HIV-استراتژی مبارزه ممکن است کمک در برابر COVID-19

اگرچه بسیاری از مردم سنجاق امید خود را به یک COVID-19 واکسن یکی دیگر از گزینه های در دسترس است: درمان پیشگیران

توسط PARINEWS در 26 اردیبهشت 1399

اگرچه بسیاری از مردم سنجاق امید خود را به یک COVID-19 واکسن یکی دیگر از گزینه های در دسترس است: درمان پیشگیرانه. در سنا در جلسه این هفته, Anthony Fauci اشاره کرد که یک واکسن است که احتمالا ماهها یا سالها دور نیست تنها راه برای محافظت از کسی که از یک ویروس کشنده.

این درمان می تواند در محافظت از مردم در برابر عفونت برای چند هفته یا چند ماه گفت Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی. در حالی که اکثر تحقیقات در حال انجام مطالعات معطوف به پیدا کردن درمان برای افرادی که در حال حاضر بیمار با COVID-19 برخی از محققان به دنبال برای دیدن اگر آنها می تواند به توقف افرادی که در معرض خطر بالا از گرفتن بیمار در وهله اول.

این یک استراتژی ثابت شده: پیشگیری از مواد مخدر استفاده شده است برای چندین دهه برای کمک به مردم برای محافظت از خود در برابر مالاریا. اخیرا آنها دستیابی به موفقیت در مبارزه با اچ آی وی است. هیچ واکسن موثر علیه HIV اما مردم می توانند روزانه دارو را کاهش می دهد که خود را در خطر ابتلا به آن از طریق فعالیت جنسی با 99 درصد است. این دارو قبل از قرار گرفتن در معرض پیشگیری و یا آمادگی — مواد مخدر استفاده می شود برای جلوگیری از بیماری در افرادی که هنوز است آن را در معرض.

"ما یک ابزار فوق العاده قدرتمند است که می تواند برای خودم شخصا از من محافظت از اچ آی وی می گوید:" جیمز Krellenstein از بنیانگذاران این PrEP4All همکاری و یک سازمان از یک COVID-19 گروه کاری در نیویورک است.

Krellenstein منتشر شده در این هفته گزارش ترسیم بالینی در جریان است برای پیدا کردن مواد مخدر است که می تواند به جلوگیری از COVID-19.ویروس ها مردم را بیمار هنگامی که آنها را تکثیر و گسترش از طریق بدن و ضد ویروسی داروهای طراحی شده برای جلوگیری از این روند تکرار. به کسی که این دارو در اوایل زمانی که وجود دارد تنها تعداد کمی از ذرات ویروس در بدن در جریان است به موثر تر از انتظار تا زمانی که این ویروس در همه جا کالیب کاپیتان یک بیماری عفونی همکار فوق دکترا در دانشگاه مینه سوتا گفت: در آستانه. در تئوری یک دارو می تواند حتی بیشتر موثر باشد اگر آن را در حال حاضر در بدن زمانی که برای اولین بار ویروس به نظر می رسد.

کاپیتان بخشی از یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه مینه سوتا در حال اجرا یک کارآزمایی بالینی برای دیدن اگر هیدروکسی کلروکین که می تواند به توقف coronavirus از تکرار در یک لوله آزمایش می تواند کمک به نگه داشتن کارکنان مراقبت های بهداشتی از ابتلا به COVID-19. این دارو شده است و موضوع بسیاری از بحث و نبوده است قادر به به طور موثر درمان افرادی که در حال حاضر بیمار و در بیمارستان بستری است.

اکثریت بالینی به دنبال در پیشگیری از مواد مخدر در حال حاضر در حال تست هیدروکسی کلروکین, Krellenstein یافت. او استدلال می کند که تحقیقات به prophylactics نیاز به بدبختانه و نگاهی به نامزدهای دیگر بیش از حد. "واکسن خیلی هنر به عنوان یک علم و وجود دارد مقدار زیادی از ضربه و از دست ندهید. آن را قابل توجه می شود اگر ما می تواند شناسایی مولکولی یک ترکیب است که می تواند واقعا مهار COVID-19 کسب," او می گوید.

برخی از محققان به دنبال خارج از هیدروکسی کلروکین.در دانشگاه جانز هاپکینز محققان در حال آزمایش برای دیدن اگر نقاهت پلاسما از آنتی بادی خون غنی از COVID-19 بازماندگان می تواند محافظ. محاکمه تست چگونه به خوبی از آن محافظت می کند افرادی که در معرض رمان coronavirus از تبدیل شدن به بیمار شروع خواهد شد ثبت نام شرکت کنندگان در هفته آینده.

"شما می توانید تصور کنید که همه در یک کارخانه بسته بندی گوشت می آمد می توانید از این. شما می توانید تصور کنید که هر کس در کاخ سفید می تواند این افراد در معرض خطر بالا می گوید:" دیوید سالیوان استاد مولکولی میکروبیولوژی و ایمونولوژی در دانشگاه جانز هاپکینز مالاریا موسسه تحقیقات که درگیر در پلاسما پژوهش است. "این یک راه برای کسانی که انتقادی مردم برای دریافت فوری ایمنی است."

محاکمه تست خواهد شد اگر پلاسما اعطا حفاظت و اگر آن را ندارد, چگونه آن را ممکن است تاریخ و زمان آخرین. "پلاسما است که یک تک دوز — شما می توانید در رفتن و رسیدن آن را یک بار و برای حفاظت از یک ماه یا شش هفته" سالیوان می گوید. "ما فکر می کنیم که این یکی از مراحل ضروری برای بازگشت ما به عملکرد جامعه است. اما ما باید برای نشان دادن که در آن کار می کند."

اگر پلاسما کمک می کند تا جلوگیری از COVID-19 آن می تواند نشانه آن است که بیشتر تصفیه شده پادتن درمان نیز ممکن است مفید باشد به عنوان حفاظت به او می گوید. شرکت های دارویی در حال تلاش برای شناسایی آنتی بادی است که موثر در مسدود کردن رمان coronavirus. سپس آنها می خواهم که قادر به تولید بیشتر هدف کوکتل ویروس-مسدود کردن مواد از پلاسما است که به طور کلی ترکیبی از تمام آنتی بادی بیمار بدن فرد ایجاد می کند. "نقاهت پلاسما اولین گام نسبت به دیگر محصولات" سالیوان می گوید.

پلاسما و آنتی بادی به طور معمول نیاز به تزریق IV بنابراین تدارکات ارائه آنها به افراد در خطر ابتلا COVID-19 چالش برانگیز است — اگر چه آن ممکن است تنها نیاز به داده می شود یک بار برای مشورت برخی از سطح از حفاظت. هیدروکسی کلروکین یک قرص پس از آن ساده تر برای مردم را به, اما ممکن است روزانه گرفته شود.

سالیوان معتقد است که محدودیت های غیر قابل عبور نیست. و شناسایی مواد مخدر است که می تواند به حفاظت از مردم از رمان coronavirus یک گام مهم در جهت کنترل بیماری همه گیر او می گوید.

"این همه دست به دست در عرشه درمان افرادی که بیمار هستند. که باید انجام شود" سالیوان می گوید. اما بهترین راه برای کمک به مردم است تا آنها را از گرفتن بیمار در وهله اول. آن را نیز می تواند کمک به آنها احساس امن تر ترک خانه. "اگر من یک درمان است که باعث کوتاه شدن مدت بستری من هنوز رفتن به نگرانی در مورد بیرون رفتن و در مورد اگر آن معنی است که من ممکن است مجبور به رفتن به بیمارستان" او می گوید.

درمان مهم هستند سالیوان می گوید: اما آنها کمک به خاموش کردن آتش سوزی که در حال حاضر مواج. "پیشگیری مانند پرتاب آب در یک جعبه از مسابقات" او می گوید. "مرطوب مسابقات می رویم به نور در وهله اول است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن