ظاهرا Konami می سازد دسکتاپ رایانه های شخصی بازی در حال حاضر ؟

Konami شرکت ژاپنی است که در غرب شناخته شده برای توسعه Metal Gear Solid, Silent Hillو کسلوانیا فرانچایز ظاهرا ب

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

Konami شرکت ژاپنی است که در غرب شناخته شده برای توسعه Metal Gear Solid, Silent Hillو کسلوانیا فرانچایز ظاهرا بدست, به, بازی, کامپیوتر, کسب و کار است. ژاپنی, خروجی کامپیوتر سازمان دیده بان گزارش که صف خود را از Arespear رایانه های شخصی بازی باز است برای پیشسفارش در حال حاضر شروع به در 184,800 ین (در حدود $1,760) و آنها گزارش با توجه به کشتی در ماه سپتامبر.

من نمی توانم بگویم من از طرفداران طراحی این عدد. خود پیازی موارد شبیه کسی که تنظیم کردن یک بمب در داخل یک Mac Pro و آنها نیز طراحی شده توسط 9th, نسل پردازنده های اینتل. در غیر این صورت مشخصات خود را به نظر می رسد مناسب و معقول به اندازه کافی برای یک محدوده از قبل از ساخت ماشین آلات.

ورود به سطح 184,800 ین (در حدود $1,760) C300 می شود شما یک پردازنده Intel i5-9400F CPU, کارت گرافیک Nvidia GTX 1650 کارت گرافیک 8GB RAM و 512GB از ذخیره سازی. گام به 316,800 ین (در حدود $3,017) C700 و شما یک آب سرد Intel i7-9700 با یک کارت گرافیک Nvidia RTX 2070 فوق العاده و 16GB RAM, و اضافی 1TB از فضای هارد دیسک. در نهایت وجود دارد 338,800 ین (در حدود $3,227) C700 Plus که دارای همان مشخصات به عنوان C700 اما شفاف پانل سمت و RGB روشنایی.

این باید به عنوان جای تعجب نیست که کونامی است که در ادامه به انجام کارهای دیگر از توسعه بزرگ ورودی های جدید در آن خیمه فرانشیز آن در تاریخ اخیر. پنج سال پیش مدیر عامل شرکت Konami Digital Entertainment گفت که این شرکت تغییر توجه خود را به دور از AAA کنسول بازی به نفع تلفن همراه و یک سال بعد این شرکت برای انتقاد remastering انتخاب cutscene ها از یکی از بزرگترین بازی ها تا کنون ساخته شده است, Metal Gear Solid 3تنها به استفاده از آنها برای ترویج pachinko ماشین. بله من هنوز هم تلخ است.

از آنجا که این شرکت به نظر می رسد مصمم به تولید هر چیزی است که جدید Metal Gear Solid یا Silent Hill بازی, ساخت بازی رایانه های شخصی مورد به عنوان حس بسیار به عنوان هر چیزی — به خصوص پس از به عنوان PCGamer گزارش PC gaming رشد کرده است به طور فزاینده ای محبوب در ژاپن در سال های اخیر است.

وجود دارد هیچ کلمه ای در مورد اینکه آیا Konami قصد دارد خود را بازی رایانه های شخصی به بازار خارج از ژاپن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن