اپل بسته چینی فروشگاه App راه گریز باعث هزاران نفر از بازی ها حذف شود

اپل به زودی شروع به از بین بردن هزاران نفر از بازی ها از آن چینی App Store در ماه جولای به عنوان یک نتیجه از ی

توسط PARINEWS در 2 تیر 1399

اپل به زودی شروع به از بین بردن هزاران نفر از بازی ها از آن چینی App Store در ماه جولای به عنوان یک نتیجه از یک سیاست است که نیاز به پرداخت تمام بازی ها و یا بازی ها با در برنامه خریدهای به مجوز توسط چینی رگولاتور بلومبرگ گزارش. این اقدام نشانه پایان یک راه گریز است که اجازه توسعه دهندگان به فروش بازی بر روی پلت فرم در حالی که آنها در انتظار تصویب است.

تنظیم کننده های چینی گزارش می تواند ماه را به تصویب بازی دادن به توسعه دهندگان این فرصت به سود حاصل از عناوین که در غیر این صورت خطر بودن ممنوع است. بلومبرگ می گوید که راک استار بازی کرده است با تکیه بر راه گریز به فروش عناوین از Grand Theft Auto حق رای دادن در کشور, به عنوان مثال. اما در فوریه اپل شروع به یادآوری توسعه دهندگان که نیاز به اخذ مجوز ژوئن 30th, و یا خود را در معرض خطر بودن بازی ممنوع شده است.

اقدامات در حال انتظار برای تاثیر حداقل یک سوم از گزارش 60,000 بازی در حال حاضر ذکر شده در اپل چینی فروشگاه App هستند که یا پرداخت و یا از ویژگی های در برنامه خریدهای و که در حال حاضر فاقد مجوز است. برای برخی از توسعه دهندگان بازی است که می تواند به معنای از دست دادن تمام درآمد حاصل از اپل دومین برنامه بازار. توسعه دهندگان باید گزینه تعویض بازی های خود را به طور انحصاری آگهی مبتنی بر مدل به اطراف مجوز مورد نیاز و یا اگر آنها را به منابع برای انجام این کار تنظیم بازی های خود را برای پاسخ به مطالبات بازرسان.

بلومبرگ اشاره می کند که عمده برنامه اندروید فروشگاه های اجرا نیاز به مجوز قبل از انتشار در چین پس از سال 2016. وضعیت برنامه اندروید فروشگاه در چین متفاوت است به iOS پس از این اجرا شده توسط بازیکنان محلی مانند Tencent, Oppo و هواوی. گوگل با ارائه گوگل فروشگاه بازی در چین است.

اخبار از بین بردن می آید در همان ماه که اپل حذف یک جفت از پادکست برنامه های از آن چینی فروشگاه App به درخواست دولت چین. این برنامه می تواند بنا به گزارش ها استفاده می شود برای دسترسی به محتوای غیر قانونی تلقی در کشور است. بلومبرگ اشاره می کند که در چین ساخته شده تا حدود 20 درصد از فروشگاه App اپل درآمد در سال 2019.

اپل کاهش یافته است به نظر به بلومبرگ در مورد آن گزارش و یک نماینده از شرکت بلافاصله پاسخ به آستانه's درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب