شرکت اپل هم اکنون 2 تریلیون دلار است که

اپل تبدیل به اولین شرکت آمریکا که ضربه درپوش بازار 2 تریلیون دلار است. این یک مرحله عطف خودسرانه اما یکی قابل

توسط PARINEWS در 29 مرداد 1399

اپل تبدیل به اولین شرکت آمریکا که ضربه درپوش بازار 2 تریلیون دلار است. این یک مرحله عطف خودسرانه اما یکی قابل توجه همه یکسان است، شهادت به عملکرد همه گیر از ساز آی فون. همچنین تنها دو سال از زمانی که اپل ضربه یک تریلیون دلار در پوش بازار ، به این معنی که شرکت اساسا در ارزش دو برابر شده است در بیش از 24 ماه است.

شرکت اپل اولین شرکت ی در جهان نیست که به معیار 2 تریلیون دلاری ضربه زد. عربستان آرامکو، غول گاز و نفت که مقر اصلی آن در عربستان سعودی است، ابتدا این کار را انجام داد. aramco به طور خلاصه آمار 2 تریلیون دلار علامت در دسامبر 2019 اما از آن زمان کاهش یافته است که در زیر رقم به عنوان موج ربا قیمت سهام خود را. Apple از آن به عنوان با ارزش ترین شرکت جهان در ۴ اوت ۲۰۲۰ پیشی گرفت.

امروز، سهام در این شرکت از علامت 467.77 دلار عبور کرد که به اپل ارزش گذاری 2 تریلیون دلاری را می دهد، همان طور که توسط فایننشنال تایمز گزارش شده است. اما آنها ممکن است به خوبی زیر آن در آینده.

سهام در اپل شده اند در اشک سال است ، اما آنها به ویژه در سال 2020 به خوبی انجام شده است ، به دست آوردن بیش از 50 درصد ، با وجود بی مبالاتی که توسط COVID - 19. به گزارش وال استریت ژورنال، سهام این شرکت به طور متوسط هر هفته 3.5 درصد از ابتدای ماه ژوئن به دست آورده است. و قیمت سهم آن به طور قابل توجهی پس از آخرین گزارش درآمد خود را در ماه ژوئیه، که در آن شرکت گزارش فروش رکورد و در مجموع 59.7 میلیارد دلار درآمد -- تا 11 درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته.

اما اگر چه درآمدها در حال رونق هستند، اپل با رشته ای از بادهای تنظیمی در مورد اکوسیستم برنامه هایی که سخت افزار خود را دستنویس می کنند، مواجه است. از جمله این موارد می تواند Fortnite به چالش قانونی از فورتنیت خالق حماسه بازی ها، که در حال حاضر شکایت اپل برای لگد زدن Fortnite خاموش iOS پس از حماسه سعی در دور زدن سیستم های پرداخت اپل است. بخشی از شکایت اپیک (و یکی از آن ها توسط بسیاری از شرکت های دیگر که از طریق اپ استور اپل به مشتریان می رسه) اینه که قطع ۳۰ درصدی این شرکت در معاملات، اخوابه است.

همراه با درآمد رو به رشد اپل از خدمات خود و برنامه های گزارش شده خود را برای راه اندازی بسته نرم افزاری اشتراک های مختلف در سال جاری، این نشان می دهد که چگونه آینده ساز آی فون نه تنها به سخت افزار خود، بلکه در نرم افزار است که مشتریان وفادار نگه می دارد. آیفون اپل را به 1 تریلیون دلار رسید. خدمات، به طور مسلم، آن را 2 تریلیون دلار است. چي ميتونه اونجا نگهش داره؟



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن