اپل اعلام جدید 13 اینچی MacBook Pro با سحر و جادو صفحه کلید

زودتر از انتظار اپل اعلام کرد 13-inch MacBook Pro با سحر و جادو صفحه کلید. این ویژگی اختیاری اینتل 10-Gen پردا

توسط PARINEWS در 15 اردیبهشت 1399

زودتر از انتظار اپل اعلام کرد 13-inch MacBook Pro با سحر و جادو صفحه کلید. این ویژگی اختیاری اینتل 10-Gen پردازنده و شروع می شود در $1,299. در یک معنا آن است که جزئی spec-دست انداز برای ارتقاء های موجود در صف 13-inch MacBook Pros. اما آن را نیز نشان دهنده پایان یک عصر: اپل دیگر به فروش می رساند هر گونه لپ تاپ های جدید با بسیار بدخیم پروانه صفحه کلید ساز.

اپل منتقل شده است نسبتا به سرعت به چرخه پروانه صفحه کلید از صف خود را. 16-inch MacBook Pro اعلام شد در ماه نوامبر سال 2019 به دنبال تجدید مک بوک ایر با سحر و جادو صفحه کلید این گذشته در ماه مارس. در طول شش ماه اپل به طور کامل جابجا کردن آن کل لپ تاپ صف با مدل های که با استفاده از بهتر قیچی سوئیچ های صفحه کلید. که نسبت به پنج سال از آن را صرف تلاش برای پروانه صفحه کلید ساز و کار از مک بوک 2015 (در حال حاضر قطع).

به عنوان با آخرین MacBook Pro, اپل چسبیده با رعد 3 / USB-C کانکتور دو یا چهار نفر از آنها در مجموع (به همراه یک جک هدفون). لمس نوار نیز باقی مانده برای بهتر یا بدتر در کنار یک حسگر اثر انگشت TouchID و — سپاس — واقعی فیزیکی کلید ESC.

13-inch MacBook Pro در حال حاضر دارای 16GB سریعتر 3733MHz RAM در آن "انتخاب" تنظیمات در کنار یک 256GB SSD. رم قابل ارتقا تا 32GB و ذخیره سازی می تواند specced تمام راه را تا به 4TB. اپل می گوید که 10 نسل پردازنده های اینتل دارای یک توربو بوست تا 4.1 Ghz و Intel Iris graphics پشتیبانی نرم افزار نمایش XDR در 6K قطعنامه.

پایه $1299 مدل نیز همراه با 256 GB از ذخیره سازی از 128GB در قبل ، اما آن را فاقد 10th Gen و پردازنده شروع می شود با 8GB RAM. ارتقا به 16 گیگابایت حافظه RAM در دسترس است برای $100 کاهش از $200 اپل برای شارژ همان ارتقاء در قبل ،

شده اند وجود دارد شایعاتی که صفحه نمایش خواهد بود ضربه به چیزی نزدیک به 14 اینچ زیر 16 اینچ MacBook Pro را کاهش ناهنجاری. که به نظر نمی رسد که این مورد در اینجا. اپل می گوید این 13 اینچ صفحه نمایش می تواند رسیدن به 500 nits روشنایی و پشتیبانی از P3 وسعت رنگ گسترده ای.

آن را در دسترس برای سفارش در اپل سایت و وارد خواهد کرد "را انتخاب کنید فروشگاه های اپل و اپل نمایندگیهای مجاز در اواخر این هفته است." آموزش مشتریان می توانید ذخیره کنید $100 در مدل پایه قیمت.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب