ناشناس دوربین یک برنامه جدید است که با استفاده از هوش مصنوعی به سرعت گمنام عکس ها و ویدئوها

چهره ما هرگز بیشتر آسیب پذیر است. ارضا روی صورت, الگوریتم های تشخیص آن را آسان برای شناسایی افراد از روی یک ضر

توسط PARINEWS در 22 خرداد 1399

چهره ما هرگز بیشتر آسیب پذیر است. ارضا روی صورت, الگوریتم های تشخیص آن را آسان برای شناسایی افراد از روی یک ضربه محکم و ناگهانی یک واقعیت است که به ویژه در یک زمان گذشته ، اما با کمک از پیشرفت در ماشین یادگیری آن نیز آسان تر از همیشه به گمنام عکس و فیلم, از بین بردن اطلاعاتی که در غیر این صورت شناسایی افراد.

آخرین نمونه از این دوربین جدید برنامه به نام ناشناس, دوربین است که راه اندازی در iOS فروشگاه App امروز. این کار از لندن AI, راه اندازی, زمین بازی که بنیانگذاران ساخته شده است این نرم افزار با کمک روزنامه نگاران تحقیقی که می خواستم یک راه آسان برای ضبط فیلم ناشناس. اگر چه هیچ گلوله نقره ای برای حفظ حریم خصوصی ناشناس دوربین ارائه می دهد جامع ترین و آسان به استفاده از ویژگی های ما دیده ایم در یک برنامه در نوع خود است.

ناشناس دوربین با استفاده از یادگیری ماشین برای شناسایی افراد در تصاویر و ویدئوها و سپس تاری شطرنجی کردن و یا جلوگیری از به طور کامل چهره و یا کل بدن. قادر به بلوک کردن ویژگی های در دسترس نباشد مهم است, به عنوان برخی از تاری و pixelation روش می تواند معکوس شود و افراد اغلب می تواند شناسایی شود نه فقط توسط چهره خود را اما با لباس های خود را, خالکوبی و شناسایی دیگر نشانگر.

این برنامه همچنین می تواند تحریف صدای فیلم ها و نوارها هر ابرداده ای است که به طور خودکار جاسازی شده در فایل های دوربین های دیجیتال و گوشی های. که شامل یک عکس یا فیلم گرفته شده است و بسته به تنظیمات حریم خصوصی خود را که در آن گرفته شد. حتی اگر شما گمنام افراد در عکس, این اطلاعات می تواند نشان می دهد بسیاری, آیا آن را به اشتراک گذاشته شده به طور تصادفی آنلاین و یا برگرفته بعد هنگامی که یک دستگاه تجزيه و تحليل است.

شاید مهمتر از همه ناشناس دوربین پردازش محتوا در زمان واقعی بر روی کاربران دستگاه های, چیزی که امکان پذیر نیست قبل از اینکه پیشرفت های اخیر در AI. این به این معنی فیلم ها و یا عکس ها تنها وجود دارد در حالت اصلی خود را برای یک زمان کوتاه به عنوان برنامه اصلاح آنها. بنابراین اگر کسی تلفن ضبط در تاریخ بعد بدون سانسور فایل های در دسترس خواهد بود.

ما شده ایم تست ناشناس در لندن از جمله در اخیر سیاه زندگی توجه کردند. آن را قطعا یک ابزار کامل برای anonymizing جمعیت عکس در تظاهرات (چیزی که سازندگان آن می گویند آن را در اصل در نظر گرفته شده) اما آن را anonymizing کردن عکس ها و ویدئوها از افراد و گروه های کوچک بسیار ساده است.

گابریل Mitchel و هارون Abentheuer co-بنیانگذاران از زمین بازی گفت: در آستانه آنها الهام گرفته شد برای ایجاد ناشناس دوربین پس از خواندن گزارش از روزنامه نگاران در امارات متحده عربی بودند که نوشتن در مورد آزار و اذیت همجنسگرایان گروه.

"این بسیار مهم است که هر زمان که شما یک عکس از کسی که [در امارات متحده عربی] شما باید بسیار مراقب باشید به گمنام که بلافاصله گفت:" Abentheuer. "مردم فیلم ضبط و سپس گمنام آن را از طریق فتوشاپ, اما در عین حال دولت ممکن است ضبط دوربین خود و با به خطر انداختن مواد است." ناشناس دوربین حذف نیاز برای کل این پست از فرایند تولید.

Ah اوایل کاربر از برنامه که شهادت به مفید بودن آن است پل رادو یک روزنامه نگار را پوشش می دهد که جرایم سازمان یافته و فساد با EASST که کمک به انتشار پاناما مقالات. رادو گفت: در آستانه او در حال حاضر استفاده می شود ناشناس دوربین در گزارش با استفاده از آن برای ضبط ویدئوها با مصاحبه با افراد ناشناس.

"برنامه ایجاد یک تقریبا فوری لایه ای از اعتماد و ایمنی است که بسیار مهم است" رادو گفت: در آستانه. او گفت: او نشان داد مصاحبه شوندگان چگونه برنامه پنهان ویژگی های خود را در زمان واقعی است که به آنها اطمینان هیچ فیلم بود دستگیر شده است. این ساخته شده است "تقریبا فوری لایه ای از اعتماد و ایمنی می گوید:" رادو. "این آسان برای توضیح به مصاحبه شونده و آسان به نشان می دهد." یک splitscreen ویژگی همچنین اجازه می دهد تا مصاحبه نشان می دهد چهره خود را در حالی که ضبط ویدئو.

یک روزنامه نگار که در زمین بازی ارائه شده مشاوره در ساخت برنامه پل چونگ مدیر در روزنامه نگاری غیر انتفاعی شوالیه پایه و اساس است. چونگ گفت: در آستانه بیش از ایمیل است که او انتظار ندارد AC به "آینده Instagram:" اما فکر کردم آن می تواند مفید باشد برای بسیاری از مردم از جمله روزنامه نگاران و فعالان و شهروندان مستند مورد موضوعات خاص است. "این ابزار می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حساس داستان مربوط به قربانیان سوء استفاده جنسی یا خشونت مهاجران مستند نشده یا معترضان گفت:" چونگ.

اما چگونه مفید این نرم افزار برای تظاهرات? زمانی که میچل و Abentheuer شروع به کار در برنامه سال گذشته هنگ کنگ دموکراسی تظاهرات آغاز شده بود به صورت جدی و نقاب معترض بود تبدیل به هنجار شده است. این الهام گرفته از کار خود را و آنها موفق به دریافت تعدادی از معترضان به آزمون برنامه. آنها آن را به حال خود استفاده می کند اما همچنین محدودیت های آن است.

"اگر شما در حال گرفتن یک عکس از خودتان و یا گرفتن مردم دیگر هویت شما نمی خواهید به سازش هر کسی که می گوید:" میچل و قطعا برنامه کمک می کند تا با آن است. "اما ما یاد گرفتیم خیلی سریع آن است که از نظر محاسباتی بسیار سخت گمنام کل اعتراض در یک شات." هنگامی که وجود دارد بیش از حد بسیاری از چهره در قاب خود گوشی شناسایی نمی تواند همه آنها را. این جفت ارز می گویند که آنها در حال کار بر روی اضافه کردن این قابلیت "در دراز مدت است."

آزمون خود ما نشان داد همان چیزی که. اگر وجود دارد بیش از هشت نفر در قاب در بیش از یک فاصله چند متر از دوربین گمنامی فیلتر درست نیست و پا زدن در. هنوز در قاب زیر گرفته شده از یک ویدئو در یک زندگی موضوع اعتراض در لندن شما می توانید ببینید که تا چه حد از این مشکلات است. زرد انسداد ایجاد شده توسط این نرم افزار و مسدود کردن توسط آستانه. این برنامه فقط نمی گمنام مردم دور از دوربین و برای کسانی که از نزدیک این اشکالات در داخل و خارج از فوکوس گاهی اوقات آشکار مواجه است.

هنوز هم هر چند این نرم افزار دارای مزایای بیش از در حال حاضر گزینه های در دسترس برای anonymizing عکس. ابزارهای آنلاین وجود دارد که می تواند مورد استفاده قرار گیرد به مالش دادن اطلاعات از عکس های, اما آنها کند و می توان روی حیله و تزویر به استفاده از مرورگرهای تلفن همراه. شما همچنین می توانید با استفاده از ساخته شده در ابزار ویرایش عکس به صورت دستی تاری یا پوشش چهره اما این طول می کشد زمان و تلاش بیشتر. رمزگذاری نرم افزار پیام سیگنال به تازگی اضافه شده یک ابزار به تیرگی چهره در عکس, اما این مطابقت ندارد همه از AC ویژگی های مانند مسدود کردن چهره در دسترس نباشد و سلب ابرداده.

ناشناس دوربین ارائه می کند یک راه سریعتر برای گمنام ویدئوها و تصاویر, اما اگر شما علاقه مند به پنهان کردن هویت خود را این است که تنها بخشی از تصویر.

وجود طیف وسیعی از اطلاعات است که می تواند مورد استفاده برای شناسایی افراد در تظاهرات به خصوص اگر تلفن آنها را مصادره کردند. و حتی اگر روزنامه نگاران و فعالان با استفاده از ابزار مانند این به گمنام عکس, این بدان معنی نیست که اجرای قانون خواهد شد. در انگلستان به عنوان مثال پلیس استقرار اختصاصی عکاسان در اعتراض به ضبط تصاویر از جمعیت و ایجاد "نقطه نقطه ورق" برای شناسایی مکرر معترضان. حتی اگر شما کنترل چگونه شما را به عکس ها و فیلم های شما نمی توانید کنترل کنید که چگونه افراد دیگر انجام دهد.

ناشناس دوربین رایگان است برای دانلود بر روی iOS امروز اما روز رسانی پرداخت می شود (برای $1.99) مورد نیاز است برای باز کردن توانایی ضبط ویدئو بدون متن. زمین بازی می گوید که تمام درآمد حاصل از ارتقاء از ماه اول فروش اهداء خواهد شد به مینه سوتا-غیر انتفاعی بر اساس سیاه و سفید عکاسی جمعی و نه برای سود رسانه های جمعی اسب شاخدار شورش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن