آنالوگ زرق و برق دار جیب دستی است که به تاخیر افتاد تا 2021 اما قبل از دستور باز به زودی

در سال گذشته آنالوگ اعلام جیب براق و مدرن دستی طراحی شده برای تمام بازی های قدیمی خود را بازی پسر کارتریج. این

توسط PARINEWS در 6 مرداد 1399

در سال گذشته آنالوگ اعلام جیب براق و مدرن دستی طراحی شده برای تمام بازی های قدیمی خود را بازی پسر کارتریج. این در اصل میله میله برای راه اندازی این سال, اما با توجه به وضعیت فعلی جهان آن را در حال حاضر انتظار می رود برای اولین بار در مارس سال 2021. آنالوگ به نقل از "تاسف جهانی امور و زنجیره تامین چالش های خارج از کنترل ما" را به عنوان دلیلی برای به تاخیر بیاندازد. اما خبر خوب وجود دارد. آنالوگ شروع قبل از دستور به صورت دستی خیلی زود آنها را به باز کردن در اوت 3 در 8 PT / 11ساعت و همکاران.

این شرکت همچنین نشان داد اندکی تغییرات طراحی به هر دو دستی خود را (شروع را انتخاب کنید و دکمه خانه منتقل شده اند به پایین دستگاه) و اختیاری آن حوض (آنالوگ می گوید که "USB-C فرو نقطه شده است و احتمالا برای اضافه ثبات"). علاوه بر این برخی از لوازم جانبی جدید از جمله یک پلاستیک سخت مورد یک شارژر سریع و کارتریج آداپتور بنابراین شما می توانید بازی بازی از بازی Gear Neo Geo Pocket رنگ و Atari Lynx.

اگر شما تعجب آنچه که همه سر و صدا در مورد آنالوگ دارای سابقه قوی از ساخت زیبا سخت افزار و صراحت طراحی شده برای بازی های قدیمی را در یک راه دسترسی. قبلی نمونه شامل مگا SG و فوق العاده Nt. جیب این شرکت اولین تاخت و تاز کردن handheld gaming, و آن را دارای برخی از ویژگی های فریبنده: 3.5 اینچ 665ppi ال سی دی صفحه نمایش ساخته شده از گوریل شیشه ای; یک 4300 میلی آمپر باتری با حدود شش ساعت زمان بازی; پشتیبانی از بازی پسر GBC و GBA بازی و ساخته شده است در سینت سایزر است.

آنالوگ جیب راه اندازی خواهد شد برای $199.99 در حالی که اختیاری حوض — که اجازه می دهد تا شما را به بازی بازی در تلویزیون خود را — خواهد بود $99.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن