انجام تمرینات XBody

انجام تمرینات XBody میتواند سبب شکلدهی ساختار عضلانی در افراد شود. در صورتیکه شما تنها 500 کالری در طول تمرین&

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

انجام تمرینات XBody میتواند سبب شکلدهی ساختار عضلانی در افراد شود. در صورتیکه شما تنها 500 کالری در طول تمرین  xbody go بسوزانید، این چربی سوزی میتواند تا 48 ساعت آینده ادامه یافته و در حدود 2000 کالری بسوزاند. در ادامه در خصوص هر یک از این مزایا بیشتر صحبت کرده ایم. بدن انسان معمولا در شرایط کمبود، چربی خود را ذخیره کرده تا در مواقع اضطراری از آن استفاده کند. ایکس بادی میتواند با تقویت عضلات و بزرگ کردن آنها از شکستگی و پوکی استخوان جلوگیری کند. xbody میتواند گردش خون را در بافت ماهیچه بهبود ببخشد و سبب پرورش سلولهای عضلانی شود. در این روش تمام ماهیچه های بدن بصورت همزمان (و یا موضعی) درگیر انقباض میشوند و درکنار آن تمرین کردن با وزنه ها و سایر روش ها باعث اثردهی بیشتر و سریعتر میشود. این الکترودها با ارسال پالس های الکتریکی کوچک به ماهیچه های شما در طول تمرین، آنها را منقبض می کنند و باعث می شوند در حرکات ورزشی فشاری چندین برابر به آنها وارد شود. تمرین با استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی عضلات (xbody) به چه شکل باعث تقویت عضلات میشود؟ اxbody ورزشی نوین با متد xbody goمیباشد که در اصل به معنی تحریک الکتریکی عضلات میباشد. This

از طرف دیگر جریانهای الکتریکی ایجاد شده توسط دستگاههایxbody به قلب دسترسی ندارند و تنها ماهیچهها را تحت تأثیر قرار میدهند. نکته قابل توجه اینست که دستگاه ایکس بادی باید تحت نظارت و در حضور فرد متخصص مورد استفاده قرار گیرد. از این دستگاه معمولاً در موقعیتهایی استفاده میشود که در آن فرد به دلیل درد، تورم و بیحرکتی دچار افت تودهی عضلانی و یا ضعف عضلات است. لباسهای تمرینی و الکترودها به رشد عضلات در امتداد ستون فقرات کمک میکنند، بنابراین تمام مشکلات ناشی از ضعف عضلات مانند کمردرد را کاهش میدهد. این تغییرات در عادات غذایی میتواند منجر به کاهش وزن در کوتاه مدت شود، اما به قیمت از دست دادن بافت عضلانی تمام میشود. در مورد تمام دستگاه های خانگی، قبل از استفاده از دستگاه EMS باید با پزشک خود مشورت کنید. در این روش نیز با استفاده از یک دستگاه تولید کننده پالس های الکتریکی که به وسیله الکترود به عضلات مد نظر وصل شده است، دستوراتی از طریق دستگاه به جای مغز به عضله ها فرستاده می شود.
تحریک الکتریکی عضلات تاثیر مستقیمی بر عضله دارد، و از هر گونه اعمال فشار اضافی و بیش از حد به مفصل جلوگیری میکند. از آن زمان، بیش از 8 میلیون نفر در سراسر جهان اثرات مثبت آن را تجربه کرده اند. ارسال پالس از طریق جلیقه ایکس بادی باعث میشود که عضلات بدن که به هنگام ورزشهای معمولی تنها ۴۰ درصد درگیر میشوند ، در طی انجام ایکس بادی بیش از ۹۰ درصد تحت تاثیر قرار گرفته ؛ همین مسئله باعث میگردد که انجام این ورزش در تنها ۲ تا ۳ جلسه ۲۰ دقیقه ای در هفته ، نتیجهای معادل ۶ تا ۹ ساعت ورزش معمولی را به همراه داشته باشد . آیا تحریک الکتریکی عضلات باعث بهبود ریکاوری میشود؟ همچنین سبب بهبود جریان خون در پوست شده، عضلات را تقویت کرده و تولید کلاژن را تحریک میکند. پزشک با توجه به شرایط فیزیکی شما برای انجام این ورزش تصمیم گیری میکند.

عضله سازی به کمک دستگاه xbodyدر کنار دیگر مزیت های این روش از جمله کمک به ترمیم سلولی و از بین بردن سلولیت اشاره کرد که گرانتر بودن این روش را نسبت به ورزش های دیگر به خوبی توجیه میکند. یک ورزش نوین است که با تحریک الکتریکی عضلات منجربه افزایش سرعت عضله سازی و افزایش سوخت چربی بدن می شود و منجربه دریافت پالس های شبیه سازی شده بدن می گردد، از ایکس بادی در فیزیوتراپی جهت ریکاوری عضلات هم استفاده می شود . مردان نیز می خواهند به خوبی دیده شوند، و دستگاه های تحریک الکتریکی هم مردان و هم زنان را به شکل متناسب و جوان نشان میدهد. این روش لاغری با تاثیر گذاری و سرعت بالای کاهش وزن افراد و عدم فشار بر روی مفاصل و همچنین دارا بودن قابلیت کنترل میزان فشار به عضلات برای افرادی با گروه سنی 18 سال به بالا که قصد کاهش وزن دارند و نمی خواهند از روش های تهاجمی کاهش وزن مانند انواع عمل های جراحی استفاده کنند و همچنین قصد صرف هزینه های بالا را ندارند بسیار مناسب می باشد. چرا که در این روش بدون استفاده از وزنه و هرگونه اعمال فشار به بدن، میتوانید استقامت بدن را افزایش داده و وزن خود را به حالت متعادل برسانیم.



منبع
آخرین مطالب