ضد تراست جلسه با مدیران عامل Facebook, آمازون, گوگل و اپل موکول به روز شنبه

کنگره شنوایی با مدیران ارشد از Facebook, گوگل, آمازون و اپل موکول شده است برای ظهر به وقت شرق آمریکا در روز چه

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

کنگره شنوایی با مدیران ارشد از Facebook, گوگل, آمازون و اپل موکول شده است برای ظهر به وقت شرق آمریکا در روز چهارشنبه. در اصل برنامه ریزی شده برای روز دوشنبه جلسه بود ضربه پشت چند روز اجازه می دهد تا اعضای کنگره به پرداخت جهات به اواخر Rep., John Lewis, درگذشت ژوئیه 17. لوئیس دروغ در دولت در ساختمان کنگره ایالات متحده در هفته آینده.

کمیته قضایی مجلس شنوایی با مارک زوکربرگ, جف بزوس, تیم کوک و سوندار پیچای را به تمرکز بر روی های مختلف آنتی تراست مسائل هر مدیر عامل شرکت با خرید و فروش. این بخشی از یک yearlong رسیدگی به بخش فن آوری ضد رقابتی رفتار است. در این جلسه انجام خواهد شد از راه دور به پایبندی به کروناویروس اجتماعی فاصله دستورالعمل. توییتر مدیر عامل شرکت جک دورسی است که انتظار نمی رود به شهادت با وجود فشار اواخر هفته گذشته از برخی از جمهوری خواهان در کمیته.

خانه قضائیه آنتی تراست کمیته فرعی در حال بررسی است متفاوت اتهام نقض حقوق بشر توسط هر یک از چهار شرکت: گوگل کنترل آگهی خود را در بازار Facebook را خریداری واتساپ و Instagram اپل فروشگاه App سیاست و آمازون درمان فروشندگان شخص ثالث.

"پس از ماه ژوئن گذشته فرعی شده است بررسی تسلط تعداد کمی از سیستم عامل های دیجیتال و کفایت موجود قوانین ضد تراست و اجرای" خانه قضائیه رئیس کمیته Jerrold Nadler و آنتی تراست کمیته فرعی رئیس David Cicilline در بیانیه ای گفت شنبه. "با توجه به نقش محوری این شرکت بازی در زندگی مردم آمریکا بسیار مهم است که مدیران آینده هستند. به عنوان ما گفت: از شروع شهادت آنها ضروری است برای ما برای تکمیل این بررسی است."

کمیته انتظار دارد که به موضوع یک گزارش کامل این تحقیقات یا بعد از این تابستان و یا اوایل پاییز.

چهار جلسه به جریان زندگی می کنند در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن