آندروید 11 آخرین بتا است همه چیز در مورد ثبات

امروز نشانه آزادی اندیشه 11 دوم بتا, آخرین نسخه آزمایشی از سیستم عامل است که به طور رسمی با توجه به انتشار در

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

امروز نشانه آزادی اندیشه 11 دوم بتا, آخرین نسخه آزمایشی از سیستم عامل است که به طور رسمی با توجه به انتشار در سه ماهه سوم این سال است. با این آخرین به روز رسانی گوگل می گوید آن دست یافته جدید خود را "سکوی ثبات" نقطه عطف — معنی از منظر توسعه دهندگان نرم افزار سیستم عامل نباید تغییر چندانی بین در حال حاضر و انتشار نهایی خود را. گوگل نشده اعلام کرد هر کاربری جدید و ویژگی های به عنوان بخشی از آن آخرین نسخه بتا است.

پلت فرم ثبات به این معنی است که توسعه دهندگان می توانید شروع به کار بر روی خود را نهایی اندروید 11 سازگاری به روز رسانی بدون نیاز به نگرانی در مورد پلت فرم در حال تغییر بین در حال حاضر و نسخه نهایی. با توجه به رسمی گوگل انتشار جدول زمانی برای آندروید 11 شرکت قصد دارد یک نسخه بتا در ماه آینده آن در نظر دارد به یک کاندیدای انتشار ساختن جلوتر از آندروید 11 نسخه نهایی. به گفته های اخیر, ارائه, از, گوگل, این نسخه نهایی می تواند در آینده در سپتامبر 8th.

اگر شما می خواهم به سعی کنید از آخرین نسخه را از گوگل می گوید بتا در دسترس است امروز برای صفحه 2, 3, 3A و 4. شما می توانید با ثبت نام در بتا در اینجا و دریافت مستقیم نیز در دسترس هستند. به صورت مختصر و مفید از تمام ویژگی های جدید شما می توانید انتظار از اندیشه 11 — از جمله مکالمه جدید, اطلاعیه ها, حباب چت و بهبود کنترل رسانه ها — چک کردن در عمق ما دست بر روی پیش نمایش از ماه گذشته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن