خطوط هوایی آمریکا از سر گرفته خواهد رزرو پرواز به ظرفیت به عنوان COVID-19 مورد افزایش می یابد

خطوط هوایی آمریکا از سر گرفته خواهد رزرو آن پروازها به ظرفیت شروع جولای 1st, این شرکت اعلام کرده است. سیاست شب

توسط PARINEWS در 9 تیر 1399

خطوط هوایی آمریکا از سر گرفته خواهد رزرو آن پروازها به ظرفیت شروع جولای 1st, این شرکت اعلام کرده است. سیاست شبیه به هواپیمایی متحده که ABC اخبار گزارش هرگز مسدود کردن صندلی و یا قرار دادن یک کلاه بر روی ظرفیت خود را پرواز. این رویکرد در تضاد شدید با شرکت های هواپیمایی دیگر که در ادامه به اجرای ظرفیت کلاه به منظور اجازه می دهد برای هواپیما اجتماعی فاصله به عنوان تعدادی از coronavirus موارد در ایالات متحده در حال افزایش است.

صنعت هواپیمایی شده است ضربه سخت با این بیماری همه گیر کوروناویروس با تعداد مسافر رو به کاهش. از شیکاگو سان تایمز گزارش می دهد که در پایین ترین نقطه آن در خطوط هوایی آمریکا' تعداد مسافر بودند پایین حدود 95 درصد است. اگر چه مسافر رزرو از افزایش تعداد افرادی که در حال عبور از طریق فرودگاه های ایالات متحده است که هنوز هم یک چهارم از آنچه در آن بود از یک سال پیش.

خطوط هوایی آمریکا شروع به محدود کردن رزرو به حدود 85 درصد از یک هواپیما ظرفیت در ماه آوریل با توجه به شیکاگو سان تایمز.

ایالات مدیر عامل شرکت اسکات کربی به بازیگران شک در این که آیا اجتماعی فاصله است و حتی ممکن است در هواپیما شیکاگو سان تایمز گزارش از مردم کمتر از شش فوت دور از یک دیگر حتی زمانی که وسط صندلی خالی باقی مانده است. بوستون گلوب گزارش داد که آمریکا و مدیر عامل داگ پارکر ابراز نگرانی های مشابه. یک نماینده اتحادیه از متفقین انجمن خلبانان مقابله که این "معنا نیست که شما تسلیم شدن به آن و پرتاب از هواپیما خارج وجود دارد با هر صندلی پر شده است."

آمریکا می گوید این دیگر اقدامات برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس. آن را به اطلاع مشتریان اگر آنها بر روی رزرو شلوغ پرواز و آنها را به گزینه حرکت رزرو خود را بدون هیچ هزینه اضافی و بررسی خواهد شد و درخواست مشتریان به گواهی است که آنها بوده ام رایگان از COVID-19 علائم قبلی برای 14 روز. مشتریان نیز مجاز به حرکت صندلی یک بار سوار منوط به محدودیت. آمریکا در حال اجرای تدابیر دیگر مانند دقیق تر تمیز کردن فیلتر هپا برای تمیز کردن هوا بیشتر و اجباری صورت نیاز.

متعدد شرکت های هواپیمایی نیاز مسافران به پوشیدن ماسک. در اوایل این ماه یک گروه از عمده ما خطوط هوایی از جمله خطوط هوایی آمریکا, ایالات خطوط هوایی Delta Air Lines JetBlue و جنوب غربی ساخته شده و پوشش صورت اجباری برای همه مسافران با استثنا ساخته شده برای خوردن یا نوشیدن کودکان و یا افرادی که با یک دلیل پزشکی یا ناتوانی است که آنها مانع از پوشیدن ماسک.

در حالی که آمریکا و ایران در حال اقدام بدون محدودیت ظرفیت دیگر شرکت های هواپیمایی را حفظ ایشان در طول تابستان است. دلتا دربندی صندلی در 60 درصد در کابین اصلی و 50 درصد در کلاس اول از طریق سپتامبر 30th, همراه با مسدود کردن وسط صندلی ABC اخبار گزارش. خطوط هوایی جنوب غربی است که مسدود کردن وسط صندلی بیش از مدت زمان مشابه در حالی که JetBlue مسدود کردن وسط صندلی از طریق پایان ماه ژوئیه.

اعلام می آید که ما در حال دیدن یک چشم انداز مثبت در COVID-19 موارد است. دیروز COVID پیگیری پروژه گفت که وجود دارد 42,000 مورد جدید از این ویروس در این کشور پس از سه روز ثبت مورد جدید. اگر چه تست بیشتر توضیح می دهد که بخشی از افزایش درصد مثبت آزمون نیز روند صعودی با توجه به داده ها از جان هاپکینز.

"من نمی توانم تصور کنید که بدتر به مسافران است که این هواپیما ممکن است آنها را در خواهد شد به طور کامل کامل" یک سخنگوی متفقین انجمن خلبانان, یک اتحادیه به نمایندگی از آمریکا شرکت هواپیمایی " به خلبانان گفت: شیکاگو سان تایمزو اشاره کرد که این حرکت می تواند آسیب به اعتماد عمومی در پرواز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب