یکی دیگر از شرکت های نوآورانه داده است تا در انقلابی تلفن همراه عکاسی

نور این شرکت در پشت نوکیا 9 منحصر به فرد مجموعه ای از پنج دوربین عقب داده است تا در آن غیر متعارف تلاش برای ان

توسط PARINEWS در 23 خرداد 1399

نور این شرکت در پشت نوکیا 9 منحصر به فرد مجموعه ای از پنج دوربین عقب داده است تا در آن غیر متعارف تلاش برای انقلابی در دوربین های دیجیتال در جیب ما است. در یک بیانیه برای اندروید اقتدارنور گفت: این "دیگر فعال در صنعت گوشی های هوشمند."

نور مجموعه ای را برای غلبه بر محدودیت های دوربین کوچک سنسور — مانند کسانی که در تلفن های ما — با قراردادن یک تن از دوربین (هر کدام با کانونی مختلف) بر روی یک دستگاه و ترکیب داده ها از تمام کسانی که ماژول. خود را اثبات مفهوم برای این بود $2,000 L16 دوربین. در یک بررسی همکار من Sean O'Kane اعتبار L16 به عنوان یک مهندسی مارول و گفت: این در واقع تحویل, تصویر با کیفیت بهتر از بسیاری از دستگاه های تلفن همراه. اما آن را هنوز هم عقب مانده به خوبی پشت دوربین های بدون آینه و dslr ها و به طور واضح نبود برش برای تیراندازی همه حالات.

An image of the Light L16 camera.

پس از آن نور با همکاری نوکیا تلفن های همراه نوکیا 9 و رفت تا آنجا که برای ساخت یک تراشه سفارشی است که به کمک این گوشی پردازنده Snapdragon با موفقیت ضبط داده ها از آن پنج دوربین عقب به طور همزمان. به عنوان Ars Technica, یادداشت های نوکیا 9 خیلی خوب بود در تصویر انباشته و یک برش بالاتر از همه بیش از دوربین تلفن همراه در این منطقه از عمق درک.

اما در زمان نوکیا 9 اندازی دیگر سازندگان تلفن مانند گوگل و اپل و هواوی در حال حاضر یافت می شود سحر و جادو خود را با smart HDR و دوخت چندین عکس را به یک شات تنها. عکس از نوکیا 9, فقط واقعا نمی ایستادگی کردن. بدتر هنوز, جمع آوری داده ها از پنج تا 12 مگاپیکسل دوربین منجر به آهسته ضبط و پردازش بار که به معنای شما در معرض خطر از دست رفته دنبال کنید تا شات.

اخیرا بزرگتر از اندازه سنسور در حال پیدا کردن راه خود را به گوشی های هوشمند برای کمک به افزایش بیشتر کیفیت تصویر و جزئیات. و شرکت ها در حال پیدا کردن راه های هوشمندانه از گسترش رسیدن به periscope با زوم سیستم.

که نور چراغ به دنبال در قدم به قدم از Lytro — یک شرکت دیگر که یک بار تبلیغ پیشگامانه عکاسی تکنولوژی و به طور قابل توجهی تغییر ، نور وب سایت می گوید این شرکت در حال حاضر با تمرکز بر "زمان واقعی 3D ادراک عمق پلت فرم را قادر خواهد ساخت که وسایل نقلیه را ببینید مانند انسان است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن