اپل در حال حاضر می پذیرد مک تجارت-ins در آن ما فروشگاه

شما هم اکنون می توانید تجارت خود مک در فروشگاه های اپل در ایالات متحده و کانادا است. بلومبرگ's Mark Gurman اشا

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

شما هم اکنون می توانید تجارت خود مک در فروشگاه های اپل در ایالات متحده و کانادا است. بلومبرگ's Mark Gurman اشاره می کند که اپل سایت ویرایش شده است برای حذف سلب مسئولیت که می گوید مک تجارت-ins در حال حاضر-تنها و یک نماینده از شرکت تایید سیاست تغییر به Gizmodo. این تغییر به معنی رایانه های پذیرفته شده در فروشگاه همراه با دیگر دستگاه های اپل مانند اپل ، iPads و اپل ساعت. این زیر یک بلومبرگ گزارش گفته است که سیاست جدید بود در آینده این هفته است.

تغییر از لحاظ نظری باعث می شود آن را بسیار آسان تر برای به دست آوردن پول برای کامپیوتر قدیمی خود به سوی یک کارت هدیه و یا دستگاه های جدید است. به جای داشتن به پست الکترونیکی خود را اگر آن را واجد شرایط برای تجارت در سپس شما در حال حاضر باید قادر به آن را به طور مستقیم به یک فروشگاه و دریافت فوری اعتباری برای آن است. در مقابل اپل سایت اشاره می کند که تجارت آنلاین-در روند به طور کلی طول می کشد دو تا سه هفته.

سیاست جدید است با این واقعیت پیچیده است که بسیاری از اپل فروشگاه هنوز هم نیست باز پس از بسته با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. اپل دوباره باز حدود 100 از فروشگاه های خود را در ماه گذشته اما یک ردیاب تولید شده توسط 9to5Mac می گوید که بسیاری از آن مکان هنوز هم بسته است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن