انتخاب استخر ایزی ست ساده است

به علاوه، جنیفر لوپز به عنوان خواننده نیز موفق بوده و آلبومهای موفقی مانند “آن دی سیکس” و “جی.لو” را منتشر کر

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

به علاوه، جنیفر لوپز به عنوان خواننده نیز موفق بوده و آلبومهای موفقی مانند “آن دی سیکس” و “جی.لو” را منتشر کرده است. این استخر پیش ساخته و بادی برای تمامی رده های سنی ساخته شده است و حتی برای کودکان و نوجوانان نیز دارای نمونه های منحصر به فرد می باشد. وجود یک حمام مجهز به وان برای داشتن یک اتاق مستر کامل قطعاً ضروری است. در برخی از این محصولات که دارای عمق زیاد می باشند نیز وجود نردبان جزو قابلیت های آن به حساب می آید و می توان نسبت به خرید اقدام کرد. از این رو محل استفاده از محصول نیز زیاد و متنوع می باشد و افراد به راحتی قادر به استفاده از آن در موقعیت های مختلف می باشند. در نتیجه استفاده از آن نیز به راحتی صورت می گیرد و می توان با خیالی آسوده آن را استفاده کرد. علاوه بر این ها قطعا بهره مندی از پمپ باد نیز باعث شده تا شما بتوانید به راحتی اقدام به راه اندازی و باد کردن این محصول کرده و با خیالی آسوده بتوانید از یک استخر کامل استفاده نمایید. ᠎Post was c reat᠎ed wi th GSA Con​tent G​ener᠎at᠎or ᠎DEMO᠎.

این محصول با توجه به ابعادی که دارد قطعا گزینه ای مناسب به شمار می رود و شما این مزیت را در اختیار خواهید که به ساده ترین شکل ممکن این محصول را در هر زمان و مکان جمع آوری کرده و در فضا و محیط مورد نظر خود اقدام به راه اندازی و استفاده از این محصول نمایید. بدنه محصول منعطف و راحت است به طوری که می توان به راحتی برای جا به جایی محصول آن را جمع آوری کرده و در بسته بندی کوچک قرار داد. یکی از قسمتهایی که باید در حفظ آن کوشا باشید؛ کف استخر ایزی ست است. 76 سانتی متری برخوردار است ، به دلیل قطر بسیار بالای این محصول استفاده همزمان چندین نفر فراهم است و چه بسا بزرگسالان نیز می توانند از این استخر استفاده کنند ، همچنین ارتفاع 76 سانتی متری آن باعث شده است تا کودکان و نوجوانان نیز بتوانند از محصول استفاده کنند ، ساختار این استخر پیش ساخته ایزی ست به گونه ای است که به راحتی می توان آن را راه اندازی کرد ، به دلیل سهولت در نصب ، اینگونه استخر ها به استخر های ایزی ست یا فست ست نیز معروف شدند ، چرا که نیازی به نصب میله یا پایه وجود ندارد ، بلکه تنها بایستی لبه های بادی استخر را که از جنس pvc است با استفاده از پمپ باد دستی باد کنید ، پس از آن تنها کافیست که داخل استخر را با آب پر کنید تا محصول آماده استفاده شود ، ظرفیت این استخر 3853 لیتر است و به همین دلیل نیز پمپ تصفیه آبی نیز در کنار استخر قرار گرفته است که با استفاده از آن بتوانید آب استخر را تصفیه کنید .

هر چند که از بیرون دارای جنس برزنت بادوام هستند اما چنانچه در کف آنها وسیله تیز یا داغ باشد؛ احتمال آسیب وجود دارد. تمایل به خرید این محصول در بین افراد وجود دارد و محبوبیت آن زیاد است. بدنه ترکیبی از ساختار برزنتی و بادی می باشد که در نتیجه در کنار هم موجب ایجاد استحکام و راحتی شده است. استخرهای Easy set، همانطور که از نامشان پیداست به راحتی نصب میشوند و راه اندازی آنها دردسر زیادی ندارد. بنابراین دارای قابلیت حمل و نقل آسان می باشد و نصب مجدد آن نیز به راحتی صورت می گیرد. این محصول در برخی از انواع خود دارای پمپ تصفیه آب نیز خواهد بود که به بدنه متصل می شود و ساختاری بی نظیر و بی نقص را ایجاد می کند. اما در بخش لبه محصول ساختار بادی شده است و می توان به سرعت آن را نصب کرد. به سادگی نصب می شود نگهداری می شود و سرگرم گننده است . این استخر با استفاده از با کیفیت ترین PVC ها تولید شده و چند برابر قوی تر از نمونه های مشابه بازار است و این بعلت توری نایلونی می باشد که در لایه میانی از آن استفاده شده است.

دکوراسیون خانه جنیفرلوپز در نمای خارجی این ساختمان با استفاده از آجر سفید و سقف شیروانی طراحی شده است، که ترکیبی از سبک کلاسیک و مدرن را به ارمغان آورده است. در پشت آشپزخانه، یک پاسیو کوچک به همراه میز ناهار خوری و مبل راحتی برای صرف وعدههای غذایی و استراحت در نظر گرفته شده است. همچنین این محصول می تواند با داشتن ابعاد بزرگ در باغ و ویلا مورد استفاده قرار گیرد و راحتی برای داشتن انواع تفریحات آبی را ایجاد کند. استفاده از برزنت در بدنه این استخرها باعث مقاومت و دوام بالای آنها در برابر فشار و همچنین ایجاد خاصیت ضد آب و سایر قابلیتهای ویژه در آنها شده است. داشتن پمپ تصفیه آب موجب ایجاد مزیت های گوناگون می شود که مورد توجه عده زیادی از افراد قرار گرفته است. سپس به کمک پمپ باد، لایه بالایی یا همان لبههای استخر باد میشود. برای نصب این استخرها کافی است لبه بادی آن را به کمک پمپهای برقی یا شارژی باد کنید.

آخرین مطالب