آندروید 11 قدرت دکمه منو نشت نمایش جدید خانه هوشمند کنترل سریع

تصاویر به بیرون درز دهنده اسناد و مدارک را فقط به ما داده ما بهترین نگاه در عین حال در اندیشه 11 قدرت جدید برا

توسط PARINEWS در 12 خرداد 1399

تصاویر به بیرون درز دهنده اسناد و مدارک را فقط به ما داده ما بهترین نگاه در عین حال در اندیشه 11 قدرت جدید برای دکمه های منو. منو می تواند شامل یک سری از جدید خانه هوشمند کلید های میانبر به نام "کنترل سریع" است که می تواند کنترل همه چیز از چراغ هوشمند برای قفل و ترموستات در کنار گزینه های پرداخت و استاندارد "خاموش" و "راه اندازی مجدد" دکمه. تصاویر توییتی توسط Mishaal رحمان از XDA-توسعه دهندگانکه اعتبار کاربر توییتر @deletescape به عنوان منبع به بیرون درز اسناد حاوی تصاویر.

ما شناخته شده در مورد این کلید های میانبر پس حداقل مارس زمانی که XDA-توسعه دهندگان گزارش در وجود خود اما این آخرین تصاویر به ما یک ایده بهتر از نحوه کلی منو نگاه خواهد کرد. موجود "خاموش" "راه اندازی مجدد" "تصویر" و "اضطراری" دکمه منتقل شده است به بالای صفحه نمایش در بالای یک میانبر برای دسترسی به گوگل پرداخت شبیه به یکی که اضافه شد به صفحه گوگل در ماه مارس.

بخش عمده ای از صفحه نمایش, اما, گرفته شده است تا با این خانه هوشمند کنترل. اندروید پلیس گزارش می دهد که بهره برداری از هر یک از آنها را گزارش ضامن مربوط به خانه های هوشمند گجت یا خاموش کردن و پرس خواهد شد یا به شما گزینه های بیشتر و یا شما را به طور مستقیم مربوط به خانه های هوشمند نرم افزار. به عنوان رحمان یادداشت یکی از تصاویر نشان می دهد که یک خانه هوشمند دوربین خوراک حتی می تواند تعبیه شده به طور مستقیم به این منو.

گوگل به علت رسما پرده آندروید 11 ژوئن 3rd, اما این تصمیم به تاخیر در اعلام بیش از آخر هفته. آن را در حال حاضر مشخص نیست که این رویداد خواهد بود دوباره.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن