آمازون VP استعفای بازیگران است کانون توجه در این شرکت شرایط کار

در آخرین نمونه از ناآرامی در این شرکت چندین هزار آمازون کارگران راه می رفت خاموش کار جمعه. به مناسبت روز جهانی

توسط PARINEWS در 16 اردیبهشت 1399

در آخرین نمونه از ناآرامی در این شرکت چندین هزار آمازون کارگران راه می رفت خاموش کار جمعه. به مناسبت روز جهانی کارگر, همچنین شناخته شده به عنوان ممکن است روز و Amazonians پیوست کارگران در Instacart, فدرال اکسپرس, هدف و خارج خواستار شرایط بهتر برای کار که دولت ضروری و کارفرمایان اغلب به نام قهرمانانه.

این تظاهرات به تاریخ کشیده اند با توجه به گسترده شیوع COVID-19 در آمازون انبارها عدم وجود تجهیزات حفاظتی برای پرسنل انبار و پرداخت کم و سخت گیرانه بیمار-ترک سیاست هایی که کارگران در تحقق مراکز را تحمل کرده اند ، و آنها موثر بوده است در حداقل دو راه. یکی آمازون پرداخت افزایش و گسترش مرخصی استعلاجی به این بیماری همه گیر ، و دو که من در اینجا ذکر در ماه گذشته آنها را ایجاد کرده است یک حس همبستگی بین آمازون مرکز پاسخگویی کارگران و یقه سفید نیروی کار است که به طور فزاینده ای بوده است مایل به صحبت کردن از طرف آنها.

آمازون بازی کردن اثر اعتصاب. "در حالی که وجود دارد فوق العاده ای پوشش رسانه ها از تظاهرات ما شاهد هیچ تاثیر قابل اندازه گیری در عملیات" شرکت به من گفت. "ایمنی و بهداشت در اولویت ما است و ما انتظار داریم که به صرف بیش از 800 میلیون دلار در نیمه اول سال در COVID-19 اقدامات ایمنی."

اما در روز دوشنبه, ما شاهد یکی از قابل توجه ترین اعمال همبستگی بین آمازون کارگران به تاریخ. Tim Bray شناخته تکنولوژیست که در خدمت به عنوان معاون رئیس جمهور در Amazon Web Services برگزار شد و به عنوان مهندس برجسته ترک این شرکت در اعتراض درمان همکاران خود است. در یک داغدار وبلاگ پست براي متهم آمازون بارها و بارها شلیک انبار کارگران در شل و ول بهانه پس از آنها شکایت در مورد شرایط کار ، (آمازون را انکار می کند و برای مقابله به مثل در برابر کارکنان.) بری می نویسد:

آمازون است که فوق العاده خوب-موفق نشان داده است و مهارت زیادی در لکه های, فرصت ها و ساختمان تکرار فرآیندهای برای بهره برداری از آنها. این مسئول عدم وجود چشم انداز در مورد انسان از هزینه های بی امان رشد و انباشت ثروت و قدرت است. اگر ما را دوست ندارند و برخی از چیزهایی که آمازون در حال انجام است ما نیاز به قرار دادن قانونی guardrails در محل برای جلوگیری از کسانی که همه چیز. ما نیازی به اختراع چیزی جدید; ترکیبی از آنتی تراست و زندگی-دستمزد و کارگر-توانمندسازی قانون با دقت اجرا ارائه می دهد یک مسیر روشن رو به جلو است. [...]

شلیک خبرچین نیست فقط یک اثر جانبی از اقتصاد کلان, نیروهای, و نه آن است که ذاتی به عملکرد بازار آزاد. این شواهد از یک ورید از سمیت در حال اجرا از طریق شرکت فرهنگ است. من را انتخاب کنید نه برای خدمت و نه نوشیدنی که سم.

بری در گلوله توپ از یک پست وبلاگ فرود آمد و تنها چند روز پس از آمازون در طول تاریخ دست و پا چلفتی در روابط عمومی آغاز شده بود به نشان دادن نشانه هایی است که آن را خواندن ، با بیشتر موشکافی در حال توسعه در اطراف هر دو آن شرایط کار و آن همه گیر مربوط به افزایش درآمد این شرکت در زمان درد به نظر می رسد به عنوان اگر آن را احتکار کردن رکود است. در اینجا کامرون فاکنر و یعقوب Kastrenakes در آستانه:

آمازون انتظار دارد به صرف 4 میلیارد دلار یا بیشتر — پیش بینی سود عملیاتی برای شرکت کل آینده چهارم فقط در COVID-19-هزینه های مربوط. در درآمد سه ماهه آزادی امروز, مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس گفت: این هزینه را از هزینه های تجهیزات حفاظت شخصی (PPE), تمیز کردن برای امکانات بالاتر و دستمزد به صورت ساعتی تیم" و گسترش خود را COVID-19 تست قابلیت های. [...]

بزوس' توجه داشته باشید تلاش می کند به آمازون صدای جدی در مورد "نگه داشتن کارکنان امن" گفتن سهامداران به "صندلی" در حالی که این شرکت رمپ تا این هزینه های. "بهترین سرمایه گذاری ما می توانیم در امنیت و رفاه ما صدها نفر از هزاران نفر از کارکنان" بزوس می نویسد.

این است که کار درست را انجام دهید حتی اگر آن را نیز در این شرکت منافع. این قابل توجه برای من کمتر برای این حجم از سرمایه گذاری های بزرگ از راه آن اذعان دارد و در پاسخ به نصب فشارهای خارجی در این شرکت است. برای اولین بار در دو دهه آمازون قادر به فرار از پایدار موشکافی توسط ربات تکرار آن شعار "مشتری وسواس است." در COVID-19 عصر این شرکت در نهایت مجبور به پیدا کردن برخی از کلمات جدید است.

یک سری از گزارش های تحقیقی در مطبوعات و نظارتی فشار از کنگره که قطعا بازی بخشی خود را در تغییر است. اما فشار واقعی برای تغییر آمده است از آمازون خود کارگران است. تکنولوژی غول نمی توانید اقامت جلوتر از رقابت خود را بدون درخشان, انگیزه, ماموریت هدایت نیروی کار و درخشان و با انگیزه ماموریت محور تمایل مردم به شدت نسبت به درمان خود و همکاران. آمازون است که بازده آن به کارگران زیرا در این مملو لحظه, کارگران واقعی اهرم.

Facebook این درس در سال 2018 است. کمبریج Analytica اطلاعات حریم خصوصی رسوایی همراه با خشم و انزجار از دخالت در پلت فرم در طول سال 2016 آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری ویران داخلی روحیه. این, به نوبه خود ساخته شده آن را سخت تر برای Facebook برای استخدام — با پذیرش از Facebook می انداختن تا آنجا که 50 درصد در سال 2019. و این منجر به یک سری از مشخصات بالا فسخ از شرکت موسسان اولیه کارکنان و مدیران ارشد.

که چه چیزی باعث می شود برای خروج خیلی مهم است. این سیگنال ورود یک لحظه جدید در آمازون بحران — یکی از مخالفان در رده بالای این شرکت است. آمازون معروف می پرسد کارکنان در پایان از دست دادن یک استدلال به "اختلاف نظر دارند و متعهد." براي نشان می دهد که حداقل در مورد شرایط کار در سطح بالا و کارکنان که مخالف خواهد بود و نه روشن.

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,178,200

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 68,300

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 55,355

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 715,751

موارد گزارش شده در نیویورک: 324,357

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 985,911

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 128,269

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 275,066

موارد گزارش شده در ماساچوست: 68,087

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ماساچوست: 314,646

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

همه گیر

به عنوان گسترش COVID-19 تا تبدیل به بزرگترین داستان در جهان ما شروع به احساس می کنید مانند آن باعث می شود کمتر احساس به آن اختصاص داده شده "همه گیر" بخش. به جای آن ما در حال رفتن به سعی کنید مرتب سازی این داستان به ما قبل و به داستان هایی که در مورد حکومت و یا در مورد صنعت — با درک درستی که COVID-19 بزرگترین نیروی شکل گیری این داستان در لحظه. ما خوش آمدید هر گونه بازخورد شما باید در این تغییر است.

حاکم

اپل و گوگل به اشتراک گذاشته شده نمونه رابط طرح های خود را از آنچه قرار گرفتن در معرض اتوماتیک سیستم اطلاع رسانی می تواند مانند نگاه. این طرح در نظر گرفته شده برای توسعه دهندگان نشان می دهد که چگونه خاص هشدار به نظر می رسد و هنگامی که خاص تماس های API باید ساخته شود. راسل Brandom در آستانه این داستان:

این شرکت همچنین گذاشته شش اصول مشخص است که بخش عمومی همکاران انتظار می رود برای حمایت. مهمترین این برنامه تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای COVID-19 پاسخ تلاش های محدود خواهد شد با استفاده از خدمات محل سکونت و نیاز به رضایت شما قبل از دسترسی به API و یا به اشتراک گذاری مثبت تشخیص است. آنها همچنین نمی خواهد اجازه می دهد تا هر نوع تبلیغات هدفمند در نتیجه برنامه های هر موجود با استفاده از برنامه های تبلیغات هدفمند و یا خدمات محل سکونت نیاز به خاموش کردن این سیستم قبل از آنها دسترسی به API.

در یک پیچ و تاب و جدید این شرکت برنامه ای برای محدود کردن دسترسی به یک برنامه واحد در هر کشور در تلاش برای جلوگیری از تکه تکه شدن. اما جمله بندی از اصل برگ درب باز برای کشورهایی مانند ما که در آن قبر رهبری متحده است.

در اینجا نحوه تماس با ردیابی برنامه های در حال توسعه در سراسر جهان است. دولت ها و شرکت های فن آوری در حال استقبال از این برنامه به عنوان یک راه برای مبارزه با COVID-19. در اینجا یک بررسی اجمالی خوبی از تلاش های مختلف. (Gerrit د Vynck / بلومبرگ)

سازمان ملل متحد اعلام کرد جدید اجتماعی فاصله برنامه طراحی شده برای کمک به مردم هشدار زمانی که آنها بیش از حد نزدیک به شخص دیگری در حال انجام coronavirus بیماری همه گیر. اما این برنامه این است که به سختی و کاربردی و انجام نمی اساسی ترین وظایف است. (یوسف Cox / معاون)

گروهی از جمهوری خواهان مجلس سنا در حال برنامه ریزی برای معرفی یک لایحه حفظ حریم خصوصی که تنظیم داده های جمع آوری شده توسط coronavirus تماس با ردیابی نرم افزار. متاسفانه این طرح را ندارد بسیاری از حس. یک متخصص آن را به نام "حریم خصوصی 'درمان' بدتر از بیماری" و گفت: این مبلغ به "مقررات زدایی مبدل به عنوان حمایت از مصرف کننده." (Kim Lyons / آستانه)

⭐ افراط گرایان در حال تلاش برای تبدیل این بیماری همه گیر کوروناویروس به یک ابزار قدرتمند استخدام در گوشه و کنار اینترنت و در خیابان های پایتخت دولت. آنها با استفاده از بحران بهداشت برای تقویت سفید خود را supremacist ضد دولتی در دستور کار است. در اینجا نیل MacFarquhar در نیویورک تایمز:

آنچه موفقیت این گروه تا به حال در پیدا کردن تازه استخدام شده هنوز مشخص نیست اما تحقیقات جدید نشان می دهد یک جهش قابل توجهی را در مصرف افراطی مواد تحت مستند. مختلف خشونت مرتبط شده اند به رنگ سفید supremacist یا ضد دولت عاملان خشمگین بیش از جنبه های این بیماری همه گیر.

نیوجرسی دفتر امنیت کشور و آمادگی در ماه مارس گفت که supremacists را تشویق پیروان برای انجام حملات در طول بحران به برانگیختن ترس و هدف قرار دادن اقلیت های قومی و مهاجران است. "ما باید متوجه داخلی گروه های افراطی با استفاده از COVID-19 همه گیر توسط, پخش كردن, دروغ," جارد M. افرای مدیر آن در بیانیه ای گفت:. Coronavirus اخراج شده است به عنوان یک جعل نقاشی به عنوان یک یهودی-اجرای توطئه و معادل آن به عنوان یک بیماری گسترش nonwhite مهاجران, او گفت:.

Facebook آغاز شده است برای سرکوب ضد قرنطینه فعالان در نظر گرفتن محتوا است که طرفداران نقض اجتماعی-فاصله دستورالعمل. و پس از معترضان در حال حرکت خود را سازماندهی تلاش ها برای MeWeیک پلت فرم رسانه های اجتماعی است که می گوید: از آن به خود می بالد در حریم خصوصی کاربر. (پیج Leskin / کسب و کار خودی)

تشکر. Adam Schiff, (D-CA) خواسته اجرائی گوگل, یوتیوب و توییتر به دنبال Facebook را منجر شود در coronavirus اطلاعات غلط سیاست. تصور من این منجر به بسیاری از بالا fiving در Facebook تیم سیاست. (لورن Feiner / CNBC)

Facebook این طرح برای مبارزه با اطلاعات غلط بر روی پلت فرم می تواند بیشتر موثر باشد اگر آن را در واقع می گوید مردم چه گمراه کننده اخبار آنها به تعامل با. همکاری نویسنده از یکی از مطالعات Facebook ذکر شده در آن زمان گفت: استراتژی retractions شد موثر تر در تصحیح اطلاعات غلط زمانی که آنها به صراحت تکرار اصل باطل است. (ارین Brodwin / Stat)

هنوز هم: افراط گرایان و حاشیه های پزشکی در جوامع در حال هل دادن coronavirus تئوری های توطئه در Facebook شرکت در "infodemic" سازمان بهداشت جهانی هشدار به مردم در مورد. (بی بی سی)

همه گیر نظریه پردازان توطئه در حال استفاده از Wayback Machine برای ترویج "زامبی محتوا" که evades مدیران و واقعیت-چکرز. (جوآن Donovan / MIT Technology Review)

چرا COVID-19 پایمال برخی از کشورها و یدکی دیگران ؟ پاسخ ممکن است دروغ در جمعیت, فرهنگ, محیط زیست و سرعت پاسخ های دولت. اما هیچ کس واقعا نمی داند. (هانا راش Alissa J. Rubin آناتولی Kurmanaev و اموزش Maclean / نیویورک تایمز)

تظاهرات در برابر coronavirus مربوط به پناهگاه در محل محدودیت ادامه داد: برای گسترش هفته گذشته سازمان یافته در رسانه های اجتماعی. تظاهرات آورده اند با هم ائتلاف تفنگ فعالان واکسن مخالفان و اضطراب صاحبان کسب و کار. (Craig Timberg الیزابت Dwoskin و Moriah Balingit / واشنگتن پست)

منطقه خلیج شش معیار برای شل کردن پناهگاه در محل محدودیت. اینجا جایی است که هر شهرستان در حال حاضر است. برخی از معیارهای در حال حاضر ملاقات کرد مانند موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان اقامت تخت. دیگران مانند تست نزدیک هستند. (ارین Allday / سان فرانسیسکو کرونیکل)

سه شهرستان در کالیفرنیا اعلام کرده اند که آنها در حال بازگشایی غیر ضروری کسب و کار در سرپیچی از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را در سطح ایالت محدودیت. Modoc شهرستان برای اولین بار بود این حرکت اعلام خواهد بازگشایی رستوران ها و کلیساها. (Zeeshan عالم / Vox)

پس از یک صدای جیر جیر جدید وزارت امور خارجه پرداخت دره سیلیکون مهندس $69.1 میلیون برای هواکش که هرگز محقق نشد. مهندس که دارای ظاهری هیچ پس زمینه در دولت متعاهد و یا دستگاه های پزشکی ظاهرا توصیه شده توسط کاخ سفید است. (روزالیند آدامز و کن Bensinger / BuzzFeed)

Coronavirus اقتصادی خرابه رفتن به تکنولوژی غول مانند Facebook, Google و Amazon و حتی بیشتر غالب است. اما آن را نیز افزایش می دهد خطر ابتلا به یک ضد تراست برخورد با واشنگتن است. (استیون بیش از حد و لی Nylen / سیاسی)

صحبت که: قانونگذاران مجلس بررسی آمازون برای نقض ضد تراست به نام جف بزوس به شهادت در آینده شنوایی. تشدید تنش بین این شرکت و اعضای کنگره به شرح زیر گزارش می دهد که آمازون کارکنان با استفاده از داده ها از فروشندگان شخص ثالث برای راه اندازی خود را در محصولات رقیب. (تونی Romm و جی گرین / واشنگتن پست)

چینی تبلیغ در مورد COVID-19 در حال رشد است. برای مبارزه با گسترش اطلاعات غلط کارشناسان می گویند سیستم عامل رسانه های اجتماعی باید متوقف اجازه می دهد پرداخت می شود تبلیغات سیاسی از رسانه ها ثبت شده تحت عوامل خارجی ثبت نام اقدام کنند. آنها باید همچنین در نظر گرفتن ممنوعیت دولت در حساب های رسانه های اجرا شده توسط کشورهای بلوک که شهروندان خود را از دسترسی به سیستم عامل. (ونسا Molter رنه DiResta و Alex Stamos / واشنگتن پست)

یوتیوب حذف توطئه نظریه پرداز David Icke کانال از پلت فرم آن است. این شرکت تا به حال بارها و بارها هشدار محبوب خالق است که او تا به حال نقض سیاست های خود را با ارسال اطلاعات گمراه کننده در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس.

پوینتر موسسه غیر انتفاعی راه اندازی WhatsApp chatbot به کم ارزش کردن coronavirus مربوط مضر. ربات متکی بر اطلاعات بیش از 100 مستقل واقعیت-چکرز در بیش از 70 کشور جهان است. (Manish سینگ / TechCrunch)

جو بایدن کمپین اتحاد وظیفه دلهره آور از تلاش برای ایجاد 77 ساله با نامزد ویروسی در رسانه های اجتماعی. دیجیتال تیم متعهد است به دور ماندن از مجادله و لحن رئیس جمهور تهمتامید بستن به جای یک احساس استراتژی خوب است. اما سیستم عامل رسانه های اجتماعی تمایل به تقویت جنگ است. (الکس تامپسون / سیاسی)

مرتبط با: داوطلبانی که عدم به رسمیت شناختن نام شروع به عمل زیادی مانند اثرگذارندهها در تلاش برای رفتن ویروسی در رسانه های اجتماعی. به مبارزات سیاسی به کار خود ادامه تقریبا به طور کامل آنلاین, پیر راهکار سیاسی در جریان است ، (Makena Kelly / The Verge)

نه نرم افزار تلفن همراه شرکت های در حال راه اندازی یک تجارت جدید گروه به وزن در این کشور بحث برانگیز ترین تکنولوژی مسائل مربوط به سیاست. آنها با هم متحد شدند و به دفاع از استقلال خود را از اپل و گوگل. (نائومی هیچ کس و بن برودی / بلومبرگ)

Infinite دارای یک لابی جدید وظیفه با تغییر شهرت خود را در واشنگتن است. مایکل Beckerman است که برای متقاعد کردن کنگره که Infinite است که قابل اعتماد رسانه های اجتماعی پلت فرم است که کمک می کند تا خانواده ها پیوند می دهد و به کاربران معتبر اطلاعات سلامت.

سابق گوگل مدیر عامل اریک اشمیت تبدیل شده است نخست رابط بین دره سیلیکون و امنیت ملی جامعه است. او نشسته در دو دولت تخته مشاوره با هدف پرش شروع نوآوری در فن آوری در وزارت دفاع و با تمرکز بر بازسازی دفاع آمریکا نیروهای بیشتری مهندسین نرم افزار بیشتر و بیشتر AI. (کیت Conger و حیوان دست اموز متز / نیویورک تایمز)

آیا ایلان توییتر بحران — که شامل یک صدای جیر جیر در مورد تسلا قیمت سهم بودن بیش از حد بالا را تشکیل می دهند اوراق بهادار تقلب ؟ الیزابت Lopatto بررسی. (اما احتمالا نه.) (الیزابت Lopatto / آستانه)

صنعت

Facebook را آغاز کرده است برای بازگشایی برخی از محتوای آن اعتدال مراکز و اجازه می دهد تا پیمانکاران به بازگشت به کار اگر آنها می خواهند به. کارکنان خود را بررسی درجه حرارت در آغاز خود را تغییر و ساختمان ها را تمیز در پایان شیفت. (بی بی سی)

Facebook ممکن است از دست دادن مجوز رسمی خود را از رسانه ها امتیاز شورا می دهد که شرکت ها اعتماد به نفس آنها در حال گرفتن آنچه که آنها برای زمانی که می آید به تبلیغات بر روی پلت فرم. شورای گفت: Facebook موفق به نشانی تبلیغ نگرانی های مربوط به چگونه آن را اندازه گیری و گزارش اطلاعات در مورد تبلیغات تصویری در میان چیزهای دیگر. (جف هورویتز و سوزان Vranica / وال استریت ژورنال)

آمازون گفت: هزاران نفر از کارکنان در سیاتل و Bellevue که آنها می توانند همچنان به کار از خانه حداقل تا اکتبر. هدایت امر به "کارکنان که کار در یک نقش است که می تواند به طور موثر از خانه انجام می شود." (بنیامین رومانو / سیاتل تایمز)

توییتر استفاده مشخصی به 166 میلیون کاربر روزانه در سه ماهه اول سال 2020 بیشترین میزان رشد در این شرکت تا کنون گزارش سال بیش از سال. افزایش ترافیک هنوز به اندازه کافی برای جبران ناگهانی تبلیغات کاهش ناشی از این بیماری همه گیر. (یعقوب Kastrenakes / آستانه)

زوم نمی کند در واقع باید روزانه 300 میلیون کاربر فعال به عنوان آن را قبلا ادعا کرد. این شرکت اعتراف به اشتباه و ویرایش ارجاع به آن می گویند در واقع "300 میلیون روزانه زوم شرکت کنندگان در نشست" — یک تفاوت مهم است. (تام وارن / آستانه)

Google Cloud مهندسین مورد بحث دستیابی به زوم در سال 2018 است. آنها تا آنجا پیش رفت به بررسی چه خواهد بود یک قیمت معقول برای پرداخت و محاسبه واحد اقتصاد برای این سرویس اگر آن را زد در سرور های گوگل. (کوین مک لافلین / اطلاعات)

در اینجا چگونه به نگاه خود را بهترین در زومبا توجه به سه مرد زیبایی اثرگذارندهها. (یوسف Longo / Mel)

پدر و مادر در حال استخدام زوم مربوط به اویختن با بچه های خود را تقریبا. (Heather کلی / واشنگتن پست)

الگوریتم های شرکت های بزرگ استفاده کنید برای مدیریت زنجیره تامین خود را کار نمی کند در بیماری های همه گیر. به طور معمول سیستم قابل اعتماد می تواند تجزیه و تحلیل چیزهایی مانند سطوح موجودی تاریخی روند خرید و تخفیف به توصیه چه مقدار از یک محصول به سفارش. (نیکول Wetsman / آستانه)

Salesforce ایجاد یک مجموعه ای از ابزارهای جدید به نام Work.com برای کمک به کسب و کار و سازمان های عمومی بازگشایی محل کار با خیال راحت. این نرم افزار جدید در دسترس در ماه ژوئن شامل ابزار برای ردیابی سلامت کارکنان مدیریت شیفت به طوری فضاهای اداری نمی تواند بیش از حد متراکم و نگه داشتن زبانه ها در مقررات محلی. (Paayal Zaveri / کسب و کار خودی)

یک روز پس از Reddit اعلام کرد آن معرفی شد ساخته شده است در subreddit اتاق های چت این شرکت نورد ویژگی با توجه به یک سایت گسترده اشکال. پلت فرم معاون رئیس جمهور از محصول و جامعه گفت: ق تا به حال "چندین خطا" در روند آزاد کردن ویژگی. (مونیکا چانه / آستانه)

Infinite است که با ایده تولید یک واقعیت تلویزیون نشان می دهد. این حرکت خواهد بود بخشی از فشار برای گسترش برنامه تجدید نظر و ویترین روش های مختلف با استفاده از فیلم های خود را. (لوکاس شاو / بلومبرگ)

Netflix's رئیس محتوای افسر Ted Sarandos نوشت: یک op-ed در لس آنجلس تایمز درباره نحوه تولید فیلم می "با خیال راحت سر در COVID-19 جهان است." آن متفاوت است به شدت توسط locale اما کلید به نظر می رسد در دسترس تست برای بازیگران و خدمه.

Felix Kjellberg این YouTuber بهتر شناخته شده به عنوان PewDiePieامضا منحصر به فرد زندگی می کنند جریان مقابله با یوتیوب. این حرکت تقریبا دقیقا یک سال پس از Kjellberg اعلام کرد که او در جریان بود به طور انحصاری در DLive کوچک blockchain-بر اساس زندگی می کنند جریان سایت. (بیژن Stephen / آستانه)

در تاریکی فریب کارول Baskin به دادن اولین بار عمده مصاحبه پس از ببر پادشاه با تظاهر به Jimmy Fallon. آنها کشیده کردن شوخی با زوم تماس برخی از گزش صدا از کلیپ ها و یکی از سازندگان تظاهر به یک تولید کننده. (لیندسی Dodgson / کسب و کار خودی)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

سازمان دیده بان جولیارد دانش آموزان انجام راول را Bolero از خانه های خود. این خیلی خوب است!

ایجاد یک الگوی رفتاری در Imgflip یک وب سایت است که به صورت خودکار و نوشتن شرح تصاویر برای الگوهای رفتاری با استفاده از شبکه عصبی.

زوم در سبک sci-fi کشتی decimating coronavirus ذرات.

اگر زوم نیست برش آن را برای شما سعی کنید به کاوش در دنیای مجازی.

گوش دادن به یک کتاب صوتی به صورت رایگان خود را در Sonos سخنرانان با تشکر از ادغام جدید با اوردرایو را Libby برنامه.

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال نکته نظرات, سوالات, و فرصت های شغلی برای تیم بری (شوخی کردم): casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن