عبور حیوانات افزایش نینتندو فروش با وجود COVID-19

نینتندو سوئیچ فروش شد تا 34 درصد در سال در سال گذشته به این شرکت نقل مکان کرد 3.29 میلیون واحد با وجود تصدیق ک

توسط PARINEWS در 18 اردیبهشت 1399

نینتندو سوئیچ فروش شد تا 34 درصد در سال در سال گذشته به این شرکت نقل مکان کرد 3.29 میلیون واحد با وجود تصدیق کرد که تولید شده است را مختل توسط COVID-19 بیماری همه گیر. Animal Crossing: New Horizons شد یک خرید و فروش راننده با 11.77 میلیون واحد به فروش می رسد همانطور که از پایان ماه مارس 31st.

که به اندازه کافی به آن هفتم-بهترین-فروش سوئیچ عنوان و در عین حال حتی با تنها ده روز ارزش فروش اطلاعات به خود اختصاص داده است. نینتندو می افزاید که افق های جدید در واقع به فروش می رسد 13.41 میلیون نسخه آن در شش هفته اول هر چند که به احتمال زیاد طول می کشد و از آن گذشته گوگل برویم! به مکان ششم.

ژاپنی, آمار فروش در حال حاضر نشان داد که افق های جدیدی بود که یک ضربه بزرگ است. بازی به فروش بیشتر آن در سه روز اول از هر حیوانی عبور یا نینتندو تغییر عنوان به تاریخ نیز فشار دادن سوئیچ کنسول فروش به بالاترین سطح خود است.

به طور کلی نینتندو حمل بیش از 21 میلیون سوئیچ کنسول های این سال مالی به راحتی ضرب و شتم پیش بینی خود را از 18 میلیون. طول عمر-به-تاریخ رقم 55.77 میلیون واحد در سراسر جهان حمل می شود, دقیقا 20 میلیون پشت 3DS. نینتندو در حال حاضر پیش بینی است که آن را کشتی 19 میلیون سوئیچ کنسول در ماه مارس 31st, 2021, نشان می دهد ممکن است ضربه اوج در چرخه زندگی — مگر اینکه آن را بهتر از خود انتظارات دوباره ،

نینتندو کامل درآمد سال افزایش 9 درصد در سال در سال به 1.3 تریلیون ین ($12.3 میلیارد دلار) اما این شرکت پیش بینی بازگشت 2019 سطوح برای سال مالی آینده پیش بینی فروش 1.2 تریلیون ین.

"به نظر می رسد که تاخیر در تولید و حمل و نقل هستند به تدریج بهبود" شرکت می گوید در درآمد خود را در آزادی با توجه به همه گیر. "ما ممکن است تحت تاثیر قرار اگر وجود دارد در ادامه به مسائل مربوط به تدارکات از اجزای لازم. علاوه بر این اگر تاثیر COVID-19 طولانی مدت است و یا بدتر و بیشتر از آن ممکن است مختل محصول عرضه است."

در جای دیگر نینتندو با هشدار نسبت به کاهش تقاضا برای محصولات فیزیکی با توجه به محدودیت در حرکت و کانال های فروش در حالی که آن را نشان می دهد که توسعه برنامه ممکن است نهفته باشد اگر COVID-19 اثرات طولانی مدت و کارکنان قادر به بازگشت به کار.

نینتندو آینده نرم افزار ترکیب بسیار نازک در حال حاضر هر چند این شرکت تمایل به اعلام نسخه های اصلی در اوایل تابستان. تا کنون بزرگترین تغییر عنوان در تقویم یک بازسازی از Wii RPG Xenoblade Chronicles برای اواخر این ماه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن