اپل دو برابر پایین در تصمیم بحث برانگیز رد ایمیل برنامه هی

اپل ایستاده است پشت آن تصمیم به رد آینده به روز رسانی برای iOS, نرم افزار های جدید سرویس ایمیل با سلام. در نام

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399

اپل ایستاده است پشت آن تصمیم به رد آینده به روز رسانی برای iOS, نرم افزار های جدید سرویس ایمیل با سلام. در نامه ای به هی خالق Basecamp به دست آمده و با شرفاپل به تشریح برنامه فروشگاه قوانین آن می گوید: هی برنامه می شکند و توصیه این شرکت به پایبندی به توسعه دستورالعمل اگر Basecamp مایل به ادامه به روز رسانی نرم افزار بر روی سیستم عامل iOS و یا انتشار آن را برای مک. آن را نیز می گوید: از آن کاهش یافته است به انتشار نسخه مک این برنامه در فروشگاه برنامه خود را انعکاس اپل زودتر پذیرش است که باید آن را هرگز تایید نسخه های iOS از هی برنامه در وهله اول.

نامه امضا شده است توسط شرکت برنامه نقد و بررسی هیئت مدیره, اما, اپل, بازاریابی, رئیس Phil Schiller ساخته شده مشابه نظرات در مصاحبه با TechCrunch منتشر شده امروز. Basecamp علنا مورد مناقشه اپل تصمیم گفت: نباید مجبور به کاربران اجازه می دهد تا برای ثبت نام با سلام از طریق در برنامه خرید و دست 30 درصد از آن سالانه 99 دلار هزینه اشتراک به اپل به عنوان یک نتیجه. به عنوان آن می ایستد در حال حاضر نسخه فعلی با سلام به شما اجازه ورود به این برنامه اما شما باید با خرید یک اشتراک برای خدمات این شرکت در وب سایت خود ، هی راه اندازی به ماه آینده است اما در حال حاضر در دسترس در یک حالت آزمایشی رایگان برای دعوت کاربران است.

"هی ایمیل نرم افزار به بازار عرضه شده است به عنوان یک ایمیل برنامه در فروشگاه app اما هنگامی که کاربران دانلود نرم افزار خود را, آن کار نمی کند" در این نامه می خواند. اپل به نقل از سه فروشگاه App سیاست — دستورالعمل 3.1.1 و دستورالعمل 3.1.3 (یک) و 3.1.3 (b) — که طرح این شرکت نیاز به خرید در نرم افزار برای بسیاری از برنامه های با تنها استثنا حک شده برای یک زیر مجموعه از "خواننده برنامه" مانند Netflix و دیگر خدمات جریان.

اپل ارائه می دهد یک راه حل دیگر: Basecamp می تواند اجازه می دهد تا هی برنامه برای حمایت از شخص ثالث ارائه دهندگان ایمیل در نتیجه آن یک گزینه است که اجازه می دهد برنامه به تابع شبیه به دیگر مشتریان ایمیل که بسیاری از آنها لازم نیست که یک شبیه مدل کسب و کار به سلام و به طور معمول reskin صندوق موجود ارائه دهندگان ایمیل مانند Gmail. (هی اتهامات 99 دلار در سال برای استفاده از سرویس ایمیل و برای دسترسی به یک @hey.com آدرس ایمیل و آن را پشتیبانی نمی کند ورود با دیگر ارائه دهندگان.)

مسئله اصلی در این بازی این است و نه قوانین خاص اپل در بالا ذکر شده اما تاریخ آن از اعمال آنها متناقض. قبل از این سال اپل اجازه داده است برنامه های متعدد مشابه با مدل های کسب و کار به هی به وجود داشته باشد در فروشگاه App و لازم نیست این برنامه شامل در برنامه خرید گزینه. این شرکت همچنین معروف ساخته شده معافیت برای رقبا مانند آمازون و Netflix است که هر کدام معلول توانایی برای خرید اشتراک و یا محتوای خود را در برنامه و یا در برخی موارد به کارگردانی کاربران به یک مرورگر به انجام این کار.

جنجال که لگد کردن در اوایل این هفته با رسمی راه اندازی هی مطرح شده سوالات مهم در مورد اپل پاسداشت از فروشگاه App و این که آیا آی فون ساز ورزش ضد مزیت رقابتی بیش از رقابت خدمات از توسعه دهندگان شخص ثالث از طریق فرمان خود را 30 درصد کاهش و متناقض نرم افزار از فروشگاه App قوانین.

مبارزه می آید در متزلزل زمان برای اپل. این شرکت در مورد میزبان سالانه خود کنفرانس توسعه هفته آینده در قالب مجازی است. همچنین در حال حاضر رو به پایین دو ضد تراست تحقیقات در اتحادیه اروپا راه اندازی شد پس از Spotify در و شرکت های دیگر wedged شکایت علیه اپل بیش از آن 30 درصد "مالیات های اپل" و تهدید فروشگاه App اپل فرآیندهای برخواهد داشت ممکن است به بازارهای رقابتی.

پس از یک سری از صریح توییتهایی و مصاحبه از Basecamp بنیانگذاران و افسر ارشد فناوری David Heinemeier Hansson که در آن Heinemeier Hansson به نام اپل "گانگستر" شرکت های دیگر مانند بازی توسعه دهنده حماسه و آتش زنه پدر و مادر شرکت مطابقت گروه در آمده اند را در حمایت از از هی.

اوایل امروز Rep. دیوید Cicilline (D-RI) رئیس مجلس آنتی تراست کمیته فرعی گفت:" آستانه "از آنجا که از قدرت بازار است که اپل آن را شارژ گزاف اجاره — بزرگراه سرقت اساسا قلدری مردم به پرداخت 30 درصد و یا انکار دسترسی به بازار است." او در ادامه گفت "این خرد کن کوچک از توسعه دهندگان که به سادگی نمی تواند زنده بماند با این نوع پرداخت. اگر وجود رقابت واقعی در این بازار این اتفاق نخواهد افتاد."

پاراگراف آخر از سیب نامه اذعان دارد که Basecamp ارائه کرده است شرکت برنامه های در فروشگاه App دیگری آشکار معافیت فعلی فروشگاه App قوانین محرومیت هی iOS app ارائه نمی دهد در برنامه خریدهای یا ثبت نام گزینه های. اپل می گوید آن را انجام داده است تا بدون در نظر گرفتن هر گونه پول در راه است که برای تلفن های موبایل ominously مانند آن را خواستار قدرشناسی به صورت رایگان. اما انتقادی به نظر می رسد اپل متمایز با سلام به عنوان یک مصرف کننده برنامه ایمیل که به نظر نمی رسد به تناسب معیارهای یک خرید در نرم افزار معافیت با وجود مدارک و شواهد از برنامه های دیگر — از جمله مشابه ارائه دهندگان ایمیل مانند نیوتن — که مشابه انجام داده اند در گذشته است.

"ما درک می کنیم که Basecamp را توسعه داده است تعدادی از برنامه ها و بسیاری از نسخه های بعدی برای فروشگاه App برای سال های بسیاری است که فروشگاه برنامه های توزیع شده است میلیون ها نفر از این نرم افزار برای کاربران سیستم عامل iOS. این نرم افزار ارائه نمی دهد در برنامه خرید — و در نتیجه نه سهم هر درآمد به فروشگاه App در طول هشت سال گذشته" در این نامه می خواند. "ما خوشحال به ادامه حمایت شما در برنامه های خود و کسب و کار شما ارائه می دهد راه حل های ارائه خدمات خود را به صورت رایگان تا زمانی که شما به دنبال و احترام همان فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل ها و شرایط است که همه توسعه دهندگان باید به دنبال."

در اینجا نامه ای کامل در:

سلام جیسون,

ما در حال نوشتن به شما اجازه می دانم که درخواست تجدید نظر نتایج جستجو برای برنامه شما هی ایمیل.

برنامه هیئت بررسی ارزیابی برنامه های خود و مشخص شد که رد شد معتبر است. برنامه های خود را منطبق نیست با فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل های دقیق زیر. همانطور که اطلاع دارید این است که دلیل شما هی برنامه ایمیل رد شد هنگامی که آن را فرستاده شده به فروشگاه App مک در ژوئن 11 سال 2020 است.

هی ایمیل نرم افزار به بازار عرضه شده است به عنوان یک ایمیل برنامه در فروشگاه app اما هنگامی که کاربران دانلود نرم افزار خود را, آن کار نمی کند. کاربران می توانند با استفاده از این برنامه برای دسترسی به ایمیل و یا انجام هر گونه کارکرد مفید تا پس از رفتن آنها به وب سایت Basecamp برای هی ایمیل و خرید یک مجوز برای استفاده از هی برنامه ایمیل. این نقض زیر در فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل:

دستورالعمل 3.1.1 - کسب و کار - پرداخت - در-برنامه خرید

اگر شما می خواهید برای باز کردن ویژگی های و یا قابلیت های خود را درون برنامه شما باید با استفاده از در برنامه خرید. برنامه شما نیاز به مشتریان به خرید محتوای اشتراک و یا ویژگی های خارج از برنامه اما کسانی که در مورد در دسترس هستند در دسترس به عنوان در برنامه خرید در داخل نرم افزار به عنوان مورد نیاز توسط فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل ها.

دستورالعمل 3.1.3(یک) - کسب و کار - پرداخت - "خوان" نرم افزار

خواننده برنامه ممکن است اجازه می دهد تا کاربران برای دسترسی قبلا خریداری شده از مطالب و محتوای اشتراک. شما پست نرم افزار است که یکی از انواع محتوا مجاز تحت این دستورالعمل برای "Reader" نرمافزار (به طور خاص: مجلات و روزنامه ها و کتاب های صوتی, موسیقی, ویدیو, دسترسی به حرفه ای پایگاه داده, VOIP, ذخیره سازی ابری یا تایید خدمات مانند کلاس درس مدیریت نرم افزار) است. بنابراین مشتریان باید این گزینه برای خرید دسترسی به ویژگی ها و یا قابلیت های خود را در برنامه با استفاده از در برنامه خرید.

دستورالعمل 3.1.3(b) - کسب و کار - پرداخت - Multiplatform خدمات

برنامه های که کار خدمات در سراسر سیستم عامل های مختلف ممکن است اجازه می دهد تا کاربران برای دسترسی به محتوای اشتراک و یا ویژگی های آنها را به دست آورد در خود نرم افزار در سیستم عامل های دیگر و یا بر روی وب ارائه شده در آن موارد نیز در دسترس به عنوان در برنامه خرید در داخل نرم افزار. شما هی ایمیل برنامه ارائه می دهد دسترسی به محتوای اشتراک و یا ویژگی های به عنوان در برنامه خرید در داخل نرم افزار. در واقع این برنامه کار نمی کند به عنوان یک برنامه ایمیل و یا برای هر هدف تا زمانی که کاربر به Basecamp هی ایمیل سایت برای شروع یک محاکمه آزاد و یا خرید یک مجوز جداگانه برای استفاده از این برنامه برای آن هدف در نظر گرفته شده.

گام های بعدی

برای حل این مشکل لطفا تجدید نظر در برنامه های خود را به طوری که آن را نقض نمی کند هر یک از فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل ها و ضوابط.

وجود دارد تعدادی از راه هایی که شما می توانید تجدید نظر در برنامه های خود و یا خدمات به پایبندی به فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل ها. مشتریانی که قبلا خریداری شده دسترسی به محتوای اشتراک و یا امکانات در جاهای دیگر ممکن است همچنان برای دسترسی به این موارد را در برنامه خود را به عنوان طولانی به عنوان جدید iOS مشتریان داده می شود گزینه ای را برای خرید دسترسی با استفاده از در برنامه خرید به عنوان مورد نیاز توسط فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل ها.

اگر شما ترجیح می دهند به کاربران ارائه گزینه خرید در برنامه شما می توانید در نظر داشتن این برنامه به عنوان به بازار عرضه شده — یک کلاینت ایمیل است که کار می کند با استاندارد IMAP و POP حساب های ایمیل که در آن مشتریان به صورت اختیاری می توانید پیکربندی هی سرویس ایمیل به عنوان مورد نظر خود را با ارائه دهنده خدمات ایمیل. این اجازه می دهد نرم افزار به عنوان یک سرویس گیرنده ایمیل بدون نیاز به پرداخت های اضافی برای استفاده از آن امکانات و قابلیت های. در این رویکرد آنچه شما فروش در وب سایت شما است که به وضوح یک سرویس ایمیل جداگانه از عملکرد برنامه خود را به عنوان توزیع در فروشگاه App.

ما در اینجا به عنوان یک منبع به عنوان اکتشاف به شما این و یا ایده های دیگر را هی ایمیل برنامه در پیروی از فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل ها و ضوابط.

با تشکر از شما برای اینکه برنامه های iOS توسعه دهنده. ما درک می کنیم که Basecamp را توسعه داده است تعدادی از برنامه ها و بسیاری از نسخه های بعدی برای فروشگاه App برای سال های بسیاری است که فروشگاه برنامه های توزیع شده است میلیون ها نفر از این نرم افزار برای کاربران سیستم عامل iOS. این نرم افزار ارائه نمی دهد در برنامه خرید — و در نتیجه نه سهم هر درآمد به فروشگاه App در طول هشت سال گذشته. ما خوشحال به ادامه حمایت شما در برنامه های خود و کسب و کار شما ارائه می دهد راه حل های ارائه خدمات خود را به صورت رایگان تا زمانی که شما به دنبال و احترام همان فروشگاه App نقد و بررسی دستورالعمل ها و شرایط است که همه توسعه دهندگان باید به دنبال.

ما امیدواریم که برای کمک به شما در ارائه هی ایمیل برنامه در فروشگاه app.

صمیمانه, برنامه, نقد و بررسی هیئت مدیره



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن