اپل منتقل شده است برخی از AirPods نرم افزار تولید از چین به ویتنام

برخی از اپل AirPods Pro موارد در حال حاضر می گویند هدفون اسمبل در ویتنام با توجه به یک کاربر توییتر, چند, گزار

توسط PARINEWS در 1 خرداد 1399

برخی از اپل AirPods Pro موارد در حال حاضر می گویند هدفون اسمبل در ویتنام با توجه به یک کاربر توییتر, چند, گزارش MacRumors مرجع تخصصی و یک آستانه کارمند که به تازگی خریداری یک جفت ارز نشان می دهد این شرکت ممکن است کاهش وابستگی آن به چینی تولید (از طریق MacRumors). به طور معمول AirPods Pro واحد حاوی یک پیام در بازگشت از این مورد است که می گوید دستگاه مونتاژ در چین است.

در اینجا یک عکس از آنچه که پیام جدید می رسد مانند:

اپل معروف مونتاژ اکثریت بزرگی از محصولات خود را در چین. اما این شرکت علاقه نشان داده و حتی قابل ملاحظه سرمایه گذاری خارجی نسبت به تنوع تولید خود را. که تا حدی به دلیل اثرات COVID-19 همه گیر و همچنین در جریان جنگ تجاری بین آمریکا و چین است که اعمال تعرفه در برخی از محصولات اپل و قطعات و تحت فشار قرار دادن مدیر عامل شرکت تیم کوک در تلاش های لابی گری با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. به عنوان دور برگشت به عنوان 2017, اپل شروع به مونتاژ برخی از مدل های آیفون در هند بیش از حد.

در ماه فوریه برای مثال اپل صادر نادر سرمایه گذار گفت: توجه داشته باشید که آی فون در سراسر جهان عرضه خواهد بود "به طور موقت محدود" خود را به عنوان شرکای تجاری تولیدی در چین یافت بازگشت تا در میان شیوع. شاخص Nikkei گزارش ماه ژوئیه گذشته که اپل با توجه به حرکت برخی از تولید خود را به ویتنام با توجه به جنگ تجاری نیز هست.

این معلوم نیست چه درصدی از AirPods Pro تولید شده در ویتنام و یا اگر اپل قصد دارد برای بیشتر محصولات در کشور است. این اطلاعات در گزارش روز سه شنبه که این برنامه برای استفاده در کارخانه در ویتنام برای تولید یک جفت به عنوان-از-هنوز اعلام نشده over-ear headphones هر چند اپل ظاهرا قصد تولید برخی از هدفون در چین نیز هست.

اپل نمی پاسخ به یک درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن