در میان COVID-19 همه گیر Mysuru شهرستان شرکت سوابق تومان.41 کرور اموال جمع آوری مالیات

میسور/Mysuru: با وجود گسترش مرگبار COVID-19 گیر این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) ثبت اموال جمع آوری مالیات از Rs.

توسط PARINEWS در 26 تیر 1399

میسور/Mysuru: با وجود گسترش مرگبار COVID-19 گیر این Mysuru شهرستان شرکت (MCC) ثبت اموال جمع آوری مالیات از Rs.41 کرور روپیه است.

به عنوان تمرین به دنبال آن در چند سال گذشته به MCC داده است 5 درصد تخفیف در مالیات به صاحبان املاک است که پرداخت مالیات سالانه خود را در ژوئیه 31.

در گذشته 5 درصد تخفیف داده شد از 1 آوریل تا 30. اما با توجه به COVID-19 مستند و مربوط به قوانین و مقررات در محل MCC اجازه تخفیف تا تاریخ 31 ژوئیه این سال است. در سال گذشته MCC تومان جمع آوری کرده بود.85 کرور به عنوان مالیات به عنوان در جولای 31, 2019.

به عنوان در هر MCC رجیستری وجود دارد 1,83,000 خواص از جمله 26,000 درآمد خواص. این MCC در حال تنظیم یک هدف از Rs.150 کرور اموال جمع آوری مالیات در این سال, اما ممکن است سقوط به خوبی از هدف رفتن با پاسخ عمومی که احساس ترس به بیرون آمدن از خانه های خود را از COVID-19 همه گیر را در ماه مارس است.

سال گذشته 5 درصد تخفیف در نیروی از 1 آوریل تا 30 MCC جمع آوری کرده بود درآمد Rs.56 کرور به عنوان مالیات بر اموال. اما Coronavirus همه گیر است صدمه دیده MCC چشم انداز از جمع آوری مالیات در این سال باعث یک نگرانی برای بدن مدنی.

اما MCC زیاد می تواند درآمد خود را اگر Corporators پیوستن به دست با درآمد کارکنان در مجموعه ای از ملک و آب و مالیات های دیگر. همچنین سایر ادارات دولتی و نهادهای بیش از حد باید به نجات آمده از کمبود پول نقد مدنی بدن به موقع پرداخت مالیات با توجه به MCC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن