اندی سرکیس مقدس در حال خواندن هابیت در 12 ساعت ماراتن برای COVID-19 امداد

Andy Serkis, شاید بهترین و شناخته شده برای خود CGI-افزایش عملکرد به عنوان Gollum در این ارباب حلقه ها , فیلم,

توسط PARINEWS در 19 اردیبهشت 1399

Andy Serkis, شاید بهترین و شناخته شده برای خود CGI-افزایش عملکرد به عنوان Gollum در این ارباب حلقه ها , فیلم, در حال خواندن هابیت زنده در یوتیوب به عنوان یک نفع برای انگلستان موسسات خیریه ارائه COVID-19 امداد. او خود را آغاز Hobbitathon در حدود 5صبح همکاران امروز و در حال حاضر مطرح است £203,699 (حدود 253,000).

"بسیاری از ما در حال مبارزه در انزوا در طول مستند" سرکیس مقدس نوشت: در GoFundMe صفحه برای جمع آوری کمک. "در حالی که بار سخت, من می خواهم شما را به یکی از بزرگترین فانتزی ماجراهای تا به حال نوشته شده است 12 ساعت صندلی ماراتن سراسر میانه زمین در حالی که جمع آوری پول برای دو چشم های خیریه که در حال انجام کار فوق العاده ای در حال حاضر برای کمک به کسانی که بیشترین نیاز در انگلستان: بهترین آغاز و بیمه خدمات درمانی خیریه با هم."

بهترین آغاز کار با خانواده ها با فرزندان جوان و بودجه از Hobbitathon را به سمت کار خود را حمایت از سلامت جسمی و روانی زنان باردار خانواده و پدر و مادر جدید در سراسر انگلستان است. بیمه خدمات درمانی خیریه با هم یک چتر سازمان ملی خدمات سلامت سازمان های خیریه در انگلستان و آن را راه اندازی کرده است یک درخواست برای حمایت از کارکنان و داوطلبان و بیماران است.

اگر شما می خواهید برای گرفتن تا با Serkis' خواندن شما می توانید به عقب برگردید و از ابتدا شروع; از 11:30 ET سرکیس مقدس بود در مورد نیمه راه از طریق. او وعده داده است برخی از مهمانان ویژه نیز ممکن است به نظر می رسد به عنوان بخشی از جمع آوری کمک. درس خوان, انگشتان عبور که, Ian McKellen, reprises نقش خود را به عنوان گندالف.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب