرکت های هواپیمایی ارائه شده برای سال در خود چک در کیوسک.

این شرکت می گوید: تغییر بخشی از آن "تعهد به ایمنی و رفاه حال مشتریان خود و اعضای تیم است." و خطوط هوایی آمریکا دارای برخی از سخت ترین عواقب برای مسافران که سعی کنید به هیئت مدیره پرواز بدون پوشش چهره. اما این شرکت که همراه با چند همسالان نیز به تازگی آغاز شده و رزرو مردم را به وسط صندلی در آن پرواز. خطوط هوایی آمریکا نیز به تازگی با انتقاد برای گفتن مسافران یک پرواز است که آنها نمی تواند حرکت کند به خالی اورژانس ردیف صندلی بدون پرداخت اضافی. به طوری که تعهد ظاهرا تنها تا کنون می رود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن