آندروید AirDrop فایل سبک های از ویژگی های ممکن است در دسترس برای بیش از دستگاه های تلفن همراه

Android آینده AirDrop-سبک های ویژگی به نام همسایه به اشتراک گذاری (و با اشاره به همچنین به نزدیکی های) نیز ممک

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

Android آینده AirDrop-سبک های ویژگی به نام همسایه به اشتراک گذاری (و با اشاره به همچنین به نزدیکی های) نیز ممکن است آمدن به کروم متعدد در سیستم عامل های دیگر 9to5Google گزارش. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا کاربران آندروید به طور مستقیم به اشتراک گذاری عکس ها و لینک ها و فایل های دیگر با سایر دستگاه های مشابه چگونه AirDrop با این نسخهها کار در سراسر macOS و iOS.

این ویژگی ظاهرا شروع به نشان می دهد تا در تنظیمات آخرین ساخت سیستم عامل کروم قناری:

در اصل به نام "سریع سهم" اندیشه پاسخ به AirDrop شده است در حال توسعه برای بیش از یک سال و با توجه به XDA توسعه دهندگان. این انتظار می رود در دسترس از طریق Google Play و مراجع در این کد نشان می دهد که آن را به کار نه تنها در تلفن همراه دستگاه های آندروید بلکه در Chromebooks و دیگر کامپیوتر ها با مرورگر گوگل کروم نصب شده است.

یک ویدیو توسط توسعه دهندگان XDA منتشر شده در اوایل سال جاری نشان داد در این نزدیکی هست به اشتراک گذاری/های پخته شده را به اندروید را سریع از منوی تنظیمات. آن را به نظر می رسد بهترین کار در زمانی که دستگاه های به اشتراک گذاری فایل های درون یک پا از یکدیگر است.

روشن نیست که در این نزدیکی هست به اشتراک گذاری را رسما اغاز اما با توجه به مقدار زمان پس از شایعات در مورد آن برای اولین بار شروع به شانس هستند که آن را نمی خواهد بیش از حد طولانی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن