'Antifa, اتوبوس,' مضر در حال گسترش وحشت از طریق شهر های کوچک آمریکا

افسانه ای اتوبوس پر از خونخوار antifa معترضین و باعث ترس و وحشت در مناطق روستایی شهرستانهای سراسر کشور — حتی ا

توسط PARINEWS در 16 خرداد 1399

افسانه ای اتوبوس پر از خونخوار antifa معترضین و باعث ترس و وحشت در مناطق روستایی شهرستانهای سراسر کشور — حتی اگر هیچ مدرکی وجود ندارد که آنها وجود داشته باشد. این خبر مربوط به شناسه حداقل پنج جداگانه روستایی شهرستان که در آن مردم محلی هشدار داده اند قریب الوقوع حملات اگر چه هیچ یک از این شایعات را اثبات شده است. قابل توجه شایعات اغلب طراحی شده به محلی خاص منطقه یک "hyperlocal" روش زمانی استفاده می شود برای افزایش گسترش اطلاعات غلط در سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

ان بی سی نیوز, اولین گزارش اخیر افزایش antifa مرتبط با اطلاعات غلط که برخی از آنها ترویج می شد با گروه های ملی نما به عنوان antifa حساب. اما حتی پس از شایعات افشا و خنثی شد آنها همچنان به گسترش در Facebook اغلب الهام بخش زندگی واقعی درگیری و موارد خشونت است.

در چنگال واشنگتن, چند نژادی خانواده چهار بود مورد آزار و اذیت افراد مسلح محلی که به اعتقاد آنها به نمایندگی از یک antifa تاخت و تاز. خانواده در حال وارد شهر در یک سفر کمپینگ سفر در اندازه کامل اتوبوس مدرسه. پلیس محلی می گویند آنها در مواجهه با "هفت یا هشت carloads" از مردم که به شدت آنها را مورد پرسش خود را در مورد antifa اتصالات. زمانی که خانواده اقدام به رانندگی کردن مردم محلی قطع درختان در سراسر جاده به جلوگیری از آنها را از فرار. آنها تنها قادر به ترک بعد از یک گروه از دانش آموزان داشت.

در موارد دیگر هر روز اتوبوس منشور کسب و کار کشیده شده است به سردرگمی درمان به عنوان فرض سربازان کاروان تا ثابت شود. در چهارشنبه آیداهو ناوگان خدمات کسب و کار را هدف قرار داده بود توسط یک جزئی وحشت پس از افشا و خنثی شایعه ادعا ورودی آشوبگران بودند هدف قرار دادن دولت است. یکی از شهروندان ارسال شده یک عکس از خود را در Facebook به عنوان شواهد antifa تاخت و تاز ادعا "این اتوبوس پر بود از آنها."

"اگر کسی می بیند یک پست در مورد من لطفا پرچم آن را" صاحب شرکت ارسال شده در چهار شنبه. "نولان رانندگی از محل کار به خانه و کسی که آن را ارسال کرده گفت: آن را پر از antifa."

در جای دیگر اطلاعات غلط آمده است از کلانترها خود را. در کاری County, Oregon, کلانتر جان بخش گفت: وزارت Facebook پیروان "من اطلاعات است که سه باس [sic] بارهای از Antifa معترضان در حال ساخت راه خود را" به شهرستان — اگر چه او افزود: "من نمی دانم اگر این شایعات درست هستند یا نه."

وی غیر نظامی داوطلب برای کمک به دفاع از شهر باید اتوبوس را تحقق. "بدون درخواست من مطمئن هستم که ما یک مقدار زیادی از پسران محلی بیش از حد با اسلحه است که حفاظت از شهروندان و اموال خود را."

بخش در زمان پایین پست پس از انتقاد شدید از Facebook نظر. او اصرار دارد آن را نه به عنوان یک تماس با اسلحه. این معلوم نیست از کجا وارد کردم نکته اصلی در مورد ورودی اتوبوس ها — از جمله مکان خاص و تعداد — اما به نظر می رسد را از طریق زنجیره ای مشابه از شایعات. "ما county وکیل فرستاده من یک پست از کسی گفت:" خبرنگاران محلی "و آن را به او فرستاده شده توسط یکی دیگر از وکیل است که نوع یک وکیل خصوصی."

شایعات شده اند به خصوص پر جنب و جوش در Facebook. یک پست نوشته شده توسط ناشناخته خروجی به نام DC رازهایادعا می کند کشف کرده اند برنامه های خاص به اتوبوس تعداد زیادی از "antifa تروریست ها" را به یک شهر کوچک به نام Sparta, ایلینوی "که در آن آنها خواهد شد و به هدف روستایی سفید آمریکایی با سوزاندن مزرعه خانه ها و کشتار دام است." مقاله نام خاص مسیرهای اتوبوس خواهد شد (منابع به "بسیار قابل اعتماد افراد"), و ادعا می کند ایلینوی هدف قرار داده بود به دلیل محدودیت در مالکیت اسلحه را "تبدیل دولت به یک گالری تیراندازی برای Antifa تروریست ها است."

در این پست یک اعتبار چاپ زودتر گزارش از اخبار طبیعیبدنام ضد واکسیناسیون خروجی است که ممنوع شده است از ارسال در Facebook. اما تعداد بازدید صفحه لیست مقاله به آدرس جدید به نظر می رسد که به طور کامل طفره رفت کسانی که محدودیت امکان ارسال به سفر به طور گسترده ای در Facebook. لینک به DC رازهای پست گذاشته شده بیش از 1000 بار از روز پنج شنبه خود از جمله طرفداران گروه برای رئیس جمهور تهمت, Candace اونز و راش Limbaugh.

اسپارت را کلانتر خطاب به شایعات روز جمعه گفت: "ما هیچ مدرکی به ما منجر به این باور که این اتفاق در همه معتبر." Facebook بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

در برخی از راه وحشت دامن زده شده است توسط فدرال در پاسخ به اعتراضاتی که در ادامه به مطرح antifa گروه به عنوان یک راننده اصلی در حال انجام بدهم. در این هفته رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد قصد خود را برای تعیین antifa به عنوان یک گروه تروریستی, اما نه اف بی آی و وزارت امنیت داخلی هر موجود هوشمندی به عقب ادعای. هیچ یک از 22 جنایی مورد در ارتباط با تظاهرات نشان داده اند هر گونه روابط به antifa گروه.

اما در بیانیه هفته گذشته بار هشدار داد از سفر antifa سلول های شبیه به آن شرح داده شده توسط News. "در بسیاری از مکان ها به نظر می رسد خشونت برنامه ریزی شده و سازمان یافته و هدایت شده توسط anarchistic و سمت چپ افراط گرایان" بر گفت: "با استفاده از Antifa مانند تاکتیک بسیاری از آنها سفر از خارج از کشور به ترویج خشونت است."

آن را بیشتر محدود نسخه از شعارهای استفاده شده توسط رئیس جمهور تهمت که استفاده antifa به عنوان یک سیاسی فویل از اوایل در مبارزات انتخاباتی خود. "این ANTIFA و رادیکال چپ" او توییتی در همان روز. "دراز نمی تقصیر را به گردن دیگران!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب