اپل تایید آن را خریداری واقعیت مجازی رویداد استارتاپ NextVR

اپل تایید کرده است اما در واقع خرید واقعیت مجازی شرکت NextVR که دارای تخصص در ضبط حوادث زندگی می کنند مانند کن

توسط PARINEWS در 25 اردیبهشت 1399

اپل تایید کرده است اما در واقع خرید واقعیت مجازی شرکت NextVR که دارای تخصص در ضبط حوادث زندگی می کنند مانند کنسرت ها و مسابقات ورزشی به تجربه در VR با توجه به بلومبرگ. این شرکت را تایید می رسد و پس از 9to5Mac گزارش اولين کسب در اوایل ماه آوریل.

NextVR وب سایت نیز تغییر در این هفته به عنوان خوانده شده, "ما در حال رفتن در یک مسیر جدید" و شرکت تشکر خود را "همکاران و طرفداران در سراسر جهان برای نقش شما در ایجاد این بستر های نرم افزاری عالی برای ورزش و موسیقی و سرگرمی تجربه در واقعیت مجازی است." بلومبرگ گزارش می دهد که این شرکت تعطیل نشان می دهد آن است که جذب می شود به طور کامل به اپل.

در زمان اولیه 9to5Mac گزارش نه اپل و نه NextVR را تایید خبر, و هر دو شرکت های سکوت برای چند هفته پس از گزارش اولیه و یک موج از دنبال کردن داستان است. 9to5Mac قرار داده و کسب ارزش 100 میلیون دلار اگر چه اپل به دلیل خودداری از افشای شرایط مالی این قرارداد طبق معمول هنگامی که آن را بدست می آورد شرکت.

در بیانیه اپل به بلومبرگ معمولی خود را boilerplate زمانی که در پاسخ به اخبار آن را به دست آورد یک شرکت: "اپل خرید کوچکتر و شرکت های فن آوری از زمان به زمان ما به طور کلی مورد بحث نیست هدف ما و یا برنامه."

معلوم نیست چه اپل ممکن است با استفاده از تکنولوژی NextVR ایجاد شده اما این شرکت گزارش شده است که در یک جفت از عینک واقعیت افزوده را به عنوان به خوبی به عنوان برخی از انواع هدست و یک یا هر دو از این دستگاه ممکن است یک VR جزء شبیه به ویندوز واقعیت ترکیبی دستگاه HoloLens و سحر و جادو جهش یک کار گیرند. همچنین در حال حاضر اپل TV Plus دادن به آن یک برنامه به جریان زنده رویداد محتوا اسیر با NextVR را از دوربین به گوشی های هوشمند و صفحه نمایش دیگر که ممکن است جفت با هر احتمالی در تاریخ و VR دستگاه.

با توجه به Techcrunch, NextVR مطرح است بیش از 115 میلیون دلار در طول دهه گذشته است. این شرکت تاسیس شد در راه بازگشت در سال 2009 پیش از مدرن VR موج تحریک توسط Facebook متعلق به Oculus VR را به شکستن رکورد کمپین Kickstarter در سال 2012. به جای تمرکز بر روی سخت افزار های جانبی نمایش VR محتوای NextVR تاسیس شد در اطراف ضبط و فشرده سازی ویدئو برای تجربه آن را در 360 درجه بدون توجه به آنچه دستگاه محتوا خواهد بود مشاهده شده است.

این شرکت با همکاری در گذشته با سازمان های خبری مثل CNN و ورزشی مانند لیگ NBA و نسکار برای پخش بازی ها و برنامه های ویژه در VR. و به عنوان VR سخت افزار توسعه یافته به عنوان سمبل آزادی بیشتر حرکت NextVR را تصرف تکنولوژی به سرعت نگه داشته و اجازه دادن به آن در پخش برنامه های ضبط بیشتر از تجربه فیزیکی در حال زندگی در یک رویداد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن