نوای روح تسوشیما را katana

شبح از تسوشیما بازی با بسیاری از جنبه های: زرق و برق دار باز جهان, ماجراجویی, یک کوروساوا-الهام سامورایی داستا

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

شبح از تسوشیما بازی با بسیاری از جنبه های: زرق و برق دار باز جهان, ماجراجویی, یک کوروساوا-الهام سامورایی داستان و بسیاری از ماموریت های جانبی که در آن شما می شنوید که مردم به شما صحبت می کنید در حالی که شما راه رفتن به سوی یک هدف. اما در حالی که روح تسوشیما دارای جوانب مثبت و منفی آن ناخن یک چیز: سامورایی جنگجو Jin ساکایی را کتانا. آن را بهترین بازی شمشیر در حافظه اخیر است.

از لحظه ای که شما شروع به روح تسوشیما, بازی تاثیر گذار بر شما که جین نخبگان جنگجو کسی است که در حال مطالعه برای سال به سنگ تیز کردن مهارت های خود را در دست خانواده اش تیغه (رسما به نام "ساکایی طوفان"). و این روشن از لحظه ای که شما در قرعه کشی شمشیر خود را. Jin's تیغه شلاق-سریع برش از طریق دشمنان زحمت و parrying ضربات را با سهولت. او خیلی سریع در واقع, که Sucker Punch از بنیانگذاران Chris Zimmerman توضیح می دهد که این در واقع ناشی از یک عدم تعادل در این بازی مبارزه با زود از شبح's دشمنان نمی تواند نگه دارید تا با سرعت بازیکن.

در نگاه اول پهناور سیستم نسبتا استاندارد هک و بریده بریده راه اندازی: Jin اتحاد حملات سبک و سنگین (محدود به مربع و مثلث دکمه بود) و او می تواند به جلوگیری از حملات — که به نوبه خود به parries زمانی که بهنگام به درستی با L1. دوج یک دکمه خاص "unblockable" حملات دور از سیستم.

نیز وجود دارد یک "بن بست" سیستم. هنگام نزدیک شدن به دشمن روبرو می شوند و بازیکن می تواند آغاز یک سامورایی-فیلم-سبک مرحله نهایی مسابقات که بازیکنان خیره کردن مخالفان خود را و از بند باز کردن کاملا به پایان رسیده به سقوط آنها را در یک اعتصاب ارائه می دهد که بیشتر سینمایی طعم برای مبارزه با.

بر خلاف دیگر آر پی جی مدرن — مانند بیشتر اخیر Assassin's Creed عناوین است که به بازیکنان یک آرایه وسیعی از سلاح های مختلف برای استفاده — داستان عناصر شبح معنی است که جین با استفاده از همان خانواده katana از آغاز تا پایان تنها با آسیب ارتقاء به کمک مقیاس مبارزه در طول راه.

اما روح تسوشیما می افزاید: غیر منتظره عمق به راه اندازی با مواضع خود سیستم است که بازیکنان را به سوئیچ بین سبک های مختلف مناسب برای مبارزه با دشمنان مختلف. بازیکنان در شروع بازی تنها دانستن "سنگ موضع" سلاح سرد و سبک طراحی شده برای شمشیر (که حس می کند با توجه به این که جین یک سامورایی است تا حد زیادی فقط آموزش دیده برای مبارزه با دیگر صاحبان شمشیر). به عنوان پیشرفت بازی هر چند جین جدید یاد می گیرد مواضع مبارزه با مغول رهبران. آب وجود دارد موضع یک سبک جریان است که با تمرکز بر سریع نسبت به پایمال کردن سپر تحمل دشمنان درجه حرارت موضع که می پری و گزینه های فاصله-ایجاد و پا زدن برای جلوگیری از نیزه و ماه موضع که بر ضربات قدرتمند برای بزرگتر حیوان مخالفان.

این مواضع را می توان یکپارچه روشن بین در مبارزه و درخشش آنها در گروه های کوچکتر دعوا. جین می توانید شروع به متناوب یک shieldman با سراسیمگی از آب موضع حملات محوری پشت به parry یک swordman با چاقو قبل از پایان دسته کوچک موسیقی جاز با اعزام هر دو دشمنان در جانشینی سریع. هر سبک به نظر می رسد بصری متمایز بیش از حد تبدیل جنگ به یک تقریبا balletic رقص به عنوان شما عقب و جلو سوئیچ بین مواضع.

مزایای هر موضع واقعا طریق آمده در شبح's یک در یک دوئل هر چند که دور از همه ابزارهای دیگر و شما را تنها با شمشیر خود را. که در آن گروه دعوا به طور کلی به شما اجازه دور با button mashing شما واقعا نیاز به یادگیری هر موضع را با ظرافت و تکنیک های موفقیت. شما نیاز به تاکتیک های مختلف برای شکست مغول کلی (با یک شمشیر و سپر) از شما خواهد شد هنگامی که شما در صورت پایین خوار ronin دارای حق اعمال خود کتانا.

و در حالی که شبح اجازه نمی دهد شما خود را تغییر دهید شمشیر خود را وجود دارد مقدار زیادی از لوازم آرایشی و بهداشتی ارتقاء در دسترس برای تغییر سبک سلاح های خود را در علاوه بر این به گیم پلی ارتقاء. هر موضع خود درخت مهارت به افزایش آسیب و بهبود combos و وجود انواع مهارت های ویژه ای است که می توان از طریق ماموریت های اختیاری ، اواخر بازی به روز رسانی حتی به شما اجازه می دهد مجموعه ای از کتانا در آتش, و آن را آسان به را فراموش کرده قولنج در مورد خسته کننده ماموریت های جانبی که شما در حال رها کردن یک سامورایی با شمشیر از فروزان شعله بر دشمنان خود را.

بازی تلاش می کند به راه رفتن tightrope در طول گیم پلی به طور مداوم قرار دادن بازیکنان در تضاد کفش جین ساکایی یک سامورایی جنگجو که باید تصمیم بگیرد که آیا او می خواهم به استفاده بیشتر بیشرمی تاکتیک های مانند بمب های دود و یواشکی ترور. من Jin ساکایی هر چند نیازی به خم شدن به چنین سطح. او یک افتخار سامورایی و او strolls شجاعانه به هر مغول پایه یا راهزن مخفیگاه سلاح در دست به عنوان او را از تماس یک چالش برای مبارزه با.

هنگامی که مبارزه با شمشیر است و این خوب است, چه چیز دیگری نیاز دارید ؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن